sharkie kirjoitti:Oikeessa oot, 100 megaan asti saa käyttää kuukausimaksulla(jotain alle 20 €) ja siitä eteenpäin 1,5€/mega
Toi siis Soneralla? Katoin tuon DNAn yrityshinnoittelun tuohon gprs:ään ja näytti olevan 16,65e/kk eikä siinä ainakaan mainittu mitään siirtorajotuksia. Tohon tulee tietysti sitten lisäksi vielä tietysti se kk-maksu (jotain 4-5 e/kk). Mulla oli n vuosi sitten itselläni DNAn gprs, luovuin siitä kun ne muutti sen yksityishenkilöiden hinnoittelun, mutta toi 100 megaa/kk ei riittänyt sillonkaan mihinkään, enkä mä edes surffannut sillon paljoa tolla. Mun mielestä tohon yritysliittymään vaaditaan pelkkä y-tunnus ja sen saa ihan helposti. Esim paikallinen verotoimisto auttaa tossa.
Markantalosta saa yksityishenkilöt jonkun radiolinjan gprs-jutun. Se maksaa muistaakseni 10e/kk ja tolla saa surffata olikohan 18-06(?) välisenä aikana ilman rajoituksia, muuna aikana niillä on hinnottelu megojen mukaan.
Onhan toi DNA täysin kakka yhtiö

, mutta kyllä niiden gprs ainakin toimi ihan hienosti täällä, ei valittamista sen suhteen.
Minikommentit