Stife kirjoitti:Nyt on ilmeisesti häikkää maksuliikenteessä kun kohta toista viikkoa mennään ja rahoja ei näy eikä kuulu, nopeasti twitteriä selatessa huomasin että en taida ainut olla.
Saat Stife varmasti supportista päivitysta omaan tilanteeseesi, jos et ole jo mailia aiemmin pistänyt. Tuosta twitterissä mainitusta tapauksesta on informoitu ymmärtääkseni asiakasta koko ajan, ja eiköhän sekin ratkea jos ei ole jo ratkennut. Välillä rahansiirroissa on viiveitä tai muuta teknistä säätämistä, vaikka käytetäänkin isoja operaattoreita. Ketä tahansa asiakasta se tietysti ärsyttää, kun on kyse rahojen siirtämisestä kotiin. Luottokorttisiirroissa voi myös hyvin kestää 4-5 pankkipäivää, joten esim. keskiviikkona tehty kotiutuspyyntö voi olla to+pe ja seuraavan viikon ma+ti+ke matkalla.
Kannattaa myös huomioida eräs asia: kotiutuspyynnön jälkeen pyydetään aina pelitilin varmentamista. Jos mitään pyyntöä ei kuulu, kannattaa tarkistaa roskapostikansio, ettei mitään viestejä ole mennyt sinne. Koska muussa tapauksessa kotiutus ei tietysti etene. Yksi tapa on tietysti lähetellä dokumentteja vaikka ennakkoon.
Kotiutukset Vikibetiltä rullaavat aivan normaalisti tälläkin hetkellä, ja jos jossain kohtaa on syystä tai toisesta viivettä, niin jokainen case tietysti selvitetään aina niin nopeasti kuin mahdollista. Joillain sitten sattuu huono tuuri kun ongelma osuu juuri omalle kohdalle, ja silloin on selvää että kuva bookkerista on juuri sillä henkilöllä huono. Mutta näille tapauksille ei oikein mitään voi.
Minikommentit