Mihin hävisi 1 centti pelitililtä? Tietääkseni Moneybookers:n kautta tehdyistä talletuksista ei aiheudu kuluja, mutta silti on näköjään hävinnyt centti talletuksen arvosta johonkin. Mutta se ei hävinnyt heti talletuksen jälkeen vaan myöhemmin. Talletin 200e (ensimmäinen talletus) ja sen jälkeen tilin saldo oli normaali 200e. Sitten kun löin pari vetoa, niin sen jälkeen pelitilillä sattui jotain hämärää ja huomasin ettei kaikki oikein täsmännyt. Ensimmäinen veto oli kertoimeen 2,90 panoksella 157,89e (Interwettenin ehdottama panos joka oli enimmäispanos siihen vetoon). Unohdin tietenkin sen viimeisen desimaalin ja laskin sen pelitilin saldon mukaan. Pelitilin saldo oli sillä hetkellä 42,10e ja eihän se millään täsmää sen kanssa mitä muistelin ettei se viimeinen desimaali ollut nolla. Laitoin kuitenkin ohjelmaani sen panoksen 157,9e:na. Sitten sen jälkeen kävin tarkistamassa vetohistoriasta, että olihan se desimaali 89. En kuitenkaan yhden centin takia enää lähtenyt muuttamaan sitä ohjelmaani vaan annoin olla 157,9e. Sitten myöhemmin tuli eteen tilanne, että se 157,9e piti saada takaisin toisen tulosvaihtoehdon nettovoittona ja ohjelma laski kertoimeen 4,60 panoksen 43,86e. Yritin lyödä vetoa sillä summalla, mutta eipä tietenkään hyväksynyt kun eihän pelitilillä ollut kuin 42,10e. Jos panos olisi laskettu nettovoitolle 157,89e niin panos olisi ollut 43,85e (eli yhden centin ero ja tästä tiedosta Interwetten pystyy päättelemään kumpaan panokseen mie sen nettovoiton laskin, jos niitä nyt sattuisi tieto kiinnostamaan).
Noin tarkasti niitä panoksia ei tarvitsisi kyllä laskea, kun eihän tuo "nollaraja" ole ollenkaan se oikea taso vaan se voi olla hieman jotain muuta, mutta enhän minä sitä tiedä ja haluan pitää homman kokonaan omissa käsissä niin sen takia panokset centin tarkkuudella ja aina vähintään omat panokset takaisin.
Huomasin siis että pelitilin saldo ei täsmännyt kaikilta osin ja aloin tutkia. Huomasin aika mielenkiintoista (katsokaa itse):
31.07.2006 21:35 Winnings IFK Goteborg (live) - AIK Solna (live) (Team to score 2nd goal ) --> AIK Solna (live) / 4.60 EUR 193,66 0,00 193,66
31.07.2006 21:35 Stake IFK Goteborg (live) - AIK Solna (live) (Team to score 2nd goal ) --> AIK Solna (live) / 4.60 EUR 0,00 42,10 0,00
31.07.2006 21:26 Stake IFK Goteborg (live) - AIK Solna (live) (Team to score 2nd goal ) --> IFK Goteborg (live) / 2.90 EUR 0,00 157,89 42,10
31.07.2006 18:36 pay in moneybookers payin processed EUR 200,00 0,00 199,99
Eli siinä on ensimmäisenä pelitilille päin virtaava raha, toisena pelitililtä poispäin virtaava raha ja viimeisenä pelitilin saldo transactionin jälkeen. Eli se centti olikin "hävinnyt" jo talletuksen yhteydessä vaikka olen 110% varma että mulla oli pelirahoja 200e tuon ottelun alussa. Kysymys kuuluu: missä vaiheessa Interwetten kusetti tuon yhden centin? Missä vaiheessa panostusjärjestelmä tutkittiin (limitit tuli heti ensimmäiseen vetoon)? En kyllä ole alkanut hirveästi tiedustelemaan ja pitämään meteliä tuosta, enkä aio. Mun puolesta ankaa olla, kunhan eivät enää toista.
Kerrottakoon että laitoin siihen toiseen vetoon sen 42,10e panosta (kaikki mitä pelitilillä oli) ja kun veto saatiin kaiken häsläyksen jälkeen hyväksyttyä, niin pallo oli jo n. 2s päästä maalissa ja voitin siis sellaiset 150e muutaman sekunnin marginaalilla.

Perussuomalainen. Entinen kokkari.
Minikommentit