KilgoreTrout kirjoitti:Hienoa työtä tosiaan pari tuhatta viestiä perusteluineen, johan noista saisi tennis-romaanin aikaiseksi

Oletko pitänyt minkäänlaista seurantaa palautuksesta viime aikoina ?
Kiitos kannustuksesta. Tänne postailu on ollut sellainen "harrastus", johon on jäänyt jumiin

...
En ole pitänyt varsinaista seurantaa, koska välillä tänne postailussa oli kuukausien ja usein viikkojen taukoja. Voisin sen tietysti väsätä kunhan aika antaa periksi, jos se jotakuta kiinnostaisi. Olen enemmän joutunut keskittymään tuonne maksulliseen vihjepalveluun, jossa olen reilusti plussalla TENNISvihjeitten osalla n. 850 tipsin jälkeen mukaan laskien free section ja free picksit.
toimitusjohtaja kirjoitti:Lähinnä siihen tässä viittaan (ja tää ei oo vittuilua vaan asiallista kritiikkiä) että kohteen puntarointi mitä teksteissäsi sinänsä ansiokkaasti harrastat ei useinkaan ole kovin objektiivista.Jää väkisinkin sellainen kuva että ensin on päätetty pelata pelaajaa A,sen jälkeen on alettu miettiä perusteluja ja kun on kerran on päätetty pelata niin perusteluissa korostetaan puoltavia seikkoja ja painetaan miinuspuolet "laput silmillä" syrjään.
En ole ihan tarkkaa seurantaa tipseistäsi saanut aikaiseksi mutta melkeinpä väittäisin että täällä vihjaamasi kohteet ovat tappiolla. Tämä tuskin johtuu asiantuntemuksen puutteesta,jotenkin paistaa läpi A)sellainen "olen seurannut tennistä 30v ja tiedän miten nää matsit menee" jäärä asenne jolla näitä kohteita valitaan tutkimatta pelejä joka kantilta. B)tietynlainen kerroinsokeus/kyvyttömyys muuttaa valtavaa tietomäärääsi todennäköisyysarvioiksi,enkä tällä nyt tarkoita mitään prosentin tarkkoja arvioita vaan ns.sinnepäin.
Tämä on sinun subjektiivinen näkemyksesi. "Kuva", jonka vihjeistäni ja sen perusteista olet saanut on kuitenkin väärä! Edellä kerroin miten valitsen tipsattavat kohteet ja pelivalintani!
En ole viime aikoina (vuosina) pitänyt seurantaa, mutta - kuten edellä totesin - voin sen väsätä jos ja kun aika antaa periksi. Tiedä sitten kuinka relevanttia on onko tipsi osunut vai ei, sillä tänne postailuissani pyrin antamaan infioa matsista sanallisesti ja jättämään pelivalinnan / peesauksen itse kunkin harkintaan. Credit tuolla omassa blogissaan ja täällä on osuvasti joskus kysynyt, että "onko näkemys hyvä vain silloin, kun siihen perustuva veto sattuu osumaan?"
Se, että kerron seuranneeni tennistä vuosikymmeniä ei osoita minussa ylimielisyyttä millään tavoin, haluan vain kertoa taustani. Enkä millään muotoa ole jäärä, sillä enemmän skippaan pelejä kuin pelaan! Lasken kyllä kohteisiin prosentit aina ja pelaan vain omasta mielestäni ylikertoimia!
Suhtaudun hommaani hyvin nöyrästi ja tällä hetkellä tipsaan siis maksullisessa palvelussa. En tiedä sitten kuinka "ammattitaidoton jäärä" olen, mutta ainakin omistajat / asiakkaat ovat vielä olleet tipseihini tyytyväisiä!
Näistä asioista voisi kirjoittaa tuntikausia ja väitellä vuosia, mutta keskitytään ehkä enemmän tipsien ja mielipiteitten jakamiseen!
Jatkan "jääräpäisesti" postailujani tännekin, koska näyttää, että täällä on edes muutamia jotka osaavat arvostaa hemmoja, jotka jaksavat postailla vihjeitään / mielipiteitään tänne palstalle, jossa suurin osa käyttäjistä vain peesailee!
Minikommentit