Vedonlyöntivihje: - USAn presidentin vaalit 2020 - To win state in Pennsylvania - peliaika päättynyt
- kohde
- To win state in Pennsylvania
- veto
- Republicans
- kerroin
- 3.300 (Coolbet)
- panos
- 5 yks.
Huti: -5.00 yks.
Vedonlyöntibonus 100% MAX 200€- FunBet.com
Tuotto: +288.63 yks.
Palautus%: 103.10%
Panosten ka: 23.29 yks.
Vetoja: 400
17.10.2020 17:32 <fouba> tää ylimielinen biden ränttäys alkaa käydä jo ärsyttävämmäks kun gyverin trump:D
Tuotto: +558.05 yks.
Palautus%: 117.59%
Panosten ka: 2.45 yks.
Vetoja: 1294
Statson kirjoitti: ↑17.10.2020, 10:04Kysymys guessingamesille:
Jos A -luokan Pollsteri X tekee gallupin osavaltiossa Y otoksella 690 (likely voters, virhemarginaali 3,7 % -yks), ja
vastattaessa kysymykseen "ketä äänestäisit nyt?" saadaan seuraava tulos:
Biden 50%
Trump 47%
Ei kantaa 2%
Muu ehdokas 1%
Ja edelleen, kun kysytään, kuinka innokkaasti vastanneet seisovat ilmoittamansa valinnan takana ts. käyvät myös oletettavasti antamassa äänensä kyseiselle ehdokkaalle, saadaan kategoriassa "extremely excited" seuraavat lukemat:
Biden 45%
Trump 64%
tai kategorioissa "extremely excited" ja "very excited" yhteensä:
Biden 66%
Trump 83%
Ai niin, se kysymys.
Kumpi ehdokas voittaa osavaltion Y valitsijamiehet puolelleen ja onko näillä tiedoilla saatu äänestystulosarvio
virhemarginaalin sisällä vai sen ulkopuolella?
t. pää märkänä rahojaan historian suurimalla alikertoimella Trumpille painava tuulipukubetsari
Statson kirjoitti: ↑17.10.2020, 17:0217.10.2020 15:16 <guessingames> 10/10 isointa betsiä markkinassa jossa iso raha betsaa Bidenille
Meinaatko että vedon absoluuttinen suuruus olisi tae sen positiivisesta odotusarvosta?
Biden / Trump -markkinallahan on ehdokkaiden kertoimet karkeasti 1,50 / 3,00.
Jos bidenin betsaaja uskoo saavansa vedolleen 10% odotusarvon, hän panostaa Kellyn kaavalla
pelikassastaan 20%.
Jos Trump -betsille joku löytää vastaavan odotusarvon (10%), hän panostaa samoja periaatteita noudattaen
5% pelikassastaan.
Kertoimista johtuen pienemmän kertoimen betsaaja panostaa automaattisesti 4x vastapuoleen verrattuna odotusarvojen
ollessa prosentuaalisesti yhtä suuret.
Tässä valossa on itsestäänselvyys, että absoluuttisesti suuret betsit menevät Bidenille.
Tämän kyllä pitäisi olla tällä forumilla ihan peruskauraa....
17.10.2020 18:44 <guessingames> Joo, ja ihan rehellisesti en tosiaan vastannut kysymykseen, koska ei minulla ole
17.10.2020 18:45 <guessingames> siihen vastausta. En analyysiäni todellakaan pidä aukottomana, mutta pitäydyn
17.10.2020 18:45 <guessingames> siinä mitä osaan (lue: kuvittelen osaavani) jossain määrin tulkita :)
17.10.2020 18:45 <guessingames> Voi siis hyvin olla, että ehkä esimerkiksi juuri nämä excited votersit olivat se
17.10.2020 18:45 <guessingames> viisasten kivi, jota kukaan ei nyt hoksaa, 2024 sitten muistellaan kuinka tyhmiä
17.10.2020 18:46 <guessingames> olimmekaan kun emme tätä tajunneet. En vain henkkoht usko, että se on kauhean
17.10.2020 18:46 <guessingames> todennäköistä, mutta väärässä olen ollut ennenkin ja voin aivan hyvin olla taas.
17.10.2020 18:47 <guessingames> Pahoittelut omistakin provoiluistani ja kiitos myös omasta panoksestasi. Ja
17.10.2020 18:47 <guessingames> itse ainakin lukisin tosi mielelläni kaikenlaisia teorioita siitä, miksi Trump
17.10.2020 18:47 <guessingames> voittaisi. Olen jo viikkoja etsinyt jotain exitiä, jolla myydä vedot pois ilman
17.10.2020 18:48 <guessingames> että vituttaisi suunnattomasti menetetty (teoreettinen) EV, koska ihan hyvät
17.10.2020 18:48 <guessingames> profitit niistä nytkin saisi ja stressi loppuisi siihen. Ei vain ole tullut
17.10.2020 18:48 <guessingames> vielä mitään vastaan ja etsinyt kyllä olen kovastikin.
17.10.2020 18:49 <guessingames> Lisäksi tässä on vielä sekin ihastuttava mahdollisuus, että Burisma / joku muu
17.10.2020 18:50 <guessingames> gate nostaa Trumpin oikeasti suosikiksi, ja sitten vasta onkin hauska olla sekä
17.10.2020 18:50 <guessingames> jumissa vetojen kanssa että Biden-betsiä ainoastaan noin koko maailmalle
17.10.2020 18:50 <guessingames> suositelleena :D Pitkät 2 viikkoa edessä...
17.10.2020 20:41 <Keijo98> Upeaa analyysiä molemmilta👍 tätähän vedonlyönti on, sen hetkiset arviot vs.
17.10.2020 20:46 <Keijo98> Kertoimet ➡️jos vääristymää niin lyödään. Olen mukana elämäni isoimmalla patilla
17.10.2020 20:48 <Keijo98> Ja hhyvä on veto,, osuminen on tietysti kokonaan toinen tarina 🙃
17.10.2020 22:44 <jupse> Statson onko mahdollista saada teiltä perusteluja, että minkä takia Trump on täl
17.10.2020 22:44 <jupse> lä kertoimella pelattavissa? Pahoittelut, mikäli sellainen jo edellisiltä sivuil
17.10.2020 22:44 <jupse> ta löytyy.
Tuotto: +56.95 yks.
Palautus%: 144.15%
Panosten ka: 8.06 yks.
Vetoja: 16
17.10.2020 22:25 <jupse> Eli nämä on perustelut millä Trump löytyy kertoimella 2.6 pelattavaksi?
18.10.2020 03:30 <guessingames> :D Pelionnea!
18.10.2020 09:48 <fouba> Biden lasit päässä nää saattaa kaikki vaikuttaa vaan hauskalta mut taas nousee D
18.10.2020 09:51 <fouba> Jossain vaiheessa täytyy tajuta ettei se voi olla pelkkää "tyhmää trump rahaa"
18.10.2020 10:03 <fouba> Paljon on trump-fanaatikkoja mutta paljon enemmän lienee äänestäjiä jotka eivät
18.10.2020 10:04 <fouba> sitä ääneen uskalla sanoa..
18.10.2020 10:05 <jupse> Näin puolueettomana yritän vain päästä kärryille, että minkä takia Trump on ylik
18.10.2020 10:05 <jupse> erroin.
18.10.2020 10:12 <fouba> Joo se ois kiva kuulla, mut en vakuutu naten rajakertoimiinkaan,
18.10.2020 10:12 <fouba> eiköhän se oo niinku yleensä jotta totuus on jossain siellä välillä
18.10.2020 11:58 <tommis123> Totuus on jossain siellä välillä. Jos Biden oikeasti olisi noin ylivoimainen
18.10.2020 12:00 <tommis123> suosikki, luulisi bookkerien pudottavan sen kertoimen jo sinne 1.1 tuntumaan
Itse betsasin Bideniä, kun näin ketkä betsaavat Trumpia. USA:n politiikasta ei tarvitse tietää mitään kunhan tuntee vedon vastapuolen. Nämä Trump hörhöt jotka olivat menossa kuuhun Bitcoinin kanssa muutama vuosi sitten ovat tasonsa näyttäneet.Statson kirjoitti: ↑18.10.2020, 12:40Kaikki hypetetyt Biden -vedot 1,60 -tyylisillä kertoimilla voi unohtaa samantien, vaikka jenssi ja pyysärikin vetää niitä.
He ovat todistettavasti menestyneet muilla aloilla, mutta epäilen heidän syvällistä USA -politiikan tuntemustaan.
Ja eikös se Pyysärikin Sijoitustiedossa ilmoita tuon tuosta nukkuvansa huonosti Biden -vetojensa kanssa?
18.10.2020 13:03 <tommis123> Keitä ovat Trump hörhöt ja miten he näyttivät tasonsa?
18.10.2020 13:10 <Frank Hyeena> Conor McGregorin betsaajat, robinhood janarit jne.
18.10.2020 13:20 <Keijo98> Öööh ottamatta kantaa muihin hörhöihin... bitcoin🚀 kyllä harmittaa tätä hörhöä
18.10.2020 13:22 <tommis123> Aijaa. Sitten lieneekin selvää että Trump ei vaaleja voita.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä hyeena nappaa tuon betsatun rahan jakautumisen ehdokkaiden kesken.Frank Hyeena kirjoitti: ↑18.10.2020, 12:56Eiköhän Trump ole paljon enemmän hypetetty kuin Biden. Betfairin päämarkkinassa (next president) betsattu raha jakautuu: Trump 52%, Biden 43%, muut 5%.
Kirjaudut Betfairille ja napautat nimen edessä olevaa merkkiä (pitää olla kirjautunut, että toimii). Näyttää paljonko betsattu kyseiselle ehdokkaalle (€) ja paljonko betsattu koko kohteeseen (€), jonka jälkeen suorittamalla jakolaskun saa vastauksen.Statson kirjoitti: ↑18.10.2020, 14:09Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä hyeena nappaa tuon betsatun rahan jakautumisen ehdokkaiden kesken.Frank Hyeena kirjoitti: ↑18.10.2020, 12:56Eiköhän Trump ole paljon enemmän hypetetty kuin Biden. Betfairin päämarkkinassa (next president) betsattu raha jakautuu: Trump 52%, Biden 43%, muut 5%.
Tätä arvelinkin.Frank Hyeena kirjoitti: ↑18.10.2020, 14:23Kirjaudut Betfairille ja napautat nimen edessä olevaa merkkiä (pitää olla kirjautunut, että toimii). Näyttää paljonko betsattu kyseiselle ehdokkaalle (€) ja paljonko betsattu koko kohteeseen (€), jonka jälkeen suorittamalla jakolaskun saa vastauksen.
Kerro nyt ihmeessä mikä on niin hauskaa ja valista.Statson kirjoitti: ↑18.10.2020, 14:27Tätä arvelinkin.Frank Hyeena kirjoitti: ↑18.10.2020, 14:23Kirjaudut Betfairille ja napautat nimen edessä olevaa merkkiä (pitää olla kirjautunut, että toimii). Näyttää paljonko betsattu kyseiselle ehdokkaalle (€) ja paljonko betsattu koko kohteeseen (€), jonka jälkeen suorittamalla jakolaskun saa vastauksen.
En ala sua sen enempää valistamaan tässä asiassa, totean vain että olet ollut koko forumhistoriasi ajan erittäin
johdonmukainen kannanotoissasi.
18.10.2020 14:45 <fouba> viewtopic.php?f=9&t=55582 tais olla tätä varten
Tuotto: +163.74 yks.
Palautus%: 112.04%
Panosten ka: 6.12 yks.
Vetoja: 222
Huti: -5.00 yks.
Huti: -2.00 yks.
Huti: -1.00 yks.
Huti: -4.00 yks.
Vihjeet yhteensä: panokset 12.00, palautukset 0.00, tulos -12.00 yksikköä.
18.10.2020 16:12 <fouba> ainakin betfairilta kaikkiin parempaa tarjolla
18.10.2020 16:25 <Statson> jep, mutta aika niukasti tarjolla euroja. Lisäksi trendi on alaspäin
18.10.2020 16:27 <Statson> Kannattanee ottaa vähän pienemmälläkin, että saa eurojakin sisään, koska laskuss
19.10.2020 19:11 <dRUNk_fREEGlER> totta.Pari huom. Gallupit riippuu kysytäänkö ketä äänestät vai ketä naapurisi
19.10.2020 19:11 <dRUNk_fREEGlER> https://www.foxnews.com/politics/fox-ne ... ore-think-
19.10.2020 19:12 <dRUNk_fREEGlER> 12 keys to white house -menetelmän kehittäjä veikkaa bidenin voittavan
19.10.2020 19:14 <dRUNk_fREEGlER> mutta sen pohjalta kehitetty regressio malli arvio trumpin ääniksi 47,9%
19.10.2020 19:14 <dRUNk_fREEGlER> https://pollyvote.com/en/components/mod ... ite-house/
19.10.2020 19:15 <dRUNk_fREEGlER> Gallupien vääristymän osatekijä
19.10.2020 19:16 <dRUNk_fREEGlER> www.cloudresearch.com/resources/blog/el ... t-honesty/
Viimeiseen lauseeseen asti samaa mieltä. Olen ainakin itse tämän kyllä ottanut myös huomioon analyysissäni: Jos Biden johtaa osavaltiota x esim. 52-42, niin en ole missään vaiheessa olettanutkaan että lopputulos olisi 52-42 vaan todennäköisemmin jotain 53-46 jne. Minusta vaikuttaa etukäteen hyvin todennäköiseltä että Trump tulee nykäisemään monessakin vaa'ankielessä itselleen tyyliin 3-4 pykälää kannatusta lisää. Sen sijaan pidän hyvin epätodennäköisenä, että Bidenin kannatus katoaisi ja Trumpilla olisi kovinkaan realistisia mahdollisuuksia saada Bidenille pollattuja ääniä itselleen (tätä ilmiötähän ei käynyt Hillaryllekaan). Oikeasti eri mieltä olen tässä vain kohdasta "nykykertoimien valossa", koska nykykertoimet näyttävät esimerkkinä Pennsylvaniaan Trumpille ~33% mahdollisuutta, ja suoraan polleja lukemalla Trumpilla olisi jotain 5-10%. Tätä polleissa nukkuvien Trumpistien efektiä lisäämällä voidaan minun papereissani päästä ehkä johonkin 25% mahdollisuuteen jos oikein optimistisia ollaan, mutta kertoimet ovat silti minun nähdäkseni hyvin selvästi vielä enemmän vääristyneitä toiseen suuntaan.Statson kirjoitti: ↑18.10.2020, 12:40My Two Cents:
Kun polleista väännetään rajakertoimia ehdokkaille, tulisi miettiä mitä pollit ilmaisevat. Ensinnäkin ne ilmaisevat
vastaajien sen hetken ilmoittamia kantoja. Historiasta tiedämme, että pollikannatus on taipuvainen tasapäistymään
itse vaalipäivään mennessä, kuten nytkin trendi näyttäisi olevan. Lisäksi tiedämme. että ne viimeisimmätkin pollit
voivat ennustaa väärin, kuten v. 2016. Tämänhän moni muistaa. Tässä yksi seikka joka "sataa Trumpin laariin" nykykertoimien
valossa.
Minusta teoria pollien manipuloimisesta tarkoituksellisesti jommankumman ehdokkaan hyväksi ei ole itsessään kauhean uskottava, koska sekä right wing- että left wing -pollit antavat ~samoja tuloksia, ja pollstereita on vain niin käsittämätön määrä jotka eivät liity toisiinsa mitenkään, että manipulointi olisi todella vaikeaa. Yleisin teoria, mitä tähän liittyen kuulee on se, että vasemmistolaisten epäreilu paskiaismedia on manipuloinut pollit näyttämään suosikilleen liian hyviä lukemia. Tämä on aivan pähkähullu ajatus, koska antamalla Bidenille liian vahvan kannatuksen hyötyjä olisi Trump mainitsemasi 2016/Brexit-ilmiön takia, jossa demokraatit ja Brexit-vastustajat jäivät kotiin koska voittoa pidettiin varmana. Toisin sanoen liian hyvien Biden-lukemien pitäisi olla joku republikaanikampanjan masinoima ilmiö, ja huomioiden miten puolueellisia monet mediat ihan aidosti ovat Bidenin suuntaan, pikkuisen epäilen että tätä ei olisi huomattu. Jos nyt haluaa foliohatun laittaa päähän, niin ainoa teoria systeemaattisesta pollien käpälöimisestä mitä keksin on se, että media kokonaisuutena haluaisi pitää Trumpin virassa, koska Trump tuo näille enemmän klikkejä ja lehtimyyntejä jatkuvine skandaaleineen kuin tylsä ja harmaa Biden --> yritetään saada Bidenin äänestäjät jäämään kotiin. En nyt tällekään yli jotain kymmenesosapromillen todennäköisyyttä kyllä löydä.Miksi pollit sitten antavat vääriä tuloksia. Tähän on monia syitä: Väitetään, että jopa itse pollit olisivat tarkoituksellisesti manipuloituja antamaan vääriä tuloksia esim. tietyn demografisen, tai poliittisen ideologian omaavien ihmisten osuuden yliedustuksella kyselyissä. Tämä siitä syystä, että siten pyritään lannistamaan ihmisiä jättämään äänestämättä, "kun tää peli on kuitenkin jo hävitty". Tämä ilmiö nähtiin 2016 ja Brexit.
Tästä lannistamisstrategian olemassaolosta voidaan kiistellä, mutta itse olen vakuuttunut siitä, että sitä yritetään käyttää
halutun tuloksen saavuttamiseksi, mutta missä laajuudessa, siitä ei ole tietenkään näyttöä.
Paradoksaalisesti y.m. strategia, Main Stream Median kampanjoinnin "avulla" on kuitenkin tupannut ns. lävähtämään päin kasvoja ja johtanut täysin päinvastaiseen lopputulokseen (esim. 2016 ja Brexit). Taas Trumpin laari kolisee.
Mitä kaavaa siis käytit tässä excitement factor -laskutoimituksessasi jolla pääsit -7:aan?Merkittävin seikka on kuitenkin se mitä polleista löytyy tarkemmassa syynissä, mihin viittasin aiemmassa postauksessani
koskien äänestäjien sitoutumista kyselyissä kannattamaansa ehdokkaaseen. Kyseinen osavaltio on Florida ja Pollster on
Emerson. Yksinkertaisella matematiikalla, jossa Excitement Factor otetaan huomioon, Bidenin 3% -yksikön johto olisikin
- 7% -yksikköä (miinus seitsemän).
Nyt kysymys kuuluukin, onko tämä luotettavampi tapa arvioida ehdokkaiden kannatusta vaaleissa, kuin pelkkä
raakadataan luottaminen ilman suodattimia polleissa. Itselleni tämä on no brainer ottaen huomioon USA:n poliittisen tilanteen kahtiajakautumisineen:
Mielestäni kyselyissä Bidenia kannattaneet eivät itse asiassa kannatakaan Bidenia riittävän laajasti. Tämäkin selviää pollien
kyselyriveiltä. Moni ilmoittaa vastustavansa Trumpia, ja siksi kannattaa Bidenia polleissa. Onko Trumpin vastustaminen sitten
riittävä motivaattori äänestää Bidenia, onkin toinen juttu. Kyselyjen mukaan ei, koska Excitement Factor on Bidenilla
huomattavasti pienempi.
Niin no, Bidenin tilaisuuksiin ei oteta ihmisiä koronan takia ja Trumpin rallyihin otetaan. En ota kantaa, onko tämä ollut Bidenilta hyvä strategia, mutta veikkaan että se kuuluisa puolueellinen vasemmistomedia ehtii tässä vielä muutamat otsikot räpsäytellä Trumpin rallyjen johdosta koronaan kupsahtaneista. Joka tapauksessa tämän perusteella ei voida päätellä excitement factorista (ja olen siis aivan samaa mieltä, että excitement factor itsessään on olemassa ja Trumpille etu) yhtään mitään vaan se on pelkkää silmänlumetta, joskin veikkaan että Trumpin yleisömeret ovat suurena syynä siihen, että kertoimet ovat niin vääristyneitä. Jos Bidenin tilaisuuksiin ei oikeasti haluaisi tulla kuin 5 ihmistä, niin sitten olisin huolissaniTämä Excitement Factor näkyy selvästi myös ihmisten halukkuudessa osallistua Trump-Rallyihin vs. Bidenin tilaisuuksiin.
Jep. Ennakkoäänestyksen (senhän voi tosiaan tehdä muutenkin kuin postitse, joskin republikaanit ovat monessa osavaltiossa tehneet kaikkensa tätä vaikeuttaakseen) vaikutuksen jos osaisi varmasti arvioida, voisi lyödä jo voittajan melkein lukkoon. Helppo myös keksiä teorioita molempiin suuntiin, ja olen itse pyrkinyt lähinnä olemaan ylianalysoimatta ja todennut vain, että koronamuuttujat lisäävät varianssia ja varmaan myös Trumpille voittoisia lopputulemia (ja myös Bidenille täydellisiä murskavoittoja). Tosiaan olen itse omissa papereissani jättänyt tämän huomiotta, mutta mielestäni aika hyvä teoria on kyllä se, että laajennettu ennakkoäänestys antaa laiskoille demokraateille mahdollisuuden äänestää vaivattomasti -> äänestysprosentti nousee ja Trumpin mahdollisuudet laskevat. Mutta yhtä lailla voisi myös sanoa, että vaalipäivä menee Trumpille aivan 100-0, kun pelokkaat demokraatit jäävät koronapeloissaan kotiin ja innokkaat Trump-fanit rynnivät laumoissa äänestämään. Parempi lienee siis toistaiseksi olla ottamatta tämän suhteen kovin rajusti kantaa mihinkään suuntaan.Se mikä tekee tilanteen mutkikkaaksi nyt, on lisääntynyt postitse tapahtuva äänestys, mikä taasen sataa Bidenin laariin, koska arvatenkin lipun sujauttamiselle postiin on matalampi kynnys kuin fyysiselle äänestyspaikalle vaivautumiselle.
Kaiken kaikkiaan epävarmuustekijöitä on aivan riittämiin, ja moni ratkaiseva osavaltio on so close. Varmuudella voi sanoa vain sen, ettei varmaa tai lähes varmaa voittajaa näissä vaaleissa ole.
Tässä mielestäni yleisesti tosi fiksun oloisia vetoja jos Trumpin puolta haluaa lyödä. Parempia ovat aivan varmasti kuin suora voitto. Minullakin on tuota Trumpin 270-299 pienenä hedgenä 10,5 tasolta, joskin eihän siihen nyt saanut kuin jotain rupioita sisään. Kuten pariin otteeseen taisin aiemminkin mainita, mielestäni parhaat saumat lyödä Trumpia tai hedgetä Biden-vetoja ovat must win -osavaltiot Trumpille joissa iso määrä valitsijamiehiä, näistä Florida se ilmiselvä ja seuraava varmaan sitten Pennsylvania (en silti nykykertoimilla koskisi pitkällä tikullakaan). Kaikenlaisia muita operaatioita minulla on hedgeämiseen myös vireillä, mutta ihan kaikkea ei pysty paljastamaan kun joutuu tuolla pörsseissä ronkkimaan vielä itsekin. Joka tapauksessa *jos* haluaa Biden-vetoja hedgettää niin osavaltiobetsit, äänimääräbetsit, ääniprosenttibetsit, tasoitusbetsit, voitetut valitsijamiehet, voitetut osavaltiot määränä jne ovat niitä mistä kannattaa lähteä, koska voi löytyä saumoja joissa hedge itsessään lähentelee breakevenia vaikka luultavasti pienen Trump-veron joutuukin maksamaan. Noin esimerkkinä Betfairilla on nytkin "seuraava presidentti häviää popular voten" 3.5, Trump häviää popular voten varmaan 95+ ajasta mutta joskus silloin tällöin saattaa löytää polun presidentiksi, eli tämä on kyllä paljon parempi veto kuin 2.5 suoraan voittoon. Etsivä löytää, kannattaa etsiä jos on pelko perseessä Biden-vedoista mutta itse en näe mitään erityistä syytä olla huolissaan.Tämän päivän oletuksilla ja arvioilla vetomielessä 2. paras kohde mielestäni on:
USA - Presidential Election 2020 - Electoral College Vote H'cap - 100.5. (Betfair 1,78)
Tämän toteutumiseen vaaditaan vaa'ankieliosavaltioista Trumpille
A) Florida tai
B) 2 muuta vaa'ankieltä
Paras veto on Trumpin voitto Floridasta (Betfair 2,16), eikä missään nimessä PAKSULLA, koska epävarmuustekijöitä on riittämiin. Ainoa strategia. mitä voin oikeasti suositella, on veto Trumpin puolesta treidausmielessä laskeviin kertoimiin.
Edit: muistin juuri, että tällaisen vedon olen lyönyt Betfairille:
USA - Presidential Election 2020 - Trump Electoral College Votes
* 240 - 269 @ Betfair 11,97 ja
* 270 - 299 @ Betfair 9,48
Tästä combosta siis about 5,30 @Betfair. Mitään tarkkaa rajakerrointa ei tässä tilanteessa tietenkään ole vedolle antaa, mutta
mutu sanoo, että osuu tuohon haarukkaan selvästi todennäköisemmin kuin kerroin vaatii (19%)
Minä ainakin nukun, hullun hommaa tämä on.Ja eikös se Pyysärikin Sijoitustiedossa ilmoita tuon tuosta nukkuvansa huonosti Biden -vetojensa kanssa?
Luin ja ymmärrän tulokulmasi, muutama kommentti:
Tuotto: +57.05 yks.
Palautus%: 110.73%
Panosten ka: 3.47 yks.
Vetoja: 153
Voi miettiä kuinka kannattavaa on näiden pollien perusteella tehtyjen simulaatioiden pohjalle perustaa omat arviot => rajat => panokset => vedot. ¯\_(x)_/¯guessingames kirjoitti: Kannatus polleissa on tosiaan kannatus sillä hetkellä (+/- virhemarginaali), ja jos tarpeeksi isoa skandaalia rysähtää, niin se voi muuttua jyrkähköstikin.
Aika vahva väite huomioiden, että Joe Biden ei ollut tammikuussa edes suosikki nousemaan demokraattien presidenttiehdokkaaksi.skasi kirjoitti: ↑18.10.2020, 19:10
Demokraatit ovat olleet tammikuusta asti pinteessä. Etsivät vapaudu vankilasta korttia käytännön kirjaimellisesti. Miksi? Koska Trumpin tiimillä on arkaluontoista materiaalia vastapuolen edustajista. Trumpin tiimin strategia on sama kuin 2016. Paljastaa hiljalleen näitä materiaaleja vaikuttakseen äänestäjiin ja tulokseen. Hiljalleen, koska jättää vähemmän aikaa ja tilaa kumota väittämiä ja enemmän aikaa panikoida oman strategian kanssa.
Miksi luulet, että tässä on Bidenia pelattu? Koska viime hetkeen asti odottamalla todennäköisesti saat paljon huonompia kertoimia.Päätöskertoimeen on ladattu "kaikki mahdollinen" informaatio ennen aloituspotkua. Earlyistä löytyy usein isoja virhearvioita.
Häh? Saat tämän kuulostamaan siltä, että virhe jotenkin kertautuisi simulaatioita tehdessä. Seuraavassa oppitunti siitä, miten simulaatiot toimivat: Annetaan tietyt parametrit, eli yksinkertaistetusti vaikka noppa, jossa on kuusi sivua. Sitten simuloidaan 40 000 nopanheittoa ko. parametreilla. Jos parametreihin laitetaan painoja (eli vaikka Biden voittamaan 85% ajasta, eri varianssitekijöitä ja siihen jonkinlaista keskihajontaa), saadaan 40 000 tulosta jolloin osan ajasta toinen voittaa ja osan ajasta toinen. Mutta eivät ne painot siellä mitenkään kertaudu, niin että jokainen simulaatio olisi aina edellistä enemmän pielessä.Vielä simulaatiosta. Datan näyttäessä vahvaa demokraattikannatusta, simuloimalla ko. data 40,000 kertaa toistat tätä virhettä 40,000 kertaa. Olettaen siis, että alkuperäinen data sisältää virheen.
18.10.2020 21:02 <skasi> Tohon loppuun: mistä näitä tietää. Kaikenlaista ihmiset luulevat.
18.10.2020 20:28 <Statson> A-ha, on se kova
18.10.2020 20:58 <HR Juz> Offtopic mut Trump ja Putin kimpassa parempi ku Kiina ja Biden?
18.10.2020 21:00 <guessingames> Ei pitäisi kyllä lähteä näihin vääntöihin, mutta jos kerran linja on taas että
18.10.2020 21:00 <guessingames> salaliittoteoriat ok niin olkoon sitten.
18.10.2020 21:00 <guessingames> FBI oli jo varoittanut valkoista taloa, että Giuliania todennäköisesti
18.10.2020 21:01 <guessingames> targetoidaan vaikuttamaan Venäjän toimesta. Nyt FBI on aloittanut tutkinnan
18.10.2020 21:01 <guessingames> näihin "raskaisiin syytöksiin" (julkaistu vain Trump-medioissa) liittyen.
18.10.2020 21:01 <guessingames> Mutta arvaatko vielä mitä tutkitaan? Ei Bidenin sekaantumista mihinkään, vaan
18.10.2020 21:02 <guessingames> Giulianin toimia, jossa tämä olisi toiminut tietämättään tai tietäen
18.10.2020 21:02 <guessingames> venäläisten vaikuttamisyrityksen mannekiinina.
18.10.2020 21:02 <guessingames> https://apnews.com/article/election-202 ... fb2716286d
18.10.2020 21:03 <guessingames> Tällä varmaan saa muutaman vihaisen trumpistin kimppuunsa, joten lisättäköön
18.10.2020 21:03 <guessingames> että minulle on henkkoht aivan sama, onko Biden tai Trump sekaantunut mihinkin,
18.10.2020 21:04 <guessingames> lyön vain vetoa ilman poliittista agendaa. Vastasin ainoastaan skasin viestiin,
18.10.2020 21:04 <guessingames> joka on kauniisti sanottuna aika irrallaan todellisuudesta.
18.10.2020 21:05 <guessingames> Toki on mahdollista, että Bidenista dirttiä löytyy, mutta tässä vain esitettiin
18.10.2020 21:05 <skasi> Ei noista puhtaita ole kukaan, ja Giuliani on tunnettu propaganda tyyppi.
18.10.2020 21:06 <guessingames> asia tavalla, joka ei vastaa mitenkään todellisuutta ja toivottavasti kukaan ei
18.10.2020 21:06 <guessingames> ainakaan faktana niitä ota vetopäätöksiä tehdessään.
18.10.2020 21:06 <skasi> Kyse on just siitä et keneen halutaan uskoa ja luottaa. Eiköhän kommunistit tän
18.10.2020 21:07 <skasi> vie. Vetoavat suurempaan massaan. Eli köyhiin, eli 99% pallon väestöstä.
18.10.2020 21:07 <guessingames> 251k€ pati hakee muuten betfairilla 2.64 Trumpia. Isompaa rahaakin jo menossa
18.10.2020 21:07 <guessingames> Trumpin suuntaan.
18.10.2020 21:11 <skasi> Mielummin Trump & Putin, kuin Kiina & Biden. Ihmiset vapaampaa em. alaisina.
18.10.2020 21:13 <skasi> Ei oikein houkuta 1 sallittu mielipide ja valvontayhteiskunta kameroineen.
18.10.2020 21:27 <fouba> aika nopeesti toi 251k pati tuolta syödään :D peesaan kans ennemmin trump+putin
?Thank you for visiting apnews.com. The page you’re looking for has moved or no longer exists.
Trumpin twiitti 4 tuntia sitten. Tätä en ole kuullut Bidenin enkä demokraattien kiistävän. Ja tämä on nyt vuoden 2020 Hillaryn sähköposti skandaali millä Trumpin tiimi hakee voittoa. Ilmeisesti ei ole pelkkää crackin polttelua kovalevyillä vaan materiaalia mikä ei sovi herkille silmille. Saa nähdä miten vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään.Hunter Biden’s laptop is a disaster for the entire Biden family, but especially for his father, Joe. It is now a proven fact, and cannot be denied, that all of that info is the REAL DEAL. That makes it impossible for “50%, or 10%” Joe, to ever assume the office of the President!
18.10.2020 23:18 <MacGyver> BOOM!
Eli ilmeisesti vuoteen 2016 verrattuna demokraatit olisivat kasvattaneet kuitenkin kaulaansa, ja nyt juuri ennen vaaleja demokraatit olisivat tungeksineet rekisteröitymään? Tosin Fox News (kuten lähteestä huomaatte, yritykseni löytää syitä Bidenin tappiolle on tosiaan tapissa) väittää tämän olevan toisinpäin. En tiedä, kumpi on oikeassa enkä jaksa ainakaan tänä yönä enää alkaa tätä selvittämään, mutta oletan että Fox Newsin väittämä on worst case scenario demokraateille.Overall, Democrats have registered about 132,000 more new voters than Republicans since the 2016 election, according to TargetSmart. Bonier said the raw registration data appears to show Democrats weakening only because in 2016 it appeared to favor them more than it actually did.
"Pennsylvania wasn't as Democratic as we thought it was in November 2016," he said.
But Lawrence Tabas, the chair of the Pennsylvania Republican Party, is skeptical of TargetSmart's analysis. "Of course they're coming up with that excuse," he said. "I think they're incorrect based on the public data made available to the Department of State."
Eli n. 800 000 äänestäjän edusta olisi kutistunut max neljäsosa. Toisaalta Trump voitti Pennsylvaniassa viimeksi 800 000 äänestäjän edusta huolimatta viimeksi noin 45 000 äänellä, ja nyt tähän voisi pahimmassa tapauksessa lisätä uusia äänestäjiä nelisen kertaa tuon määrän verran. Jos siis Fox News on oikeassa ja CBS väärässä, mitä en ihan purematta niele.In June of this year, there were 4,092,693 registered Democrats in Pennsylvania, according to the secretary of state's office, to 3,290,944 Republicans... We have shrunk the Democratic registration advantage by 166,800-plus," Lawrence Tabas, the Pennsylvania Republican Party chairman, told Fox News in an interview."
19.10.2020 09:08 <alejandro> juuri niin oli sitten 60,70,80,90% bidenille niin varmaa ei ole mikään.
Kaikella ystävyydellä: Annat ymmärtää useassa viestissäsi, että etsit aktiivisesti seikkoja, jotka kyseenalaistavatguessingames kirjoitti: ↑18.10.2020, 19:06Ei ne kyllä ole neck-to-neckiä lähelläkään. Jos Bidenin kampanjamanageri olisi vastannut jotain muuta kuin noin, äijä pitäisi ampua kuuhun. Kaikki tietävät, että ainoa syy 2016 vaalitappioon oli demokraattien äänestyslaiskuus. Toiston pelossa en pitäisi kovin järkevänä sanoa, että joo isossa johdossa ollaan ja ei syytä pelkoon.
Suositus on edelleen voimassa.
Minikommentit