Pitkävetovihjeet sekä parhaat veikkausvihjeet täyttävät tämän osion. Aina ei jaksa kirjoittaa pitkiä perusteluja eikä laskea tarkkoja prosentteja. Tässä osiossa tyyli on vapaa. Myös kaikki Veikkauksen urheiluvetopelit mahtuvat hyvin joukkoon.
Tässä ei ole tarkoitus kuittailla millään tavalla seurannasta tms. (lähinnä miettiä tuota maratonin avaamista). Paljonko uudet asiakkaat saa tuonne sisään n.summa vaikkapa sm-liigaan/johonkin isoon sarjaan? Kaikilla 1yks eri suuruinen, mutta meneekö nuo edes jos 1y=1€ ? Jonkin verran sullakin vetoja sisällä ja kassa näyttää vihreää, joten onko limiitit pienentyneet? Ja tosiaan ei ole kuittailua vaan omaa pohdintaa tilin avaamisesta, sen verta houkuttelevia toppeja käytännössä kaikkiin- lajeihin ja peleihin...
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Minikommentit
22.02.2013 17:38 <Hese> Sama asia kiinnostaa. Maraton jo YK:n suosituin bookkeri
Vastaan nyt yllä oleviin kyssäreihin, vaikka ot onkin. Alkuun tuonne saa sisään kymppejä. Hetken päästä max bet joitain euroja. Sm-liigaan olen joskus kokeillut niin aina menis sisään runsas 1e. Oon tehnyt tonne 3-4 pientä depoa ja hävinnyt sukkana kaikki, mut ehkä ne ei vaan tohdi viedä rassukalta enempiä.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 4.Antamasi peukut: 0.
Minikommentit
22.02.2013 17:56 <nuhapumppu> sama oli itelläki, silti toiset puskee kymmeniä yksikköjä..
22.02.2013 17:56 <nuhapumppu> ..maran sekasiin kertoimiin ja lundee vitusti, noin ::)))
22.02.2013 17:57 <TuplaJallu> Joku vihjaa maraa=insta ban omissa peesikirjoissa. Eipä
22.02.2013 17:58 <TuplaJallu> siinä, pidentäkööt varustustaan.
24.02.2013 13:43 <JussiQ> Kyllä mä alkuun muistaakseni sain jopa satasia.
24.02.2013 13:43 <JussiQ> Tietty riippuu miten earlynä vetää. Yhteensä sai sen
24.02.2013 13:44 <JussiQ> jotain 6-10 vetoa ennen limit.
Minusta kuullostaa oudolta. Olen pelannut Marathonille marraskuun lopulta lähtien ja nytkin meni 600 egen betsi sisään ja koko ajan olen saanut satasia esim. SM-Liigaan. Aluksi about ekan kuukauden jouduin depoilemaan eli olin häviävä pelaaja, mutta nyt olen jonkun verran voitolla jo kokonaisuutena. Voihan se olla että kohta limitit pamahtaa päällensä jos vielä vähän lundeaa.
Sain ihan hyvin voittoa Marathonilla ja tein parit nostot, hyvin nopeasti toimii ja kaikki hyvin paitsi että limitit iski ja ne ovat nyt 0,01% normaalista max panoksesta jota he tarjoavat.
Mielestäni järkevintä toimia niin että mikäli omaan kassaan marathon riittää niin kannattaa ehdottomasti käyttää kertoimet hyödyksi kunnes limitit ovat ongelma, mutta vihjaamisessa voisi kyllä jättää marathonin väliin ja ottaa toiselta bookkerilta paitsi jos pitää blogia/seurantaa täällä lähinnä itseään varten.
Ei seurantaan ettei kukaan pahoita mieltään. Veikkauksella 2.40, muutoin maailmalla korkein tarjous 2.60. Kiekko-Vantaa johtaa sarjaa jo 3-0 joten tiedä häntä vaikka päättäisivät kartuttaa kassaa ylimääräisellä kotipelillä.
Sen verran hämäriä nuo maran kertoimet että joku päivä käy vielä huonosti. Joko itse maralle tai sitten pelaajille. Olkaa varovaisia...
Jos haluaa yrittää saada peliaikaa/limiittejä näihin pilipalifirmoihin niin kannattaa kokeilla ainakin näitä keinoja:
* avaa tili, talleta eka talletuksena ~20€ - ei 2000€
* pelaa ihan mitä sattuu kertoimista viis, panoksina euro pari
* suosi rekkoja - BOOOOOM!!!
* voittaessa nosta tili heti tyhjäksi
Toista tuo muutaman kerran niin saat välittäjältä pöljiänpojan leiman. Tämän jälkeen voit EHKÄ saada jatkossa vähän pitempään pelata isommilla panoksilla.
Vedonlyöntivihje: - Jalkapallo - VPS - Jaro - peliaika päättynyt
kohde
VPS - Jaro
veto
X
kerroin
3.500(Bet365)
panos
3 yks.
Osuma! +7.50 yks.
1-1
Vedonlyöntivihje: - Jalkapallo - VPS - Jaro - peliaika päättynyt
kohde
VPS - Jaro
veto
under 1.5
kerroin
3.350(Nordicbet)
panos
2 yks.
Huti: -2.00 yks.
1-1
Kaksi vähän maaleja tekevää joukkuetta vastakkain liigacupissa, Jarolla varmaan jotain sairaslistaa vielä, VPS:llä maalintekopuuhissa onnistunut talvella lähinnä Parikka + jotkut random-testimiehet. VPS:n pitäisi jollain konstilla repiä tästä voitto jos haluavat liigacupissa vielä jatkaa, Jarolle kelpaisi aivan mainiosti tasapelikin, ovat pelanneet kyllä loistavasti liigacupia saumoihinsa nähden. = Paskaa puolustusvoittoista palloa 1-0 0-0 0-1 FT, eikö vain?
Minikommentit