playornot kirjoitti:Itse kyllä luulisin ettei ihan kaikki "ykkösmiehet" lähtisi matkaan, koska viikolla kylään tulee Argentiinan parhaimmisto.
Mistä ihmeestä olet moista lukenut?
Kolumbiassa pidetään tärkeimpänä (luonnollisesti) Venezuelan voittamista, johon ladataan kaikki mahdolliset voimavarat ja aivan varmaa on, että parhaat juoksevat Estadio ‘Pachencho’ Romerolle. Kolumbia taistelee MM-kisoihin pääsystä nimenomaan Venezuelan kanssa ja jolta he pinnoja voisivat saada helpommin kuin säästelemällä ukkoja Buenos Airesiin.
Ihmettelen lähinnä sitä, että miksi Venezuela haluaa pelata matsin nimenomaan Maracaibossa (usein yli 40 astetta lämmintä) aivan Kolumbian rajan pinnassa - nämä olosuhteet kyllä sopivat kolumbialaisille. Kolumbialta puuttuu puolustuksesta Perea (Atl. Madrid), joka on paha menetys - korvaaja on Hayder Palacio paikallisesta Atletico Juniorista. Viverosilla (Nantes) on passiongelmia ja hän ei välttämättä myöskään pelaa. Kolumbia on harjoitellut Barranquillassa, josta he lensivät n. 30 minuutin lennon perjantaina Maracaiboon - olen itse hinkannut saman välin bussilla muutaman kerran ja se matka ei ole pitkä.
Kuudella kolumbilaisella on korttitili yhtä vajaa täynnä ja he eivät pelaa Argentiinaa vastaan, jos keltainen heilahtaa:
Alexander Viveros, Gionanny Hernández, Fabián Vargas, Mario Yépes, Oscar Díaz ja Miguel Calero.
Venezuelan hyökkäystehoja syö varsinkin Juan Arangon poissaolo, jolle ei löydy kelvollista korvaajaa, ja tämän lisäksi kapteeni Luis Veran puuttuminen vähentää prosentteja - pakeille löytyy paremmin paikkaajia, koska ne loukkaantuneetkaan eivät olleet joukkueen eliittiä.
Todennäköiset kokoonpanot:
Venezuela: Rafael Dudamel, Héctor González, José Manuel Rey, Alejandro Cichero, Jonay Hernández, Leopoldo Jiménez, Andrée González, Gabriel Urdaneta, Ricardo Páez, Rafael Castellín, Giancarlo Maldonado.
Colombia: Miguel Calero, Andrés Orozco, Iván Ramiro Córdoba, Mario Yepes, Gerardo Bedoya, Jhon Javier Restrepo, Fabián Vargas, Frankie Oviedo, David Ferreira, Giovanni Hernández, Luis Gabriel Rey.
Saan Kolumbian suosikiksi:
Venezuela-Kolumbia 31 30 39 - peliä löytyy Kolumbialle.
Minikommentit