Osallistu kilpailuun - TOP3 parhaat palkitaan!
Bethard
-
meciar81
- Jäsen
- Pisteitä: 29
Bethard
Moi
Pelasin pitkästä aikaa Bethard -sivustolla, yhteensä alle 200€ panoksella pari voittavaa vetoa jätetty sivun toimesta lauantaista 19.9. alkaen ratkaisematta.
Olen ollut maanantaina 21.9. ja keskiviikkona 23.9. yhteydessä chatin kautta ja sähköpostitse tiistaina 22.9. ja torstaina 24.9. vailla ratkaisua.
Sähköposteihin ei ole vastattu, chatissa luvattu lähettää asia eteenpäin.
Mitä tehdä? Valitus IBASiin?
Pelasin pitkästä aikaa Bethard -sivustolla, yhteensä alle 200€ panoksella pari voittavaa vetoa jätetty sivun toimesta lauantaista 19.9. alkaen ratkaisematta.
Olen ollut maanantaina 21.9. ja keskiviikkona 23.9. yhteydessä chatin kautta ja sähköpostitse tiistaina 22.9. ja torstaina 24.9. vailla ratkaisua.
Sähköposteihin ei ole vastattu, chatissa luvattu lähettää asia eteenpäin.
Mitä tehdä? Valitus IBASiin?
-
TeddyKGB
- Jäsen
-
Tuotto: +12.82 yks.
Palautus%: 101.78%
Panosten ka: 2.19 yks.
Vetoja: 328
- Pisteitä: 298
Re: Bethard
Multa Bethard mitätöi erään tennisvedon, jossa lyömäni pelaaja vei matsin viidennessä erässä luovutuksella. Syynä oli "väärä kerroin". Löin saman vedon sisarskinillä (identtiset säännöt), joka myönsi normaalisti voiton kuten kuuluukin. Olen vuosien varrella iskenyt lukemattomia tennisbetsejä otteluihin, joissa toinen pelaaja alkaa nilkuttaa kentällä, ennen kuin loukkiriski ehtii kertoimiin, eikä mikään pulju ole aikaisemmin voidannut vetoa.
Mikä huvittavinta, muutamaa päivää myöhemmin Bethard tarjosi futikseen oikeasti joukkueiden kertoimet väärinpäin, löin koholla olevaa, betsi meni ohi, mutta tätä ei tietenkään voidattu.
Pysyisin kaukana tästä lafkasta
Mikä huvittavinta, muutamaa päivää myöhemmin Bethard tarjosi futikseen oikeasti joukkueiden kertoimet väärinpäin, löin koholla olevaa, betsi meni ohi, mutta tätä ei tietenkään voidattu.
Pysyisin kaukana tästä lafkasta
Minikommentit
-
meciar81
- Jäsen
- Pisteitä: 29
Re: Bethard
Tänään, 6 päivää, matsien jälkeen, vedot saatiin viimein ratkaistuiksi.

Minikommentit