Osallistu kesäkuun kilpailuun ilmaiseksi - Yli 1500 € edestä palkintoja!
MaxxWin vedonlyönti & kokemuksia
-
TN1
- Jäsen
- Pisteitä: 12
Re: MaxxWin vedonlyönti & kokemuksia
Toimi pari kuukautta loistavasti nyt sitten kaksi kertaa kotiutus kestänyt 1+viikon ja pitänyt itse käydä kysymässä support ticketillä miksi ei ole kotiutus lähtenyt ja sitten instana rahat tilille 

-
Natloz
- Jäsen
-
Tuotto: -8.06 yks.
Palautus%: 99.24%
Panosten ka: 4.06 yks.
Vetoja: 263
- Pisteitä: 167
Ei löydy heidän joulukalenteria sivuilta, mutta mainittakoon tässä ketjussa, että MaxxWin tarjoaa ihan kivoja joulukalenteri promoja päivittäin. Kalenteria en heidän sivuiltaan oo löytänyt, mutta joka päivä tulee luukku meiliin. Talletusbonuksia ja muuta semi järkevää ollut jaossa ainakin myös vedonlyöntiin. 

Minikommentit
-
tommis123
- Jäsen
- Pisteitä: 116
Kyselin, miksi bonusosio on ihan tyhjä nytkin kun joulukalenteribonuksia pitäisi olla saatavilla...
"I have checked for you and you are not eligible for the mentioned bonus.
Best regards"
"I have checked for you and you are not eligible for the mentioned bonus.
Best regards"

Minikommentit
-
Ylikerroin.com
- Jäsen
- Pisteitä: 3365
MaxxWin tarjoaa nyt vedonlyöntibonuksen myös toiselle talletukselle: 50% bonus 100 € asti
Kierrätysvaatimus on 5x (talletus+bonus)
Kierrätysaikaa on 14 päivää.
Minimikerroin kierrätyksessä on 1.50 (tuplat) ja 2.00 (sinkut)
Maksimivoitto bonuksella on 20 x bonus.

Minikommentit
-
credit
- Jäsen
-
Tuotto: +232.86 yks.
Palautus%: 104.64%
Panosten ka: 1.57 yks.
Vetoja: 3193
- Pisteitä: 4827
MaxxWinille tilin avaavien kannattaa huomata, että firman "suomenkielisillä" sivuilla olevat bonusehdot on käännetty tekoälyllä, jonka tuotos on jätetty tarkistamatta. Sen takia bonusehtojen kohta 7 f on joko puolaksi tai siinä toistuu uudelleen samojen ehtojen aiempi kohta (riippuen siitä, minkä bonuksen valitsee).
Englanniksi kohta 7 f kuuluu näin: "Bets on Handicap, Draw no Bet or Player Specials markets will not count while we hold the right to void such bets and forfeit any winnings from them." Kyseessä on siis varsin merkittävä rajoitus siihen, millaisilla vedoilla kierrätysvaatimuksen voi suorittaa.
Englanniksi kohta 7 f kuuluu näin: "Bets on Handicap, Draw no Bet or Player Specials markets will not count while we hold the right to void such bets and forfeit any winnings from them." Kyseessä on siis varsin merkittävä rajoitus siihen, millaisilla vedoilla kierrätysvaatimuksen voi suorittaa.
Minikommentit
-
Zoltan8D
- Jäsen
-
Tuotto: +43.08 yks.
Palautus%: 121.12%
Panosten ka: 7.03 yks.
Vetoja: 29
- Pisteitä: 117
Tähän jatkona viel omaa kokemusta. Nuo ehdot on tosiaan suomeksi usein aika järkyttävää luettavaa, oon ite tuola kuitenkin veivaillut useamman bonarin ja noita tuntuu joka viikko tulevan tarjolle. Tämä ei siis ole mikään kehotus rikkomaan noita sääntöjä, mutta oon itse jollain bonarilla pelannut sekä alle minimikertoimen, että lisäksi juuri noita kohteita, mitkä ovat kielletyllä listalla ja ovat kuitenkin kierrättäneet bonusta ja nostot tulleet mukisematta. Kerran mulle tuli sähköpostilla huomautus, että oon pelannut virheellisiä vetoja, mutta samassa viestissä ilmoittivat, että hyvän tahdon eleenä eivät kuitenkaan tätä mitenkään sanktioi. Noissa kannattaa kuitenkin olla tarkkana, mutta positiivista se, että ainakin mun tapauksessa ovat katsoneet läpi sormien noita asioita.credit kirjoitti: ↑12.06.2025, 12:25MaxxWinille tilin avaavien kannattaa huomata, että firman "suomenkielisillä" sivuilla olevat bonusehdot on käännetty tekoälyllä, jonka tuotos on jätetty tarkistamatta. Sen takia bonusehtojen kohta 7 f on joko puolaksi tai siinä toistuu uudelleen samojen ehtojen aiempi kohta (riippuen siitä, minkä bonuksen valitsee).
-
tehdas-arska
- Jäsen
- Pisteitä: 28
Joo, tarjoilevat joka vkl reload bonaria, mutta yleensä ehdot kuraa. Em. mainitut rajoitukset eivät itseäni niinkään häiritse, mutta bonuksen kierrätysvaatimus suhteessa bonuksen maksimimuunnokseen häiritsee.
Esim. viimeisin tarjous 50% up to 50e
Esim. viimeisin tarjous 50% up to 50e
- The maximum bonus conversion is 10x the awarded bonus
- wr=6x(b+d)
- min odds > 2,0
- max stake 50e
Minikommentit