Ei kyllä änäri sujunut tänään yhtään, enkä näköjään ollut ainoa Onnittelut Eugenelle ainoasta osuneesta vedosta Uutta matoa koukkuun ensi yöksi.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Wise men profit more from fools than fools from wise men; for the wise men shun the mistakes of fools, but fools do not imitate the successes of the wise.
Olipas kumma erä Oulussa. Underit kosahti samantein. Peli itsessään kyllä näytti melko varmistelevalta ja maalipaikkoihin ei tasakentällisin päästy. Petr Tenkratin vitonen sitten siivitti tietä Lukon ylivoimamaaleille ja nyt ei voi kuin onnitella overeita veikanneita!
Hienosti vedit kyllä tuon vaikeahkon kierroksen himaan.
Taisin itse ruuvata liikaa iiefkoota noiden kalakukkojen poissaolojen vuoksi. No en tainut olla ainoa, sillä kertoimet rymisi alas kalkkiviivoille saakka mars nukkumaan vitutus poies..
Ja hyvä liigakierros kuitattu Elitserienillä Kruununa tuo Färjestad - Djurgården missä molemmat veskarit päättivät hörpätä lopussa, ensin Ridderwall 17.ja risat, sitten Nihlstorp 7s ennen loppua Pelikaani-Widingin vedon suorasta luistelusta siniviivan jälkeen. Se niistä totalseista tältä päivältä...
Crueman kirjoitti:Ja hyvä liigakierros kuitattu Elitserienillä Kruununa tuo Färjestad - Djurgården missä molemmat veskarit päättivät hörpätä lopussa, ensin Ridderwall 17.ja risat, sitten Nihlstorp 7s ennen loppua pelikaani-Widingin vedon suorasta luistelusta siniviivan jälkeen. Se niistä totalseista tältä päivältä...
Nauroin samaa, Olin ite aika 50/50 pelaanko tän iltaista Elitserien -kierrosta, mutta kallistuin pelaamisen puolelle ja päädyin peesaamaan sun undereita. Näytti hienosti paikkaavan omaa SM-Liiga-tohlailuani ennen kolmatta erää.. Näin tällä kertaa!
Pisteitä
Money won is twice as sweet as money earned. Seuranta nollattu 23.9.12, Vetoja 36, pal% 112.0%. SM-Liiga 19/119.11%, NHL 17/103.99%.
Wise men profit more from fools than fools from wise men; for the wise men shun the mistakes of fools, but fools do not imitate the successes of the wise.
Montrealista iso kiitos NHL tietäjille. Tuli eilen oltua sen verran humalassa ettei itse uskannut mitään vetoja lähetellä foorumeille Tänään uutta matoa koukkuun.
Pisteitä
Lenkkimakkara-areenasta raahauduttu taas kämpän suojiin. Ei muuta kerrottavaa kuin se, että Tenkuran jalka liikkuu kuin konsanaan kärpänpyytäjän kädet satimella
Velocity kirjoitti:Lookin' good and feelin' fine!
40min Panthers 1 - 4 Devils.
Täällä muutamat allekirjoittanut mukaanlukien vissiin pelaillut Devilssiä-0,5 ja -1,5.
Hyvältä näyttää, mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa Kylmää kyytiä tullut loppuviikosta NHL:n osalta, joten itse olen hieman pessimistisellä asenteella liikenteessä
Pisteitä
Wreth kirjoitti:Hyvältä näyttää, mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa Kylmää kyytiä tullut loppuviikosta NHL:n osalta, joten itse olen hieman pessimistisellä asenteella liikenteessä
2-4 48min ja peli pyörii pahan näköisesti Brouderin luukulla.
Ei nyt lähettäis koputtelemaan puuta..
Pisteitä
Money won is twice as sweet as money earned. Seuranta nollattu 23.9.12, Vetoja 36, pal% 112.0%. SM-Liiga 19/119.11%, NHL 17/103.99%.
Mitä helvettiä toi tuomari meni just tekemään. Sinne meni 5-2 johto Ei ole kiva jos tohon ratkeais
Edit. Tulihan se voitto sieltä. Kiitos KilgoreTrout:lle kohteen löytämisestä. Itsellä oli myös normaalia voittoa pelattuna aikaisemmin Buffalollakin näyttää menevän ihan mukavasti.
Pisteitä
Viimeksi muokannut Wreth, 24.01.2011, 00:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Wreth kirjoitti:Mitä helvettiä toi tuomari meni just tekemään. Sinne meni 5-2 johto Ei ole kiva jos tohon ratkeais
Noo, hyvinhän se meni loppuviimein.
Alkaa näyttämään seurannan loppupääkin jo mukavan vihreältä. Jos tässä saisi jopa Tammikuun seurannan plussan puolelle..
edit: Täältä myös kukkasia KilgoreTroutin suuntaan!
Pisteitä
Minikommentit