Unohtunut salasana sai tehdä hommat ilman mitään paineita ja koneiden hidasteluja, joten sen seurantakäyrän jälki on paljon, paljon kauniimpi. Siitäkin sain syyttää itseäni että se jäi harmillisesti kesken ja sai ottaa kaiken alusta. Mikko tai joku muu voi halutessaan avata sen salasana molopään seurannan, niin voitte halutessaan katsoa siitä omin silmin ettei kuvaa ole millään tavalla muokattu. Tharrin seurannan alkukiloista on otettu kuvakaappaus sillä hetkellä kun kirjaimet oli laitettu, mutta sehän on käyrän muoto nyt sitten muuttunut paljon kun on tullut perään useita tuhansia vetoja päälle. Kuvat on erikokoisia koska US kuva on suora linkki (images/seuranta/graph-16736.png?v=1399222259), ja tharri on taas kuvakaappaus.
Minähän on olen monen mielstä itserakas paska, joten siksi päätin jollain härskillä tavalla piirtää itselle sopivan kuvan seurantaan. Minä sanassa suomeksi on liian paljon kirjaimia ja olisi ollut jopa mulle liian haastavaa, varsinkin ä pilkut olisi ollut mahdottomuus. Mutta onneksi on olemassa englanninkieli, ja amerikaksi minä lausutaan aim, ja kirjoitetaan pelkästään kahdella kirjaimella, I ja M. Kuten todettua niin US:n kohdalla sai tehdä rauhassa töitä ilman että kone sammui itsestään ja selaimet romahteli, joten siitä erottaa paljon paremmin kirjaimet. Itseasiassa se ei olisi varmasti voinut olla parempi, I on lähestulkoon suora viiva alaspäin, ja M kirjainkin menettelee. Tharrin kirjaimet ei onnistunu läheskääs yhtä hyvin, mutta kyllähän siitä ne kirjaimet kuitenkin erottaa. Paineet ja ärtymys oli sillä hetkellä liian kova että olisi tullut yhtä kaunista käsialaa kuin toisella.
Itseasiassa vääristelen taas asioita kun sanon että olen itserakas. Viimeiset 4-5 vuotta en ole itse ehtinyt enää pelata mitään muuta kun satunnaisia vetoja esim. formuloihin. En ole edes omistanut pelitilejä mihinkään muualle kun Veikkaukselle pitkään, pitkään aikaan. Olen vain latonut seteleitä muitten taskuihin mukavana harrastuksena. Vedonlyöntisivuston osaomistajana oleminen tuotti minulle vuosien aikana muutaman sairaalareissun, mutta tasan 0 euroa tuhansien ja toisten tuhansien tuntien työnteosta. Se oli tietenkin oma valinta mistä ei voi ketään muuta kun itseään syyttää.
Oli miten oli, niin en ole mikään omaan napaan tuijottaja, mutta voihan sitä aina välillä repäistä. I'm, I'm, I'm, I'm, I'm, I'm, änd noupaati els. Se on minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä-minä minä eikä kukaan muu! Repikää siitä ystävät hyvät, ja otetaan haudassa joskus uusiksi jos törmäillään mullan alla. Hasta la vista beibit...

Minikommentit