Eikö moderaattori vois lukita tuon ketjun ja laittaa tiedotteen kaikkien nähtäväksi ettei päivänselvää asiaa enää jauhettaisi? Mun ärtyminen johtuu siitä, että kun kirjaudun sivuille ja kahlaan kaikki lukemattomat otsikot auki niin asiaa en enää tahdo löytää, pelkkää chattailua aiheesta kuin aiheesta.
Jopa vihjeitä arvostellaan perustelematta omaa kantaa kunnolla. Hyvänä esimerkkinä tuossa raviketjussa eilinen Teivo. Ei kyllä ole mukavaa kirjoittaa jostakin hevosesta vihjettä jos tietää että epäonnistumisen myötä kuraa on tulossa niskaan. Onneksi vihje piti vaikka hetihän se manattiin
Ja vihjeille toivoisi kyllä enemmän perusteluja jos niitä haluaa tuoda esille. En itse ole mikään mallioppilas taululle kirjoittelussa, mutta voin sanoa, että tätä foorumia oli erittäin paljon mukavampi selata vaikkapa 4kk takaperin. Nyt asialliset viestit hukkuvat massaan, joka kai ei ollut itsetarkoitus?
Selvästikään nämä uudet kirjoittelijat eivät ole sisäistäneet edes ohjetta olla aloittamatta uutta viestiketjua joka asiasta jos esim. Veikkauksen tarjonta -ketjussa on käsitelty esim. pitkäveto 10/2 listaa. Itse tein alussa virheitä myös ja moderaattorit kyllä silloin ojensivat rivakasti. Nyt moderaattoreilla menee huomattavasti enemmän reaktioaikaa
Edit: Nyt mulle varmaankin ärähdetään, että tämä on yleinen turina -osio jossa saa puhua mitä vaan. Tiedän sen, mutta viestissäni kommentoidaan myös muita osioita.

Minikommentit