Pitkävetovihjeet sekä parhaat veikkausvihjeet täyttävät tämän osion. Aina ei jaksa kirjoittaa pitkiä perusteluja eikä laskea tarkkoja prosentteja. Tässä osiossa tyyli on vapaa. Myös kaikki Veikkauksen urheiluvetopelit mahtuvat hyvin joukkoon.
<R-bet> onko näitä turha laittaa vai hyödyntääkö joku nämä?
Rehellinen vastaus, ja minun mielipide asiaan on että kannattaa jättää nämä suret kokonaan väliin näillä "our trading department have restricted you" paskafirmoilla. Veikkaan että 90-95% tämän foorumin käyttäjistä joka omistaa pelitilin Ladbrokesille, saa pelata lajiin ja sarjaan riippumatta senteillä eikä euroilla. Ne muut 5-10% ei omista enää tiliä Ladbrokesille, kun sulkivat pelitilit ilman asiakkaan toivomusta.
Eikä noi Sportingbet, Betvictor ja Titanbet kattele kovin montaa markkinatoppia ja surea, ennen kun olet mustalla listalla, vaikka häviäisitkin vedot. Niin kauan kun ei ole Pinnacle vs. Veikkaus mihin on varmaa rahaa tiedossa, tai muut mihin voi luottaa että ei heti oo limiitit nollissa, niin en voi suositella arbitraasia kenellekään. Itse en omista enää tänä päivänä ainuttakaan pelitiliä britti tai malta firmoille.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
"There are no small accidents on this circuit."-Ayrton Senna-
"It was 20 years ago, still remember it like it was yesterday."-Waldo-
Jatketaan tuosta vielä vähän. Tuskin näitä kovinkaan usein jaksaa laittaa, sillä löytäähän nuo kuka tahansa. Kuitenkin pitää sanoa että on monia jotka pelaa esim. 5-20 euron panoksilla, eikä näillä limittejä taida ihan heti tulla. Jos saa vaikka 50 vetoa sisään niin on sekin jotai. Tännehän voi ja toivon mukaan ilmaantuukin sellaisia joilla ei edes ole tiliä vielä noihin vaan vasta aloittamassa useamman bookkerin käytön.
Vaikka nuo arbina esitin niin itse valitsisin kyllä näistä puolen mieluummin. Esim. tuo Schalke ja toisesta en kyllä tiedä kumman puolen ottaisin.
Nojoo, mutta kun en seurantaan laittanut niin tuskin noista muuta haittaa oli kun että tuhlasin vähän aikaani tästä elämästäni.
Minikommentit
16.07.2013 12:37 <TuplaJallu> Tasoitukset viturallaan.
16.07.2013 12:37 <blortto> -2,5 & -3,5?
16.07.2013 12:39 <Artonki> Jep,ty