Pitkävetovihjeet sekä parhaat veikkausvihjeet täyttävät tämän osion. Aina ei jaksa kirjoittaa pitkiä perusteluja eikä laskea tarkkoja prosentteja. Tässä osiossa tyyli on vapaa. Myös kaikki Veikkauksen urheiluvetopelit mahtuvat hyvin joukkoon.
Huikeata kautta pelaava joukkue kohtaa huomenna häntäpään Värnämön. Vierasjoukkue pelannut äärimmäisen vahvasti; ja on jo voittanut muita kärkipään joukkueita. Voittoja siis 8/9 ja yksi tasapeli.
Värnämö hävinnyt kuusi pelaamastaan yhdeksästä
Öster 73% k. 1,8 oa. 131%!!!
Olen pommittanut Österin kautta pirusti rivejä.
Vielä sivuhuomautuksena - uudessa veikkaajassahan oli superettanin osalta öster saanut arvion B+ ja Värnämö arvion E. Siis hyvä + ja surkea
Nyt täytyy mennä etsimään lisää kavereita Österille!
En väitä etteikö voisi olla hyvä pelikohde, mutta eikös tuollaisessa E vs. B -pelissä arvio ole ennemminkin jossain 55% paikkeilla, eikä sentään 73%? Toki tuo riippuu vahvasti jokaisen omista menetelmistä + sarjan jakaumista.
Mutta kuten sanottua, kohde voi toki olla hyvä, mutta ei nyt koko kassaa ehkä kannata tykittää kiinni. Pinnaclelta saa 1,94. Onko tähän muilta puoltoja tai vastustusta?
Tämän Kotkan pelin kertoimia ihmettelin jo tuolla jalkapallopuolella. Omat prosentit edelleen 51 26 23, ellei jotain perusteita löydy muuttaa niitä. Pinnacle tarjoaa Jipolle tällä hetkellä 5,90.
Kepanki kirjoitti:Tämän Kotkan pelin kertoimia ihmettelin jo tuolla jalkapallopuolella. Omat prosentit edelleen 51 26 23, ellei jotain perusteita löydy muuttaa niitä. Pinnacle tarjoaa Jipolle tällä hetkellä 5,90.
Veikkaus arvio Jipon prosenteiksi 21 - 22 joten eiköhän Jipon kerroin tule putoamaan usealla bookerilla huomenissa.
Itse asiassa nuo Jipon kertoimet nousivat merkittävästi vasta sen jälkeen kun Veikkaus oli jo antanut kertoimensa. Mutta en valita koska Jippo vaikuttaa hyvältä pelikohteelta.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Viimeksi muokannut Kepanki, 04.06.2012, 06:34. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
pehamoi kirjoitti:Öster - mun papereissa kuuden tähden kanuuna
Huikeata kautta pelaava joukkue kohtaa huomenna häntäpään Värnämön. Vierasjoukkue pelannut äärimmäisen vahvasti; ja on jo voittanut muita kärkipään joukkueita. Voittoja siis 8/9 ja yksi tasapeli.
Vielä sivuhuomautuksena - uudessa veikkaajassahan oli superettanin osalta öster saanut arvion B+ ja Värnämö arvion E. Siis hyvä + ja surkea
En ota kantaa vihjeeseen, mutta I-S (Veikkaaja) arvioi otteluun prosentit 24 - 25 - 51
Puolen tunnin päästä alkaa Peru-Kolumbia. siihen kannattaa kokeilla 2 sta. Perulla todella siipirikkoinen joukkue ja selkeä ylikerroin mielestäni kolumbialla.
pehamoi kirjoitti:Öster - mun papereissa kuuden tähden kanuuna
Guest kirjoitti:
Odotellaan jos Öster nousisi vielä illan päälle sinne kahden pintaan..
Samaa tässä vähän katselen itsekin. Värnamo on meinaan itselleni ehkä Superettanin "maistumattomin" joukkue.
Jostain käsittämättömästä syystä Veikkaus on imuroinut peliä jopa Österin 1,80 kertoimeen, koska se on näköjään päivitetty 1,65:een.
Minikommentit