Neo kirjoitti:Ronaldolle maalikuninkuus, siinä lähinnä asiat jotka Madridissa kiinnostaa loppukaudesta. Jos muu jengi innostuu auttamaan tuossa projektissa niin maaleja varmasti nähdään, itse lähinnä hakkaisin overit niin korkeilla rajoilla kuin markkinoilta löytyy. Sen jälkeen kun liigamestaruuden kohtalo ratkesi on mennyt omiin 3 rysää molemmissa peleissä (3-6 + 2-3 tulokset) ja sama meno varmasti jatkuu. Esim nyt aasiassa oleva O2,75 ~1,90 on naurettava pieni raja mun mielestä huomioiden Sevillankin asenteen.
Tulosten kannalta varmasti yksi ja sama voitetaanko vai hävitäänkö loput matsit kun Mourinhokaan ei enää vuoden päästä tuolla ole.
jep, overeista voisi ehkäpä se value löytyä "helpommin". Mestaruus toki ratkesi jo paaaaljon ennen toista sarjan el clasicoa, koska RM oli 8 pinnaa perässä + ekan keskinäisen = käytännössä 9 pinnaa. Vaikka olisivat voittaneetkin, niin 6 pinnaa eroa ja jäljellä 6 kierrosta, joissa RM:llä paljon pahemmat vastustajat.
Itse laskisin kahden viime matsin tulokset pikemminkin sen piikkiin, että Jose on kierrättänyt aika paljon kokoonpanoa CL-matsien välissä.
Mutta kun nyt ollaan pelattu Barcaa vastaan neljästi enempi ja vähempi poteroasemissa antifudista (josta omatkaan pelaajat eivät ole pitäneet), voi olla, että "valkoinen baletti" saa enempi korostusta?
Minikommentit