Darren kirjoitti: En näe selkeää yhteyttä miksi töissä pitää / ei pidä käydä sen vuoksi onko lapsia vai eikö ole.
Siis ajattelin vain omaa tilannetasi jonka päiväohjelmasta päättelin. Eli vissiin käyt töissä ja siihen päälle vielä vedonlyöntiä vähintään semiammattimaisesti ja tuot leipää talouteen. Pelkällä vedonlyönillä elättäisit itsesi varmaankin Thaikuissa, mutta perhekkin jos on niin ei ehkä riitä. Tai sit käyt töissä kun se on mukavaa, mistäpä minä tiiän. Itse joutuisin oikeisiin töihin jos perhettä ois Suomessa.
Darren kirjoitti:Jotkut tämänkaltaisella foorumilla haluaa vedellä uhkapelejä asiaa salailematta. Mitäs sä oot ilmoittanut sinne viranomaisille tekeväsi päivät pitkät, vai pitääkö jotain ilmoitella?
Ei tartte salailla, onha täällä esim pokerin pelaajia vaikka kuinka ja paljon, kunha nyt ei julkisella paikalle virittele jotaki sökörinkiä. En oo ilmotellu mitään, viisumeita vaan pitää uusia aina, alkoko jo kiinnostaan reissu thaikkuihin kun kyselet? Menoks vaan!
Darren kirjoitti: Mites se kondomi sitten suojaa kun transu (vai mitä ne on, en oo tutustunut) vetää sua perseeseen, leikataanko se kahtia ja levitetään rektaalialueelle vai miten?
Mitä ihmettä?

Eine transut raiskaile random äijiä sen enempää kun homotkaa, esim suomessa. Ei tärtte pelätä

Liittyyks tää siihe "mieluummin kotona tutussa ja turvallisessa" kohtaan, että pelkää ulkomaillla joutuvan heti nussituks. Rohkeesti vaa reissuun ja lomalle, pidä vaikka eka viikko siveysvyötä ja löysää sit myöhemmin. Sä oot todellakin loman tarpeessa.
Darren kirjoitti:Mähän voin koska vaan ottaa seuraavan koneen ja lähteä lomalle jos huvittaa. Vaikka olisi miten ratkiriemukas loma tahansa, aina on mukavaa palata kotiin, missä kaikki läheisetkin on. Sulle ihmissuhteet ei liene kovin tärkeä juttu, perhe, kaverit..?
Kulke ne lennot toiseenki suuntaan, mukavahan siellä härmässä on käydä etenkin kesällä. Kavereita mulla on jopa enemmän täällä.
Mutta enpä silti vaan ymmärrä miksi muka on nii henkeä salpaavan uskomatonta kun on oma lapsi tehtynä, tuskin kukaan muukaan lapseton ymmärtää. Lapsi olen toki ollut itsekkin ja onnekseni sain mitä parhaimmat vanhemmat. Toinen valitettavasti jo edesmennyt. Eli totaalisen väärässä olet jos väität että perhe ei olisi minulle tärkeä. Isä pitää myös thaikuista ja tuleekin varmaan tammikuussa tänneppäin pariks viikoks.
Lopuks vielä lisää jauhantaa, ajattelin että offtopikkia, mutta "Keskustelua elämästä" on aika laaja käsite joten offin puolelle aika vaikeaa eksyä

Ns. Pelisijoittajamisessa on paljon hyviä ja huonoja puolia, ehkä enemmän jopa noita huonoja, joten sinkkuna ollessa on minusta jopa typerää olla hyödyntämättä sitä kaikkein parhainta puota hommassa, eli mahdollisuus tehdä hommaa mistä tahansa kunhan vain on netti käytössä. Enpä vois mitää suositella enemmän kun vaikkapa thaikkuihin lähtöä osaks talvea ja vetoja sieltä käsin. Rahalla paljo enemmä ostovoimaa, vähä sama ku viisinkertaistais tulonsa. Ei pakkasia, loskaa ja kuraa vaan aurinkoa, rantaa, palmuja ja nättejä tyttöjä myös kokeneemmillekin pelimiehille joita tällä palstalla aika paljon taitaa olla

Suomen kesä on kaunein, mutta se syksy ja talvi... Ihmettelen miks kaikki vedonlyöjät ja pokerin pelaajat ei oo jo täällä.
Minikommentit