Breakball kirjoitti:Juttu oli Turun Sanomissa. Kyllähän pelitatsi on a ja o massalla. Miksiköhän Gonzalez, Guga ja viimevikkolla Calleri otti kuonoon ? Huonoa säkää? Huono Peli ? HUONO VALMISTAUTUMINEN ???? Kyllä toi Jarkon harharetki Tokioon selvää miinusta oli. Aikaero ja pelitatsin puute.
Käsittämätön ratkaisu jättää Estoril väliin. Ja kyllähän sen tänäänkin näkyi. Normaalissa tikissä Herra Vico ei olisi pitänyt Jarkkoa noin tiukoilla.
Tenniksessä juuri nuo pienet tiedot on kaiken a ja o. Ihan kun bookkereilla olisi aikaa seurata pelaajien perheelämää ! Kumma juttu muuten, kun Jarkosta alettiin jauhaa, että mies hävisi viime syksynä paljon matseja ekalla kierroksella....juuri samoihin aikoihin kun vaihtoi naisystävää. Ja katsokaas ystäväni Mark Philippoussista. Mies alkoi seukata Delta Goodrow´n kanssa ja sen jälkeen mies ei ole montaa matsia voittanut. Kyllä sillä mitä pelaajan korvien välissä liikkuu on äärrimmäisen oleellinen vaikutus ottelun lopputuloksiin. Siitä tuskin kukaan voi väittää vastaan?!
En ollenkaan väheksy pelituntuman merkitystä varsinkin massalla. Tarkoitinkin vain, että
tässä ottelussa tätä Urosta vastaan pelituntumalla (ts.sillä että Jarkko oli Tokiossa) tai tässä tapauksessa sen puuttumisella ei minun merkitystä ollut mitään merkitystä, koska Jarkko on niin ylivoimainen tällaisiin pelaajiin nähden!!!
En myöskään kutsuisi matkaa Tokioon "harharetkeksi", koska varmuudella Jarkko on näin ajatellut ja päättänyt menetellä eikä ole joutunut "harhateille". Eiköhän Maskun poika ole jo niin paljon tahkoa kiertänyt, että osaa itse parhaiten päättää mitä tekee ennen turnausta.
Ja näin kävikin, joskin oli tiukempaa kuin otaksuin
Sillä mitä pelaajien korvien välissä liikkuu on eittämättä suuri merkitys, mutta tyttöystävien vaihdosten vaikutusta en noin suoraan lähtisi yhdistämään huonoihin peleihin. Eiköhän uuden rakkaan löytymisen jokainen koe omalla tavallaan ja joku voi reagoida asiaan positiivisesti ja joku negatiivisesti, jos tätä tarkastelee pelikunnon kannalta.
Ja mikäli olen Philippoussiksesta lukenut "oikeita" juttuja on ukolla ollut viime kuukausina hiukan riitaa perheensä ja vaikeuksia päihdyttävien aineiden kanssa. Mutta mikäs helpompaa ukoille onkaan ollut kuin etsiä naisista "syyllisiä"

Ja siellä Turussa päinhän ne yhdet moukuraveljekset lauloivatkin, että "kaiken takana on nainen"....
Olen vain oppinut seurattuani aktiivisesti tennistä lähes 30 vuotta, että monilla "juoruilla" ja "huhuilla" ei oikeastaan ole mitään muuta kuin viihteellistä merkitystä. Samoin kuin sillä mitä esim.Turun Sanomat pelaajasta kertoo "juorumielessä" ei ole pienintäkään merkitystä.
Vedonlyöjän kannattaa jättää esim. jutut pelaajien sukupuolielämästä tai sen puutteesta omaan arvoonsa ja arvioida kohteita muutoin kuin turvautumalla aina liikkeellä oleviin huhupuheisiin ja lehdistön p**skakirjoituksiin.
Minikommentit