Markkinointi jäi tosiaan aika taka-alalle. Hain kesällä päivät ja yöt putkeen lisää dataa ja perehdyin todella paljon eri malleihin. Systeemi paisui paljon ja sain vasta viime yönä mallit siihen kuntoon, että koko homma pyörähtää nätisti läpi. Minulla ei jäänyt erityisesti aikaa markkinoinnin miettimiseen.
Toinen ongelma on, että minulla ei ole mitään erityisiä kanavia tai ideoita missä tällaista palvelua olisi hyvä markkinoida. Vedonlyöntimarkkinoilla on pilvin pimein vihjepalveluita ja näistä erottuminen edukseen netissä omaa erinomaisuuttaan toitottamalla on vaikeaa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pickmonitor kuitenkin kerää jonkin verran kävijöitä ja hyvällä dokumentoidulla tuloksella ainakin jonkin verran potentiaalisia asiakkaita voi törmätä palveluun.
Minikommentit