Tänään on 13.04.2021, 07:02.

iBet

Keskustelua kertoimentarjoajista sekä rahaliikenteestä.
Vastaa Viestiin
siika
Jäsen
Pisteitä: 10

Re: iBet

Viesti Kirjoittaja siika »

Kehoitan välttämään tätä kusilafkaa, olisi pitänyt tässä ketjussa mainituista ongelmista jo varmaan itse ymmärtää olla tarttumatta bonukseen.

Sitä kuvittelee, että sellaiseen puljuun voisi "luottaa", jota Ylikerroin mainostaa ja on MGA:n lisenssi ja kuuluu ilmeisesti jollain lailla Betsson groupiin. Ei näköjään kannata, nyt noin puolessa välissä erittäin voitollisesti sujunutta 100% kierrätysbonusta iski aivan minimaaliset 1-2 euron limitit. Jäätävä homma kierrättää loppuun.

Jos avaatte tilin tänne niin älkää ainakaan erehtykö tuota bonusta ottamaan, ellei kierrättäminen parin euron panoksilla kiinnosta!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

JUTAVA
Jäsen
Pisteitä: 9

Viesti Kirjoittaja JUTAVA »

siika kirjoitti:
27.03.2021, 09:12
Kehoitan välttämään tätä kusilafkaa, olisi pitänyt tässä ketjussa mainituista ongelmista jo varmaan itse ymmärtää olla tarttumatta bonukseen.

Sitä kuvittelee, että sellaiseen puljuun voisi "luottaa", jota Ylikerroin mainostaa ja on MGA:n lisenssi ja kuuluu ilmeisesti jollain lailla Betsson groupiin. Ei näköjään kannata, nyt noin puolessa välissä erittäin voitollisesti sujunutta 100% kierrätysbonusta iski aivan minimaaliset 1-2 euron limitit. Jäätävä homma kierrättää loppuun.

Jos avaatte tilin tänne niin älkää ainakaan erehtykö tuota bonusta ottamaan, ellei kierrättäminen parin euron panoksilla kiinnosta!
Itse ottanut tuolta kaksi bonusta, joissa maksimipanos 30% bonuksesta, ei ongelmia. Kotiutukset lähes reaaliajassa, eikä mitään moitittavaa, ehkä kierrätysvaatimus kohtuuton.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

Iceman
Jäsen

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 188

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Ihan ok , erittäin nopea verifiointi. Kotiutus tuli tilille asianmukaisesti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

Vastaa Viestiin