Vedonlyöntivihje: - F1 2015 Driver's Champion - peliaika päättynyt
- kohde
- F1 2015 Driver's Champion
- veto
- Kimi Räikkönen
- kerroin
- 51.000 (Pinnacle)
- panos
- 0.1 yks.
Vedonlyöntibonus 20€ riskitön veto - Winnerz.com.
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
Pinnyltä saa myös Ferrarin tallimestaruudesta 17. Kelpaa tänne, kun esim. Mac/Honda jolta odotettiin paljon, näyttää olevan aivan sekaisin.Vettelille tarjotaan vain 17 kerrointa ja se on kyllä liian matala.
Tuotto: +59.91 yks.
Palautus%: 101.26%
Panosten ka: 3.65 yks.
Vetoja: 1305
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
Tämä on erittäin huono uutinen kilpailujen tasaisuuden kannalta, koska jo viime vuonna Mesellä oli selvästi enemmän ERS-kapasiteettia kierroksella kuin muilla. Aika-ajojen "tasaisuus" johtui siitä, että kaikkien ERS ladattiin täyteen ennen vetoa. Kisassa Meset painoivat kuitenkin maisemaan, koska "livenä" Mese pystyi keräämään enemmän energiaa ERS:iin kuin muut. Jos nyt tuosta tilanne vielä on parantunut Mesellä, niin eipä sitten kyllä voi juuri tasaisempaa kautta enää toivoaMTV3 kirjoitti:Moottorivalmistaja Mercedeksen jättiaskel ERS-järjestelmän kehittämisessä on tuonut Valtteri Bottaksen Williams-tallille huomattavasti lisää tehoa.
Bottas kertoo, että uudessa voimayksikössä energiaa kierrättävä ERS on kuljettajan käytössä suurimman osan ajasta, kun taas viime vuonna siitä sai apua vain ajoittain.
– He (Mercedes) ovat pystyneet kehittämään sitä ja se pystyy paremmin keräämään energiaa talteen. Akut täyttyvät nopeammin ja energiaa vapautuu enemmän, joten se auttaa aika paljon, Bottas kertoo MTV Sportille.
Mainos (uutinen jatkuu alla)
ERS-järjestelmän pätkimisen on voinut tähän asti nähdä pitkillä suorilla punaisen valon vilkkumisena auton peräpäässä. Bottaksen mukaan tätä nähdään jatkossa vähemmän. Barcelona ei kuulu suoranopeudestaan tunnetun Williamsin lempipaikkoihin eikä ERS:n täyttä kapasiteettia pysty siellä esittelemään.
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
Tuotto: -12.27 yks.
Palautus%: 91.82%
Panosten ka: 1.00 yks.
Vetoja: 150
03.03.2015 17:20 <PalosaarenMiliisi> Kaiken järjen mukaan veto voimassa. Miksi peruttaisiin?
03.03.2015 17:23 <PalosaarenMiliisi> Tod.näk joku minimimäärä kilpailuja tulee olla ajettuna
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
05.03.2015 11:06 <PikkuPro> Jännä kyllä. Päähommat ei toisaalta ole aina lineaarisia
05.03.2015 11:06 <PikkuPro> eli alku on voinut olla oireeton.
05.03.2015 11:07 <PikkuPro> Tai kunto vaihdella.
05.03.2015 11:26 <Hese> Sähköiskua huhun mukaan epäilevät ennen onnettomuutta.
05.03.2015 13:11 <_zam_> ??? Ei kai kuitenkaan, että ERS:in (tai mikälie) jännitteet
05.03.2015 13:12 <_zam_> väärässä paikassa -> sähköisku -> kolari?? Hurjaa olis.
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
Entinen F1-ajaja Fabrizio Barbazza väitti kuulleensa luotettavista lähteistä Alonson saaneen ennen onnettomuuttaan noin 600 voltin sähköiskun. Alonso ei sen jälkeen kyennyt hallitsemaan autoaan. Alonsolla on Barbazzan mukaan ollut onnettomuuden jälkeen keskittymisvaikeuksia sekä tilapäinen tukos suonissa.
Espanjalaisen El Mundo-lehden mukaan Alonso olisi kieltäytynyt ajamasta F1-autoa ennen kuin onnettomuuden syy on selvitetty. Muutkin kuljettajat ovat huolestuneita.
Bild-lehden mukaan kaikki tallit haluavat onnettomuudesta perusteellisen selvityksen ja uhkaavat jopa Melbournen kisan boikotilla, mikäli selvitystä ei tule. Kuljettajien turvallisuutta ei haluta vaarantaa ja tallit pelkäävät, että joku toinenkin kuljettaja voisi saada sähköiskun.
Formula ykkösten säännöt muuttuivat perusteellisesti 2014. Hybridijärjestelmät eivät ole toistaiseksi aiheuttaneet vakavia onnettomuuksia, mikä Bildin mukaan on aiheutunut hyvästä tuurista.
" FIA investigators are now deep into their analysis of the mysterious McLaren-Honda crash, but what the telemetry shows is odd and the only person who might actually know - the Spaniard himself - cannot remember.
Auto Motor und Sport claims the telemetry shows Alonso's highest speed in the corner as 215kph, but then he inexplicably hit the brakes, downshifted, but maintained apparent control of the Honda-powered MP4-30. Once his speed dropped to 135kph, Alonso steered to the right and struck the wall at 105kph. It is this that Sebastian Vettel observed as "strange".
It is known that Alonso was at some point unconscious, but the car was only lightly damaged and the 33-year-old's helmet showed not a single scratch. What the FIA has reportedly ruled out is the electric shock theory, backed not only by the telemetric evidence but also because Alonso's medical tests showed no sign of a symptomatic enzyme."
Tuotto: -117.17 yks.
Palautus%: 96.72%
Panosten ka: 1.04 yks.
Vetoja: 3419
21.03.2015 12:50 <lammpa-1 v2.0> http://hasmaldonadocrashedtoday.com/
Tuotto: -117.17 yks.
Palautus%: 96.72%
Panosten ka: 1.04 yks.
Vetoja: 3419
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/arti ... ia/4940342Lehden tietojen mukaan vasta keväällä käyttöön tuleva voimayksikkö oli Ferrarin asiakastallin Sauberin käytössä Barcelonan F1-testien kahtena viimeisenä päivänä.
Testeissä saadut tulokset olivat lupaavia, sillä uusi voimayksikkö tuottaa yli 800 hevosvoimaa, noin 30 vähemmän kuin F1-sarjaa hallitsevalla Mercedeksellä on käytössään.
Gazzetta kertoo, että Ferrari jatkaa uuden moottorinsa kehittämistä ja ottaa sen käyttöön, kun formulat palaavat toukokuussa Eurooppaan.
Tuotto: -117.17 yks.
Palautus%: 96.72%
Panosten ka: 1.04 yks.
Vetoja: 3419
lammpa-1 kirjoitti:Hämppiksellä huhutaan olevan "kirjoitusta vaille" valmis sopimus Mesen kanssa, joka kattaa seuraavat kolme kautta ja sen arvo olisi >200M€. eli n. 70M€ per kausi. Arvatkaapa saako Nico voittaa mestaruutta, jos tallissa on tuon hintainen mies
No ei sentään 70 miltsiä, mutta tuota... tuota... Hämäläisellä on kyllä sellainen arvostus Mesellä (jota tämä palkkakin kuvaa), että vaikee on Nicon lyödä kapulaa rattaisiin edes "saksalaisuudellaan". Hämppis on kyllä nopeudellaan kaiken arvostuksensa ansainnutSuomiF1 kirjoitti:Nyt Bildin mukaan yhteisymmärrykseen ollaan päästy. 2016 alkava jatkopesti kestää vuoteen 2018 asti ja tuo miehelle noin 37 miljoonan euron tulot vuodessa.
Tuotto: -117.17 yks.
Palautus%: 96.72%
Panosten ka: 1.04 yks.
Vetoja: 3419
Tuotto: -117.17 yks.
Palautus%: 96.72%
Panosten ka: 1.04 yks.
Vetoja: 3419
Tuotto: -117.17 yks.
Palautus%: 96.72%
Panosten ka: 1.04 yks.
Vetoja: 3419
Tuotto: -117.17 yks.
Palautus%: 96.72%
Panosten ka: 1.04 yks.
Vetoja: 3419
Tuotto: -117.17 yks.
Palautus%: 96.72%
Panosten ka: 1.04 yks.
Vetoja: 3419
Tämä tulee vaikuttamaan merkittävästi Mersujen välisiin voimasuhteisiin kisassa!MTV3 kirjoitti:Laudan mukaan myös taktinen osaaminen on nyt suurennuslasin alla. Autoja ajatetaan samalla taktiikalla vain, jos Ferrari on turvallisesti takana.
– Jos niin ei käy, teemme eri taktiikat, koska tällainen kisatilanne vaatii sitä.
10.04.2015 17:23 <lammpa-1 v2.0> siis kaikissa tulevissa kisoissa.
Tuotto: -117.17 yks.
Palautus%: 96.72%
Panosten ka: 1.04 yks.
Vetoja: 3419
Tuotto: -117.17 yks.
Palautus%: 96.72%
Panosten ka: 1.04 yks.
Vetoja: 3419
17.04.2015 00:58 <Hese> ty
Tuotto: -117.17 yks.
Palautus%: 96.72%
Panosten ka: 1.04 yks.
Vetoja: 3419
Siis kuka nyt on kujalla.... 4 vai 5 kpl saa käyttää???? Oonko taas liikaa promilleissa, vai eikö ollut niin, että viime kaudella 5 kpl ja tällä kaudella enää 4 kpl???? Kertokaa nyt joku, joka tietää vormuloista.MTV kirjoitti:Kansainvälisen autoliiton FIA:n perjantairaportti paljastaa, että Ferrari on vaihtanut moottoria kumpaankin autoonsa Bahrainin F1-viikonloppuna.
Ferrari turvautuu näin ollen Kimi Räikkösen ja Sebastian Vettelin autoissa toiseen polttomoottoriin jo kauden neljännessä osakilpailussa
Voimayksikön jokaista osaa on käytettävissä viisi kappaletta koko kauden aikana. Ylitykset tietävät lähtöruuturangaistusta.
Mainos (uutinen jatkuu alla)
Myös Red Bullin Daniil Kvjatin, Force Indian Nico Hülkenbergin ja Toro Rosson Max Verstappenin autoihin on asennettu Bahrainissa lähes kokonaan uusi voimayksikkö. Kvjatille polttomoottoriosa on kauden kolmas, muilla kyseessä oli ensimmäinen vaihto tällä kaudella.
Vedonlyöntibonus: 50 € Riskitön veto + 75 € Alennusveto! Optibet.com.
Katso kaikki vedonlyöntibonukset.
Minikommentit
19.02.2015 23:39 <lammpa-1> SBOlta saa 57
19.02.2015 23:40 <Erkka Vee> Mitkä näkisit että on prosentit Vettel vs Kimi?
19.02.2015 23:40 <Erkka Vee> William Hill tarjoaa Kimille 3.25
19.02.2015 23:47 <lammpa-1> tuosta alta näkyy... eli kiinni vaan, jos viitsii
19.02.2015 23:48 <lammpa-1> koko kaudeksi rahat kiinnittää...