Henkka kirjoitti:
Älähän nyt homo-setä. Tämä blogihan on parasta viihdettä pitkään aikaan. Ja aina kun homo-setä provosoituu niin nautinto kasvaa ylimmilleen.
Yksinkertaisesti: Kiitos blogistasi, homo-setä

En toki provoisoidu, pidän vain blogini homo ja vajukki-vapaana alueena. Kuten sanoin, ei tollainen hinttapuli pärjäisi edes mun mummolle, ei edes uskaltaisi mun mummon kynnykselle astua, sut tuntee pelkuriksi jo näin kaapelia pitkinkin

. Sinä sen sijaan pomppaat tänne lyhyille visiiteille aina kun painelee oikeista napeista, olet siis höynäytettävä aito-vajukki. Et sinä täältä kaltaisesi seuraa löydä, mene sinne Setan-sivuille notkumaan tai Jatkoaikaan, siellä saat vertaistukea. Kuten sanoin vammaisten kustannuksella ei ole kiva leikkiä, se voi olla hauskaa aluksi, mutta pidemmän päälle käy normijärkiselle tylsäksi, sinun kanssasi on juuri niin käynyt...
Muuten Jokereilla taitaa olla se 6 tappiota putkeen, eikun, voittivathan suuren kenraalin joukot Ilveksen jatkoajalla 6-5

Joo mutta sähän taidat olla omaan homomaiseen tyylisi niitä homopallo miehiä?

Tykkäät katsella kun tyttömäiset pojat hyppivät shortseissa nurmen pinnassa, taidat olla Paavon kaveri.
Mitä tulee vaaleihin, niin eiköhän se kontrasti ekan ja tokan kierroksen välillä kerro juurikin näistä kahdesta ehdokkaasta kaiken, 69% äänestysprosentti alkaa tosiaan olla kehitysmaatasoa
Juu ja Patriots hoitaa tuon homman. Täytyy harkita jos alkaisi tipsaamaan ensi kaudella jefuakin, kyllä se multa onnistuu, mä oon hyvä kaikessa mihin ryhdyn.
Pitäkäähän Jari Sillanpään kanssa hauskaa, sillai poikien kesken, mitä sitten yleensä touhuattekin

Minikommentit