pint kirjoitti:No, huh-huh. Nyt on ihan pakko kirjoittaa. Itse en ole pelannut yksilläkään vihjeillä mitä täällä on jaettu, enkä näe kenenkään velvollisuudeksi mitään kirjoittaa, jos ei ole aihetta. Nytkö siis pitäisi hatusta/hihasta antaa jotain prosenttiarvioita ilman perusteluja, että saisi pysyä forumin jäsenenä? Itse olen lukenut ylieisiä, lähinnä ulkomaille pelaamiseen liittyviä, viestejä ja asiantuntevia sellaisia. Pitäisikö ne kuitata luetuiksi vastaten "joojoo" tai "olen samaa mieltä" tai "kiitos" ilman mitään sisältöä? Tulisi todella pitkiä viestiketjuja ilman asiaa... E**C:n forum kaatui, kun eivät kestäneet kritiikkiä. Tämäkö olisi YK-forumin tuho?
En oikeastaan ymmärrä avautumisesi pointtia? Jos on kyse keskustelupalstasta ja kuinka saataisiin sitä aktivoitumaan ja tuottamaan enemmän vastinetta sinne kirjoittaville, niin sinulla on huolena se että et voisi ilman omaa panostasi olla enää mahdollisesti foorumin jäsen

Siis jos foorumi suljettaisiin niin sinne jääviä ei valittaisi viestimäärien perusteella vaan viestien sisällön. Turhaa ei tarvitse kirjoittaa, mutta voisit tietty itsekin miettiä että mitä annettavaa sinulla olisi tälle foorumille?
Oliver kirjoitti:Nyt menee jo saivartelun puolelle! Miten sä nyt tollain asiat näät? Toi seurantamahdollisuushan on vaan yksi mahdollisista ratkaisuista. Eiköhän suurin osa lukijoista kuitenkin tykkää lukea niitä sun kommenttejas pelikohteista. Se vaan, että jaksatko säkään aina kirjoittaa niitä jokaiseen normikohteeseen. Mä voisin väittää, että kommentit kelpaavat aina, oli ne sitten kokoonpanotietoja tai vastaavaa. Mut jos kaikkeen VAADITTAIS kommenttia, sehän se vasta keskustelun tappaiskin. Tekstin suoltaminen vie hemmetisti aikaa, eikä monella taida sitä liiemmin löytyä. Jäis pelkät numerotkin silloin esittämättä. Kunhan nyt jotain settiä pystyis jokainen heittämään, kyllä se keskustelu siitä lisääntyy exponentiaalisesti.
Nyt ollaan Oliverin kanssa aivan samoilla linjoilla. Tänne voi kirjoitella monella tavalla ... prosentteja tai proosaa... kaikki yhtä hyviä. Ollaan Sputnikin kanssa samaa mieltä

, että pelkkien prosenttien heittely ei keskustelua herätä. Mutta kuitenkaa prosenttien esittäminenkään ei ole turhaa hommaa, kuten Ade (tuolla toisessa viestiketjussa) otti cpsof95n esimerkiksi... on hyvä että tulee uutta ja erilaista näkemystä.
Itse ainakin toivoisin tänne kunnon keskusteluakin. Kyllähän prosenteistakin voi jutella jos ne eivät ole aivan puhtaasti koneprosentteja, vaan niissä on sisällytetty muitakin seikkoja. Kyllä omat valinnat mielestäni pitää olla valmis perustelemaan jollakin tavoin ja pystyä myöntämään olevansa väärässäkin. Toisaalta tänne on aivan turhaa kirjoitella mitään perusteluja kun kukaan ei jaksa niihin edes kommentoida vaikka kyselee muiden näkemyksiä.
Minikommentit