MacGyver kirjoitti:
Playit = BetAndWin jonka voi jättää sen kummemmin äänestämättä.. Firma on kaikin puolin PASKA ja ihmettelen kuka sinne rahojaan laittaa.. Luokitus Ö-. Naurettavaa touhua kun esim mäkihyppy kisoissa pitkin talvee näky kauheita BetAndWinin logoja ja lafka ottaa peräti 5€ vetoja vastaan.

Vähän (tai oikeastaan aika paljonkin) menee offtopikiksi, mutta ymmärtääkseni kyseinen puulaaki on iso off-line tekijä mannereuroopassa. Mainokset on siis luultavasti suunnattu sinne osastolle.
Ja mainittakoon vielä tässä yhteydessä, että tuo 5 euron raja ei tule mitenkään automaattisesti voimaan. En tiedä millä nopalla ne rajoitukset arvotaan, mutta ainakin itse olen jotenkin onnistunut rajoituksilta välttymään.
Johtuisiko siitä, että pelailen sinne kausiluontoisesti ja harvakseltaan maksimipanoksilla? En tiedä, mutta joka tapauksessa olen kotiuttanut jo useampaan otteeseen (pienen) nelinumeroisen summan. Mutta ehkä on kuitenkin syytä koputtaa puuta, jotta asianlaita säilyisi samanlaisena myös tulevaisuudessa.
Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä
Minikommentit