Vikibetin bonus kierrätetty onnistuneesti ja kokemukset varsin hyvät.
Pelailin enimmäkseen jääkiekon mm-kisoihin vetoja. Kertoimet eivät pärjää ihan esim. Pinnaclelle, mutta se oli jo tiedossa tiliä avatessa. Luen itseni harrastelija veikkaajaksi, joten parin prosentin kerroinerot eivät minua häirinneet. Jääkiekon mm-kisoihinkin löytyi mukavia ylikertoimia ja aion pelata myös jatkossa jalkapallon EM-kisoihin.
Vikibetin asiakaspalvelu on parasta asiakaspalvelua mitä olen saanut n. 10 eri bookkerilla jolla olen pelannut. Sähköposteihin vastataan nopeasti ja vastaukset ovat perusteellisia ja viestien sisällöstä näkee, että asiakaspalvelija on perehtynyt työhönsä ja selvittää/selittää perusteelliesti ongelman/kysymyksen. Myöskään vastaukset eivät ole geneeristä copypastea. Tästä jää todella hyvä maku suuhun, koska tulee heti fiilis että asiakasta arvostetaan.
Itselläni oli aluksi ongelmia vedonlyönnin kanssa, sillä jostain syystä vetoa laittaessa käyttäjätunnukseni uloskirjautui ja jouduin kirjautumaan sisään. Tämä kuitenkin korjaantui myöhemmin. Bonuksen kierrätyksen seuraamisessa oli myös ongelmia, sillä en löytänyt bonustani tilini tiedoista ja täten en voinut seurata sitä. Tämäkin asia hoitui helposti asiakaspalvelusta kysymällä.
Yhteenvetona, pienistä ongelmista huolimatta, koen Vikibetin olevan hyvin tervetullut vedonlyöntiyhtiö markkinoille ja ainakin omissa kirjoissa menee helposti top 3 bookkereihin. Tämä on lähinnä asiakasläheisen asiakaspalvelun ansiota, joka on harvinaista tänä päivänä. Asiakkaasta välitetään oikeasti ja tämä saa harrastelijaveikkaajan kuten minut laittamaan rahat myös jatkossa Vikibetille.
Kiitokset ylikertoimelle ja vikibetille hyvästä bonuksesta

Minikommentit