Tänään on 17.06.2025, 02:18.

Osallistu kesäkuun kilpailuun ilmaiseksi - Yli 1500 € edestä palkintoja!

MaxxWin vedonlyönti & kokemuksia

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
TN1
Jäsen
Pisteitä: 12

Re: MaxxWin vedonlyönti & kokemuksia

Viesti Kirjoittaja TN1 »

Toimi pari kuukautta loistavasti nyt sitten kaksi kertaa kotiutus kestänyt 1+viikon ja pitänyt itse käydä kysymässä support ticketillä miksi ei ole kotiutus lähtenyt ja sitten instana rahat tilille :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

Natloz
Jäsen

Tuotto: -8.06 yks.

Palautus%: 99.24%

Panosten ka: 4.06 yks.

Vetoja: 263

Pisteitä: 167

Viesti Kirjoittaja Natloz »

Ei löydy heidän joulukalenteria sivuilta, mutta mainittakoon tässä ketjussa, että MaxxWin tarjoaa ihan kivoja joulukalenteri promoja päivittäin. Kalenteria en heidän sivuiltaan oo löytänyt, mutta joka päivä tulee luukku meiliin. Talletusbonuksia ja muuta semi järkevää ollut jaossa ainakin myös vedonlyöntiin. :peukku:

Pisteitä

Minikommentit

tommis123
Jäsen
Pisteitä: 116

Viesti Kirjoittaja tommis123 »

Kyselin, miksi bonusosio on ihan tyhjä nytkin kun joulukalenteribonuksia pitäisi olla saatavilla...

"I have checked for you and you are not eligible for the mentioned bonus.
Best regards"
:roll:

Pisteitä

Minikommentit

Ylikerroin.com
Jäsen
Pisteitä: 3365

Viesti Kirjoittaja Ylikerroin.com »

MaxxWin tarjoaa nyt vedonlyöntibonuksen myös toiselle talletukselle: 50% bonus 100 € asti

:diamond: Kierrätysvaatimus on 5x (talletus+bonus)
:diamond: Kierrätysaikaa on 14 päivää.
:diamond: Minimikerroin kierrätyksessä on 1.50 (tuplat) ja 2.00 (sinkut)
:diamond: Maksimivoitto bonuksella on 20 x bonus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

credit
Jäsen

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4827

Viesti Kirjoittaja credit »

MaxxWinille tilin avaavien kannattaa huomata, että firman "suomenkielisillä" sivuilla olevat bonusehdot on käännetty tekoälyllä, jonka tuotos on jätetty tarkistamatta. Sen takia bonusehtojen kohta 7 f on joko puolaksi tai siinä toistuu uudelleen samojen ehtojen aiempi kohta (riippuen siitä, minkä bonuksen valitsee).

Englanniksi kohta 7 f kuuluu näin: "Bets on Handicap, Draw no Bet or Player Specials markets will not count while we hold the right to void such bets and forfeit any winnings from them." Kyseessä on siis varsin merkittävä rajoitus siihen, millaisilla vedoilla kierrätysvaatimuksen voi suorittaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

Zoltan8D
Jäsen

Tuotto: +43.08 yks.

Palautus%: 121.12%

Panosten ka: 7.03 yks.

Vetoja: 29

Pisteitä: 117

Viesti Kirjoittaja Zoltan8D »

credit kirjoitti:
12.06.2025, 12:25
MaxxWinille tilin avaavien kannattaa huomata, että firman "suomenkielisillä" sivuilla olevat bonusehdot on käännetty tekoälyllä, jonka tuotos on jätetty tarkistamatta. Sen takia bonusehtojen kohta 7 f on joko puolaksi tai siinä toistuu uudelleen samojen ehtojen aiempi kohta (riippuen siitä, minkä bonuksen valitsee).

Englanniksi kohta 7 f kuuluu näin: "Bets on Handicap, Draw no Bet or Player Specials markets will not count while we hold the right to void such bets and forfeit any winnings from them." Kyseessä on siis varsin merkittävä rajoitus siihen, millaisilla vedoilla kierrätysvaatimuksen voi suorittaa.
Tähän jatkona viel omaa kokemusta. Nuo ehdot on tosiaan suomeksi usein aika järkyttävää luettavaa, oon ite tuola kuitenkin veivaillut useamman bonarin ja noita tuntuu joka viikko tulevan tarjolle. Tämä ei siis ole mikään kehotus rikkomaan noita sääntöjä, mutta oon itse jollain bonarilla pelannut sekä alle minimikertoimen, että lisäksi juuri noita kohteita, mitkä ovat kielletyllä listalla ja ovat kuitenkin kierrättäneet bonusta ja nostot tulleet mukisematta. Kerran mulle tuli sähköpostilla huomautus, että oon pelannut virheellisiä vetoja, mutta samassa viestissä ilmoittivat, että hyvän tahdon eleenä eivät kuitenkaan tätä mitenkään sanktioi. Noissa kannattaa kuitenkin olla tarkkana, mutta positiivista se, että ainakin mun tapauksessa ovat katsoneet läpi sormien noita asioita.

Pisteitä

Minikommentit

12.06.2025 14:57 <LFM> Mulla meni bonuksella vahingossa livestä yksi 100 euron veto alle minimikertoime

12.06.2025 14:57 <LFM> Voitot tuosta vedosta peruttiin.

tehdas-arska
Jäsen
Pisteitä: 28

Viesti Kirjoittaja tehdas-arska »

Joo, tarjoilevat joka vkl reload bonaria, mutta yleensä ehdot kuraa. Em. mainitut rajoitukset eivät itseäni niinkään häiritse, mutta bonuksen kierrätysvaatimus suhteessa bonuksen maksimimuunnokseen häiritsee.

Esim. viimeisin tarjous 50% up to 50e
  • The maximum bonus conversion is 10x the awarded bonus
  • wr=6x(b+d)
  • min odds > 2,0
  • max stake 50e

Pisteitä

Minikommentit

14.06.2025 13:16 <Muikkuz> Minä oon viikonloppuisin tallettanu 50e ja saanu 10e-bonuksen. Hyvin toiminu

14.06.2025 13:16 <Muikkuz> panosrajoituksista huolimatta.

Vedonlyöntibonus 100 % 100 € + 5 x 10 € ilmaisvedot Wildz.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin