Mika Ässä kirjoitti:SPA La Liga, 22-24.1 la-ma
Maistuvimmat vedot Espanjan liigaan
Valencia - Malaga 1 hc -1 61 % Sbobet, 188bet 1,830 oa 1.12 Panos 4 / 10
Villarreal - R.Sociedad 1 hc -1 58 % 12Bet 1,890 oa 1.10 Panos 4 / 10
Isot tasoerot, ja mun rankingeista näissä molemmissa -1 riittää helposti peleihin. Zizou kertoo sitten tarkempia %-arvioita

tarkoista rossista tiiä, mutta kaksi jengiä onnistuit valitsemaan -1 händyjengeiksi joiden kohdalla itse olen kovin kuulosteleva ennen vko-loppua.
Villereal vetää tänään copa del rayn toisen osaottelun Sevillan vieraana (eka 3-3), taitaa olla niille nyt neljäs matsi reiluun viikkoon ja loukkaantuneita on aika paljon (Senna, Nilmar, Angel, Marchena) Cazorla palaa kokoonpanoon PK:n jälkeen => kapeahkolla rosterilla paljon pelejä, onko kintut missä kunnossa vko-loppuna? Omia nuoria kasvatteja kyllä nostetaan rinkiin ja pelaavat hyvin, kuten viime vko-loppuna Osasunaa vastaan (ja jossa markkinat sitten ylireagoi Villarealin kokoonpanoon samalla unohtaen Osasunan melkeinpä pahemmat puutteet). Sociedad ikävä vastus, hyvin puolustava ja kontraava porukka.
Valencian kokoonpano kanssa jonkin verran rikki, mutta nyt ei cup enää häiritse.
Malaga vahvistunut tauon aikana viidellä uudella pelaajalla, jotka saavat matsi matsilta paremmin juonesta kiinni.
Olisivat ansainneet Bilbaosta niukan voiton toissa kiekalla, viime kiekka oli Barcaa vastaan ja siitä ei nyt mitään ollut odotettavissakaan...
Minikommentit