JussiQ kirjoitti:timo kirjoitti:PS. tässä tyypillinen tapaus, joita sattuu vain Ylikertoimessa! Postasin saman mielipiteeni useille ulkolaisille foorumeille ja sain vastaukseksi vain asiallisia postauksia!
Mikäköhän meitä suomalaisia (ei tietysti koske kaikkia) vaivaa ja kaivaa sielumme syövereissä kun tunnumme saavan kiksejä aika erikoisista asioista

...
En nyt lähde mitään syyttelemään, mutta joskus saattaa syytä löytyä myös siitä mitä itse kirjoittaa eetteriin. Voisin kyllä uumoilla, että erilaisilla sanankäänteillä tämänlaisia "väittelyjä" ei edes pääsisi tulemaan. Ymmärrän että se varmasti laittaa harmittamaan kun yleensä tietyt nimimerkit lukevat viestejäsi "kuin piru raamattua", mutta mielestäni kommenteissa on joskus ainakin osittain totuuden siementä. Ehkä sitä tapahtuu vain Ylikertoimessa siksi, että muualla ei ymmärretä mitä tarkoittaa jos esimerkiksi sanoo ottelussa olevan 90% suosikki. Siinä vaiheessa heti täällä suurimman osan kalkulaattorit alkavat sauhuamaan ja hälytyskellot soimaan jos samalla on tarjolla 1,20 -kertoimia. Näin ollen pidinkin Laudrupin havaintoa ihan pätevänä, ja sinun vastaustasi hänelle jopa epäasiallisena. Toisaalta Laudrup taitaa olla varsin innokas "fanisi", mutta joskus kuitenkin olisi itse kunkin hyvä katsoa ihan asiapohjalta viestejä ja jättää henkilökohtaiset kaunat taaemmalle, täsmää myös allekirjoittaneeseen.
Mutta hyvää menestystä ja onnea vedoillesi jatkossa Timo!
Oikeassa osittain olet!Laudrupin havainto oli sinänsä "pätevä", mutta oliko asiallinen eli
laudrup kirjoitti:
Et kuitenkaan Jarkkoa tipsannut singlenä tai kombon jatkeeksi vaikka arvioisi >90% pakottaa pelaamaan 1,18-1,20 tason kertoimia isolla?
Vaikea löytää pelaamisestasi logiikkaa.....

tuo viimeinen lause, jossa vittuillaan selkeästi logiikan puutteesta!? Ilman sitä postaus olisi ollut asiallinen ja aiheellinenkin! Jos olisikin tyytynyt asialliseen tapaan rakentavasti kysymään ja keskustelemaan asiasta niin varmaan olisin itsekin pysynyt asiallisena.
Kieltämättä reagoin aika rajusti, mutta vaikeaa on joskus ymmärtää näitä "pilkunviilaajia". Varsinkin kun tuntuu, että ne on jatkuvasti samoja "fanejani"

!
Mutta koetan tulevaisuudessa ymmärtää "näitä" postaajia ja pysyä itse asiassa!
toimitusjohtaja kirjoitti:JussiQ on tässä juurikin oikeassa,laudrupin huomio on täysin pätevä ja asiallinen. Timo itse on (jälleen kerran) vetänyt herneet nenään ja vastannut epäasiallisesti kun joku huomauttaa hänen omasta epäloogisesta linjastaan. Jos ei 90+% 1.20x huippukohde kelpaa peleihin niin on vahvasti syytä kyseinalaistaa ymmärtääkö henkilö vedonlyönnistä mitään.
Kiitos myös toimitusjohtajalle, joka mielellään saapuu aina näin ikään kuin "haaskalle"

!
Laupdupille, toimitusjohtajalle ja muille, jotka ihmettelevät, ettei Jarkko kelvannut peleihin niin ITSE en pidä 0.09 valueta pelaamisen arvoisena kerrointasolla 1.20. Harvoin muutenkaan pelaan NYKYISIN alle ~@1.45 kohteita.
Joskus tuplaan mahdutan, mutta harvoin.
Tämä perustuu vuodesta 2001 olevaan ottelutietokantaan ja niistä tehtyihin päätelmiin sekä lukuisiin keskusteluihin aiheesta useilla foorumeilla "ammattimiesten" ja "amatöörien" kanssa.
Enkä ymmärrä miksi minun pitäisi edes suositella jotain kohdetta pelattavaksi, vaikka saisin sille kuinka suuret prosentit ja valuet???
Tänne postailuhan on vapaaehtoista ja muutoinkaan en tänne ole vuosien varrella postannut läheskään kaikkia vetojani. On ollut kuukausia, jolloin ei ole ollut aikaa ja kausia, jolloin halut postailla ovat olleet vähissä juuri tällaisten naurettavien episodien takia.
Onneksi saan säännöllisin väliajoin myös positiivista palautetta tänne ja PM:nä. Tästä syystä jatkan yhä keskustelun ylläpitoa täällä kuten olen jo 7 vuotta tehnyt.
Joten koetetaan jatkaa tennistipsailua ja keskustelua karvapalloilusta, mutta pyydän kaikkia pysymään asiassa ja jättämään pilkunviilailu ja "kuin piru raamattua lukeminen" pois. Näin koetan itsekin tehdä.
Pelionnea kaikille, myös laupdrupille ja toimitusjohtajalle!
Minikommentit