Oon 20v nuorimies ja pelannut futista 15vuotta elämästäni sekä seurannut jääkiekkoa ja jalkapalloa ahkerasti koko elämäni.
Nyt olen aikeissa siirtyä vedonlyönnin ihmeelliseen maailmaan ihan kunnolla. Veikkauksen pelejä olen pelannut varmaan 13vuotiaasta asti mutta mitään merkittäviä meriittejä ei vedonlyöntihistoriassani ole. Aloitan tän blogin pitämisen oppimistarkoituksessa sekä että pystyisin seuraamaan kehitystäni, niin rahallisesti kuin "taitojen" perusteella.
lyön vetoa Bet365:lla sekä Expektillä. Olen vielä täysin hukassa mm, kertoimien laskennassa, todennäköisyyslaskennassa sekä monessa muussa joita vedonlyöjät tarvitsevat. Kaikki vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita tänne! Aion myös aloittaa aktiivisen postaamisen vihjeketjuisiin ja trollaan niitä typerillä kysymyksilläni jotta pääsen alkuun

Kassanhallinnasta ei tässä kohtaa ole vielä mitään tietoa mutta senkin tärkeys varmasti tulee jossain kohtaa esille. Vedän fiilispohjalta yleensä vetoja. Pyydän tässä blogissa varmaan paljon neuvoja että mitä mikäkin lyhenne tms tarkoittaa.
Tänään vedin 20€:lla Almeria, Everton tuplaa mutta Tottenham otti kotonaan 2-1 voiton joten se siitä. Löin vähä isommin omalle mittapuulle tänään Canada-Usa peliin rahaa ja toivottavasti osuu. Tulosvetoa pelatessani pienillä panoksilla haen yleensä mahdollisimman epätodennäköisiä tuloksia kertoimien vuoksi. Jos pelaan esim 50-100€:lla tulosvetoa koitan hakea jotain järkevää. Tässä tämän illan olympiafinaalivedot :
Canada - USA *MONEYLINE* 2
Kerroin: 2,95
Panos : 200€
Canada - USA X
Kerroin: 4,5
Panos : 30€
Canada - USA
5-6
1-2
Panos 5€
First goal scorer :
Jack Johnson ( USA )