Pitkävetovihjeet sekä parhaat veikkausvihjeet täyttävät tämän osion. Aina ei jaksa kirjoittaa pitkiä perusteluja eikä laskea tarkkoja prosentteja. Tässä osiossa tyyli on vapaa. Myös kaikki Veikkauksen urheiluvetopelit mahtuvat hyvin joukkoon.
PVM=25.1.2025 19:00
KOHDE=Indiana Pacers - San Antonio Spurs
VETO=San Antonio Spurs
KERROIN=2.14
PANOS=Perus
PELIYHTIÖ=Pinnacle
En halua sotkea omaa seurantaa laittamalla sinne kaikkea mahdollista sekaan. Tässä on oikeastaan kaksi vihjettä samassa. Ensimmäinen vihje on, että Suomen lauantai prime timeen näkee Ruutu+ kautta NBA:ta. Toinen vihje on pelata Spurssia. Ottelu pelataan Pariisissa ja tämä on jälkimmäinen peli kahdesta. Pelasivat toissapäivänä ensimmäisen ottelun jonka Spurs vei näytöstyyliin 140-110 ja olihan se näyttävää kun ottelu ratkesi niin aikaisten, niin oli varaa leikitellä. Lähtökohtaisesti tietenkin nyt lähdetään taas 0-0 tilanteesta ja peli tulee olemaan "normaalimpaa", mutta silmiinpistävää ensimmäisessä ottelussa oli se, että Pacers ei päässyt korin alle oikein millään keinoin ja minun näkemyksen mukaan se oli suurin syy, että Spurs ottelun voitti. Jos Spurs puolustaa korin alusta samaan tyyliin kuin toissapäivänä, niin näkisin tässä ylikertoimen. Pitäisin Spursia suosikkina juuri tuon korinaluspelin vuoksi. Siihen on aika vaikea löytää lääkkeet vaikka kuinka tutkii nauhoja.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 3.Antamasi peukut: 0.
Minikommentit
25.01.2025 15:00 <__MJ> Heti nousi -> 2.20, mutta ei ainakaan minun tietoon yllättäviä poissaoloja
Minikommentit
25.01.2025 15:00 <__MJ> Heti nousi -> 2.20, mutta ei ainakaan minun tietoon yllättäviä poissaoloja