Pitkävetovihjeet sekä parhaat veikkausvihjeet täyttävät tämän osion. Aina ei jaksa kirjoittaa pitkiä perusteluja eikä laskea tarkkoja prosentteja. Tässä osiossa tyyli on vapaa. Myös kaikki Veikkauksen urheiluvetopelit mahtuvat hyvin joukkoon.
Vedonlyöntivihje: - Washington - Baltimore - peliaika päättynyt
kohde
Washington - Baltimore
veto
2
kerroin
2.000(Pinnacle)
panos
4 yks.
Osuma! +4.00 yks.
5-6
Viime yö meni hyvin! Tästä rohkaistuneena laitetaan pikkasen enemmän patia kiertoon. Ehkä omiin arvioihin vois luottaa yleensäkki enemmän. Tää o neljäs kausi jollon vakavasti lyön betsiä baseballiin, pari ekaa pelkästään pöytälaatikkoon ja viime kausi pienellä ja kaikki ovat olleet voitollisia. Vetoja on jo kasassa reilut pari tuhatta joten ihan hyvin on mennyt. Jos Markus sattuu lukeen tätä niin tohon Colorado - Seattle matsin linjaan ois kysyttävää, toki muidenkin näkemys otetaan vastaan. Miten hitossa se voi olla 9??? Mulla o tapana arvioida oma linja ennenku katon markkinan ja vihkoja (kyllä, pari vihkoa tullu rustattua täyteen) selatessa ei tullu montaa tällasta eroa, mun linja ois tohon 7.5 ehkä max 8. Mitä mä en oo huomannu tossa? Ja toinen on toi Frisco - Oakland, mä laitoin sen ensin no bet osastoon eli arvelin kertoimen olevan alle 1.6 mut sieltähän löyty varsin maistuva kerroin. Vogeli on kunnossa ja lyöntipeli toimii, Oaklandin lyöntiin ei löydy yhtään luottoa joten en ymmärrä tota kerrointa. Tässäpä vähän pohdintaa ettei mee ihan pelkästään numeroiden pyörittelyksi koko homma.
Vihjeet yhteensä: panokset 22.00, palautukset 29.60, tulos +7.60 yksikköä.
Minikommentit