isoja näkemyseroja, ja mikäs sen mielenkiintoisempaa
perustelen omaa kantaani hieman lisää, ennen kuin muut Ylikerroin.comin kirjoittajat kommentoivat:
mun näkemys on se, että slovakia on monta vuotta ollut parempi joukkue kuin venäjä. nyt venäjä on 2 peliä pelannut paremmin kuin slovakia, muttei ole kuitenkaan sen perusteella edes samantasoinen maajoukkue. valmistautuminen on onnistunut venäläisllä ehkä paremmin, vaikkei 2 peliä vielä mitään faktaa siitä annakaan, turnaus on vielä kovasti kesken.
venäläiset ovat olleet syttyneempiä 2 peliin kuin slovakia, nyt väittäisin että juuri siitä syystä SLOVAKIA on tässä se syttyneempi joukkue. näkemyserojahan nämä ovat, mutta jos jonnekin pitäisi korjata, laittaisin slovakian niukaksi suosikiksi. näiden %-arvioiden yhteenveto on varmaan hyvä arvio vetoihin niille jotka eivät tee näihin omia %-arvioita, koska niin suuret erot on.
alustavissa lukemissa kaikilla oli slovakia 45%-50% suosikki, itse en muista että olisin koskaan korjannut mitään otteluita 15% kahden kierroksen jälkeen. nyt olen niissä lukemissa, mitä olen hieman korjaillut tämän turnauksen otteiden perusteella.
mulla nämä perustuu siis aina PITKÄN AJANJAKSON hommiin, venäjän jääkiekon taso, slovakian jääkiekon taso. sitten hieman korjaan tämän turnauksen mukaan, yleensä 2-3% max. tottakai minä olen varmasti maailman HITAIN korjaamaan näkemystäni, koska haluan uskoa siihen että tein hyvää työtä ennen turnauksen/sarjan alkua, ja pidän näkemyksestäni kiinni. eli voi olla että mulla on parannettavaa siinä miten nopeasti joukkueiden voimasuhteita pitää muuttaa, mutta koska jääkiekon arvokisoissa omien vetojen seuranta näillä samoilla menetelmillä hipoo pilviä, beesailen muiden suuntaan tässä kohteessa vain hieman. tiedän monia jotka tekevät hyvää tiliä mm-kisoissa korjaamalla alkuperäistä näkemystään nopeammin, joten sekin voi olla voitollinen taktiikka. minulle maistuu kuitenkin paremmin se että tutkin joukkueet ja tilastot ennen turnauksen alkua, ja sitten pysyttelen aika pitkälti niissä, ja katson kisojen jälkeen miten äijän kävi

aina jääkiekon mm-kisoissa kun olen arvioinut 2 joukkuetta ns. yhtä vahvoiksi, niin 2 pelatun ottelun jälkeen jos joukkueella A on mennyt 2 peliä paremmin, on bookkereilla joukkue A on 45-50%. mun mielestä kyseessä on edelleen 2 tasavahvaa joukkuetta ja jos oma arvio on edelleen tasaottelu, pelaan ilomielin jos bookkerit ovat lukemissa 50% suosikki. ja jos taas se joukkue B olisikin avannut paremmin, niin sitten se olisi bookkereilla 45-50% suosikki, minä edelleen mitä todennäköisimmin pysyisin alkuperäisessä arviossani joukkueiden voimasuhteista.
2 peliä on aina enemmän tai vähemmän sattumankauppaa, sm-liigasta saipakin voi näyttää 2 pelissä hyvältä, ja ässätkin johti sarjaa pitkään kauden alussa.
sentään 1 taitava jääkertoimenlaskija löytyi maailmasta jolla oli jopa slovakia suosikki, mutta muuten kaikki muut miehet kenen %-arvioita otan huomioon jääkiekossa, olivat venäjän miehiä.
tuolla total ctrl:n lukemat ja special oddsien kerroinrajoja:
TOTAL CTRL
Minikommentit