Pitkävetovihjeet sekä parhaat veikkausvihjeet täyttävät tämän osion. Aina ei jaksa kirjoittaa pitkiä perusteluja eikä laskea tarkkoja prosentteja. Tässä osiossa tyyli on vapaa. Myös kaikki Veikkauksen urheiluvetopelit mahtuvat hyvin joukkoon.
sinkos kirjoitti:Jos veikkaa peesailee niin Ifk Mariehamn voisi olla hyvä idea kokeilla veikalla 1.50, Sbobet -0,75 2,11
Täytyy kyllä ihmetellä kovasti Veikkauksen näkemystä tässä. MIFK:n avaus tullutkin ja jos vielä Hakan avaus odotetunlainen, niin olisin valmis antamaan jopa niukasti alle 50% kotivoitolle. Overille ~57% ja se kohdillaan.
sinkos kirjoitti:Jos veikkaa peesailee niin Ifk Mariehamn voisi olla hyvä idea kokeilla veikalla 1.50, Sbobet -0,75 2,11
Täytyy kyllä ihmetellä kovasti Veikkauksen näkemystä tässä. MIFK:n avaus tullutkin ja jos vielä Hakan avaus odotetunlainen, niin olisin valmis antamaan jopa niukasti alle 50% kotivoitolle. Overille ~57% ja se kohdillaan.
Eipä tuossa Hakan kokoonpanossa minun silmään satu muuta ihmeellistä kuin että Dema aloittaa penkillä ja sen kustannuksella Järvi on kaiketi sitten kk-laidalla.
Liekkö viekkaus reagoinut MIFKin perjantaiseen voittoon vai mistä lie johtuu tuo vallan ihmeellinen asettelu?
Hakaa laitan itse lapuille:
Vedonlyöntivihje: - Jalkapallo - Ankaragucu v Manisaspor - peliaika päättynyt
kohde
Ankaragucu v Manisaspor
veto
MANISASPOR
kerroin
1.800(komissio 5 %)(Betfair)
panos
3 yks.
raja
1.7
Turkki Superliiga. Molemmatovat heikkoja joukkueita mutta oleellista on Ankaragucun kriisi minka johdosta joukkue on menettanyt 12-13 avaukseen mahtuvaa pelaajaa joulun jalkeen. Motivaatioetu Manisasporlla, Ankaragucu on varma putoaja jo tassa vaiheessa kautta. Kerroin on noususuunnassa ja voi olla eduksi jopa odottaa viela parempia kertoimia. Itse nakisin kerroinkehityksen syyksi markkinoiden ylireagoinnin silla markkinat tekivat Manisasporista 65% suosikin viela eilen ja se on liikaa, jopa Ankaragucua vastaan.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
WARNING: Keyboard Not Attached. Press F10 to Continue
Olen jonkin aikaa seuraillut keskusteluja ylikerroin.comin keskustelufoorumilla mielenkiinnolla ja nyt päätin itsekin rekisteröityä. Seuraan enimmäkseen jalkapalloa ja tennistä joten tulen varmasti pääosin kirjoittamaan omia näkemyksiäni näistä kahdesta lajista. Ensimmäiset vihjeet ajattelin kirjoittaa samantien kunhan näen, että tämä viesti menee oikein.
Lisapanosta paremmalla kertoimella (odotetusti). Avauskokoonpanoissa ei mitaan erityista paitsi Harbuzi on 1. kerran Manisasporin avauksessa tammikuun siirron jalkeen. Vieraiden avauksessa itse asiassa toinenkin ex-Malmo pelaaja Jimmy Dixon jonka myos ennakoittin tanaan aloittavan penkilla
Vedonlyöntivihje: - Jalkapallo - Ankaragucu v Manisaspor - peliaika päättynyt
kohde
Ankaragucu v Manisaspor
veto
MANISASPOR
kerroin
1.940(komissio 5 %)(Betfair)
panos
1 yks.
raja
1.7
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
WARNING: Keyboard Not Attached. Press F10 to Continue
Minikommentit