tamppari85 kirjoitti: ↑15.12.2020, 20:34
Ongelmia kotiuttaa betfairilta. Olen tallettanut skrill, visa ja mastercard. Skrill ja visa kotiutukset onnistui niillä summilla, jotka olen niitä käyttäen tallettanut. Nyt ongelmana on, että en saa kotiutettua skrilliin ja visalle ennen kuin olen kotiuttanut masterilla tallentamini summan ja se kaatuu tähän "You are not allowed to withdraw with this Mastercard because is not issued in a country accepted for Mastercard withdrawals".
Onko kellään kokemusta miten tästä pääsis eteenpäin??
Mulla on ollut näitä samoja ongelmia. MasterCardilla on tosiaan joku hässäkkä, minkä takia suomalaisille mastercardeille ei saa kotiuttaa suunnilleen mistään, vaan sillä depotut rahat pitää ottaa pankkisiirtona tilille. Itselläni on Dansken suomalainen mastercard debit, ja olen tehnyt kaikkien saittien kanssa niin että depoan kortilla mutta nostan pankkitilille, joka on sidottu kyseiseen korttiin. Ainoa poikkeus tähän on Coolbet, joka jollain maailman konstilla sai tungettua noston takaisin sille kortille millä talletin, en todella tiedä miten.
Anyway Betfairilla lukee ihan säännöissä, ettet voi kotiuttaa suomalaiselle mastercardille. Support kyllä tietää tämän, ellei ole ihan ummikko chattaamassa, ja jos on niin linkkaa tämä:
https://support.betfair.com/app/answers ... /52/c/424/
Tämän jälkeen aspa antaa kotiuttaa pankkitilille tai skrilliin. Luultavasti pyytävät tosin ensin syntymätodistuksen, sormenjäljet ja 500 eri kopiota passista. Ja se onkin sitten eri asia, montako viikkoa menee että saat tuolta lafkasta jonkun kiinni. Twitterin chatista (@betfaircs) olen itse saanut nopeimmin avun.
Onnea matkaan.
Minikommentit