pint kirjoitti:
Luulen, että ainoastaan (lähes) täysipäiväisellä analyysillä ja keskittymällä vain yhteen sarjaan voi yksi henkilö saavuttaa tuloksia. Sellaisen työmäärään hedelmiä kukaan tuskin ilmaiseksi jakelee (ainakaan kovin kauan)...
Ekasta lauseesta lähes täysin samaa mieltä, joten ei siitä enempää. Mutta tuo jälkimmäinen kommentti herätti ajatuksen
Mä vision just kymmenen vuoden päähän tilannetta koskien vihjefirmoja. Nyt kun kaikilla on internet, hirmuiset softat ja bookkereitakin mistä valita niin väistämättä onnistujien määräkin nousee vedonlyönnissä. Varmasti tälläkin hetkellä on suomessa kymmenittäin henkilöitä jotka tekee kovaa tulosta yhdestä sarjasta jonka osaavat helvetin hyvin. Kun lajeja ja sarjoja on useita ja vielä ympäri maailmaa on tällaisia voitollisia pelaajia sitten todella paljon. Jos suurinosa heistä haluaa omalla osaamiselleen muutakin tuottoa kuin omia pelivoittoja niin meillä on kohta täällä kymmenittäin yhden ja kahden miehen vihjefirmoja
Markkinat? Uskoakseni kovin pienet...Joten kymmenet firmat yrittää mitä parhaimmilla(!!!) mainoksilla tuoda esille juuri heidän erinomaista osaamistaan, mukana tietty hintakilpailua muita vastaan. On siinä sitten varsinaisia rahasampoja nämä vihjefirmat

Maksaako sittenkään aikaa ja vaivaa sellaista pitää pystyssä. Voittaako vihjefirman tuottamat tuotot omat pelivoitot? Eikö omat pelivoitot riitä, mökki Bahamalta, BMW pihaan, Beibe kainaloon (tossa tuli jus kolme kovaa B:tä

) ja veroprosentti 0.5%:een
Mä luulen että todella kovaa tulosta tekevät osaajat ei löydy mistään maksullisia vihjeitä pukkavista firmoista. Pikkurahaa, eikä maksaa vaivaa näperrellä. Jos suurimmat pelaajat ei löydykkään vihjemarkkinoiden ykkösketjuista -maksullisia vihjeitä tarjoavista firmoista -niin sitten niitä varmaan pyörittää kakkos - ja kolmosketjut , muutava nelosketjukin varmaan löytyy

Eli asiakas maksaa keskinkertaisista osaamisesta. Osaamisesta johon mun mielestä suurinosa meistä pystyy itse pienellä vaivalla, jos vain haluaa. Jos ei yksin niin sitten vaikkapa keskustelufoorumin avulla, kaikkea ei tarvitse tietää ja osata kun muut ketjut tukee -pelataan hyvin joukkueena
Tulee mieleen kuinka nyt kaikki tuulipuvut on innoissaan rahastoista. Ja rahastot on innoissaan tuulipuvuista, tai siis heidän rahojen saamisesta itselleen täysin ilman riskiä. Kunhan markkinointikoneisto heittää verkkonsa veteen niin aina tulee paaljon pikkukaloja saaliiksi, massaa joka kokee turvalliseksi hengailla yhdessä vaan. Suurinosa rahastoista vetää tuottoa alle indeksien, miksi siis maksaa siitä jollekkin "salkunhoitajalle"? (okei, muutamia oikeastikkin hyvä ja perusteltuja syitä löytyy, mutta jos ne unohdetaan).
Mua vois kiinnostaa vihjefirma jonka palkkio olisi suurimmaksi osaksi kiinni heidän onnistumisestaan. Jos ei tulosta mulle niin ei rahaa heillekkään. Tossa jos missä olis markkinat, puuttuu vaan osaajat.
Mun mielestä tällainen keskustelufoorumi siis pärjää oikein hyvin maksullisille firmoille. En siis pidä täysin vääränäkään juttuna jos joku haluaa soitella noihin firmoihin. Elämä on valintoja.
Voin tietty olla täysin väärässäkin kaikessa

Minikommentit