Ei tässä ole syynä mitään mystistä. En vain pelaa enää samalla tapaa kuin aluksi suunnittelin eli pros.arvioilla robotille. Ei se oikein luonnista monestakin syystä.
Olen seurantaa pitänyt omista peleistä vuositolkulla mutta olen jättämässä kimppapelit kokonaan. Se on vastalause Veikkaukselle koska kohtelevat nettipelaajia eri tavalla kuin kioskipelaajia. Kioskilla minulla on mahdollisuus veikata esim. T7-peliä 0,01€ rivihinnalla mutta ei tällä netissä! Ei minun ole mieltä ottaa riskiä jota aina otan kun laadin kimppapelin vaikka tämä on ollut ihan ok harrastus vuosia. Riski on siinä että jos teen 1000€ systeemin joka ei jostain syystä menekään oikein kaupaksi, tietoliikkenneongelmia tms. niin minulle saattaa jäädä rutosti myymättömiä. Ennemmin kannattaa mennä kiskalle ja pelata pikkupikkurivipanoksella.. Vaihtoehtoisesti
Veikkaus saisi maksaa provikat kimmpan laatijalle vaikka 1,5%
En siis enää jaksa oikein..ikääkin on 68vuotta

..
Seurannan otin pois koska en pelaa enää mitään muuta kuin raveja joten vuosia vanhat jalkapallovedot hämäävät ..pelaan kuitenkin
Coolbetille H2H vetoja keskiviikkosin ja lauantaisin ja joskus torstaisin...Ne löytyvät tuota RAVIT osiosta (tänäänkin 3 vetoa)..koska siellä otin käyttöön suoraan euromääräisen panostuksen niin seuranta näyttää oudolta kun jalkapalloa pelasin pikkuyksiköillä (1-5) ja nyt laitan H2H vetoon monesti maksimit 50 eli 50€... Ehkä olisi pitänyt avata uusi tunnus Gubbe V4.0

mutta..
Mutta toki joskus pelaan edelleenkin raveja ja silloin ison hajotuksen jackpot kierrokselle kuten tänään Mikkeliin..en niitä kiskalle voi oikein viedä vaikka matkaa olisi vain 100m..
Mitä tulee tuohon mikrokommenttiin niin olen hyvin tietoinen palautusprosenteista ja 65% ei houkuttelekaan mutta huom: pelaan takuupoteista sitä isoa pottia ja siinä OA on loistava joten se on matemaattisesti hyvä peli robotilla..
Ja olen kolmen viime vuoden aikana pelannut 500000€ vaihdon ja saman verran lunastuksia

Forssasta 1.5.2021 311000€
T7 MIKKELI JACKPOT https://www.veikkaus.fi/fi/porukkapelit ... 03b0e34630
Minikommentit