Tänään on 15.09.2025, 09:41.

Osallistu syyskuun ilmaiseen kilpailuun - Noin 1500 € edestä palkintoja!

Pinnaclen ongelmat

Vastaa Viestiin
Gaudi
Jäsen
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Gaudi »

Ei taaskaan oikein tunnu pinny toimivan. Tai explorerilla lopulta kyllä, mutta Firefoxilla valikot eivät auenneet sitten millään vaikka kuinka suljin ikkunat, avasin uudelleen, loggauduin sisään ja ulos jne.

Ja kun nyt valittamaan päästiin niin jatketaan, eli onpa tosiaan mennyt varovaiseksi. Suomen naisten lentikseen ottivat eilen illalla massiiviset 7 euroa vastaan, jonka jälkeen kohde välittömästi huiman panokseni "ansiosta" offlineen moneksi tunniksi. Äsken avasivat uudestaan hieman laskeneilla kertoimilla ja taas 7 euroa sain sisään ja välittömästi offlineen koko kohde. Milloinkohan lienee saavat taas auki :roll: . :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

Jone29
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Jone29 »

Paljon on Pinnaclella minimipanos normikohteissa? Juuri olen tilin sinne avannut, enkä vielä rahoja siirtänyt.

Luin toisesta ketjusta, että voisi olla jopa 10 €! Liian suurelle kuulostaa minun budjetilleni.

Pisteitä

Minikommentit

onfire
Jäsen
Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja onfire »

Minimi veto Internetissä on $1USD, tai vastaava summa muussa valuutassa

Tuolta ne löytyy
http://www3.pinnaclesports.com/Members/ ... sp?ID=3002

Pisteitä

Minikommentit

Jone29
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Jone29 »

Teen talletusta Pinnaclelle pankkisiirrolla. Oma pankkini on Nordea. Pinnaclella näkyy myös olevan tili Nordeassa.

Onko noita IBAN ja SWIFT -koodeja pakko laittaa maksun tietoihin? Normaalia maksua tehdessähän niitä ei verkkopankin lomake edes kysy, mutta jos otan "Maksu ulkomaille", niin siellä ne ovat, mutta niissä kysytään myös saajan osoitetta ynnä muita tietoja.

Pisteitä

Minikommentit

Tuomildo
Jäsen
Pisteitä: 56

Viesti Kirjoittaja Tuomildo »

Minulla on ainakin mennyt Nordean asiakkaana rahat perille ilman IBAN ja SWIFT-koodeja. Jostain syystä verkkopankki on herjannut myös viitteen kohdalla: "Tarkista viite" ja olen jättänyt senkin tyhjäksi.

Pisteitä

Minikommentit

Gini
Jäsen

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3817

Viesti Kirjoittaja Gini »

Ainakaan Firefoxille en ole päässyt Pinnyn sivuille tänään klo 16:sta lähtien. Muilla ongelmia? Ei kyllä pitäisi johtua koneesta ainakaan..

Pisteitä

Minikommentit

mutanen_aapo
Jäsen

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4461

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Gini kirjoitti:Ainakaan Firefoxille en ole päässyt Pinnyn sivuille tänään klo 16:sta lähtien. Muilla ongelmia? Ei kyllä pitäisi johtua koneesta ainakaan..
Mulla toiminut tuliketulla ihan normaalisti koko päivän.

Pisteitä

Minikommentit

Jaude
Jäsen

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

Temppuili mulla tossa päivällä taas pitkästä aikaa. Ei auttanut selaimen vaihto, eikä cookieiden poisto. Itsekseen sitten toipui.

Ihan sama kuvio kuin aiemmin. Toiset pääsee, toiset ei, joillakin hitailee. Valitti taaskin sitä että "uudelleenohjaa pyyntöjä loputtomasti". Muuten oireet on kuin ruuhkaa olisi. Korjaantuu sitten lopulta "itsekseen". Aspa ei oikein osannut viimeksikään auttaa.

En usko, että johtuu tästä seuraavasta, kun normaalisti Pinny kuitenkin pelaa niin, että sivuille pääsee, mutta:

Keksit eivät toimi Firefoxissa. Ne ovat olemassa, sallittu ilman poikkeuksia, mutta eivät vaan muista yhtäkään foorumikirjautumista, eikä esim. bookkereiden sivujen kieltä, yhtikäs mitään siis. Uusin versio FF on ja sekin uudelleen asennettu. Voi olla jokin muu juttu tässä koneessa, mutta en vaan ymmärrä, että mikä. Antivir käytössä, mutta ei sieltäkään löydy mitn. Yksityisviestillä voi vinkata ideoita, ettei tämä ketju mene sivuun aiheestaan.

Pisteitä

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit

Gini
Jäsen

Ilmoittaa tällaisen tekstin, kun yrittää avata sivua:

Uudelleenohjaussilmukka

Palvelin tässä osoitteessa uudelleenohjaa pyyntöjä loputtomasti.

Selain on lopettanut pyydetyn kohteen lataamisen. Palvelin uudelleenohjaa yhteyspyyntöjä loputtomasti.

* Onko kaikki tai sivuston tarvitsemat evästeet estetty?
* HUOM: Jos sivuston evästeiden salliminen ei korjaa ongelmaa, vika on luultavasti palvelimen asetuksissa, eikä tässä tietokoneessa.

Edit: Osaakohan joku sanoa, mistä kiikastaa? Itse olen niin surkea näiden vehkeiden kanssa. Aina ennen toi on toiminut normaalisti, enkä mitään asetuksia ole muutellut. Outoa.. :roll:

Pisteitä

Minikommentit

Gini
Jäsen

Jaude kirjoitti:Temppuili mulla tossa päivällä taas pitkästä aikaa. Ei auttanut selaimen vaihto, eikä cookieiden poisto. Itsekseen sitten toipui.

Ihan sama kuvio kuin aiemmin. Toiset pääsee, toiset ei, joillakin hitailee. Valitti taaskin sitä että "uudelleenohjaa pyyntöjä loputtomasti". Muuten oireet on kuin ruuhkaa olisi. Korjaantuu sitten lopulta "itsekseen". Aspa ei oikein osannut viimeksikään auttaa.
Ok, odottelen sit vaan, että alkaa toimimaan. Kiitos!

Pisteitä

Minikommentit

cocon
Jäsen

Viesti Kirjoittaja cocon »

Mulla samoja ongelmia useita kertoja muutama kk sitten. Yhteys aspaan ja ongelma korjaantui muutamassa minuutissa joka kerta.

Pisteitä

Minikommentit

Hopon
Jäsen

Tuotto: -3.46 yks.

Palautus%: 68.55%

Panosten ka: 1.83 yks.

Vetoja: 6

Pisteitä: 34

Viesti Kirjoittaja Hopon »

Minä en päässyt jossain vaiheessa yhteyteen työpaikan koneelta, kotoa paljon huonommilla vehkeillä kyllä. Älysin sitten panna postia. Tuli alkeellisia varmistusohjeita, mutta kun ei aúttanut, kehottivat ilmoittamaan jonkun IP-osoitteen. Minä en tiedä, mikä se on, mutta jotenkin sen haulla sain selville ja ilmoitin sinne. (Eivätkö muka itse saisi sitä selvitetyksi?) Olin kuulema muka käyttänyt tästä osoitteesta jotain kumman robottia (en enää muista mitä, enkä ymmärrä mitä sekään on) tai syyllistynyt "extensive use"-käyttöön!? Tämän vuoksi yhteys oli estetty, eli en päässyt tuosta yhteydestä edes rahojani palauttamaan. Avasivat kyllä heti, mutta kun ihmettelin ja moitin heidän aivan ilmeisesti vainoharhaista softaansa ja sitä, että pääsy estetään minulle ilmoittamatta, tuli ystävällinen vastaus että "we understand your feelings, but" ja jotain kehua kuinka hyviä he ovatkaan.
No, totta puhuen, minulle pienpelaajallakin firma on rahansiirrossa toiminut moitteettomasti, joskin luottokorttien varmistuksessa on ollut vähän kummallista byrokratiaa. Heidän käyttöliitymänsäkin on todella ollut vuosikausia jo vähän hankala ja selvästi kehityksen tarpeessa. Ikäänkuin heidän ei niin kauheasti tarvitsisi edes välittää pelurien vaivoista.

Muuten, mitä arvelette, oavatko nämä karibialaiset bookkerit kuitenkin pääasiassa huumerahapesuloita? Miten muuten jopa meikäläinen amatööri voi Pinaclelta melkein joka kuukausi jonkun satasen palauttaa. Pelaan itsepäisesti myös muille bookereille, kun kerroin on parempi, ja tuntuu siltä, että jatkuvasti saa kuitenkin muita tilejä vain täydentää.

Pisteitä

Minikommentit

labako
Jäsen

Asiakaspalvelun osoite?

Viesti Kirjoittaja labako »

Minäkään en ole saanut Pinnaclen sivuja auki yli vuorokauteen.

Voisiko joku, jolla on Pinnyn asiakaspalvelun osoite muistissa, lähettää sen minulle (mielellään sekä suomen- että englanninkielisen palvelun).

Kiitos paljon etukäteen.

Pisteitä

Minikommentit

KilgoreTrout
Jäsen

Tuotto: -13.75 yks.

Palautus%: 98.34%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 532

Re: Asiakaspalvelun osoite?

Viesti Kirjoittaja KilgoreTrout »

labako kirjoitti:Minäkään en ole saanut Pinnaclen sivuja auki yli vuorokauteen.

Voisiko joku, jolla on Pinnyn asiakaspalvelun osoite muistissa, lähettää sen minulle (mielellään sekä suomen- että englanninkielisen palvelun).

Kiitos paljon etukäteen.
CSD@pinnaclesports.com

Onko suomenkielinen edes olemassa? Tuota suosittelevat kun, kieliasetuksena on (Finnish).

Pisteitä

Viimeksi muokannut KilgoreTrout, 15.01.2009, 09:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit

labako
Jäsen

Viesti Kirjoittaja labako »

Kiitos KT!

Pisteitä

Minikommentit

Jaude
Jäsen

Tuotto: +4.21 yks.

Palautus%: 103.60%

Panosten ka: 1.31 yks.

Vetoja: 89

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Jaude »

Tuossa ohessa on lista toimenpiteistä, jotka kannattaa tehdä ensin. Käskevät ne kuitenkin tekemään, joten vältät yhden viestikierroksen. Näiden tietojen kera sitten postia tuohon yllä mainittuun osoitteeseen. Suomenkielistä aspaa ei siis ole.

Sitten sitä tietoa välitetään it-osastolle, mikä ottaa enemmän tai vähemmän aikaa. Lupasivat uuden yhteydenoton kun homma on selvä. Odotellessa alkoi itsellä taas toimimaan ainakin välillä. Vastausta olen uusimmassa tapauksessa odottanut nyt eilisestä iltapäivästä tähän aamuun sitä saamatta.

Jännä probleema kyllä. Ei siis missään nimessä se perus, eli: sivua ei nyt voida näyttää, koska se on alhaalla johtuen siitä, että pyrkijöitä on paljon tai joku on vetänyt serverin pistokkeen irti seinästä.

Ja toistuu vielä epämääräisin välein.
Please clear cache and delete cookies. After doing this, please close your browser and open it again. If possible, it would be better to reboot your computer.

If you are still unable to reach www.pinnaclesports.com, please provide us with your IP address as it appears in www.whatismyip.com

In addition, we would appreciate it if you could also provide us with a tracert by following the next steps:

1. Start
2. Run
3. type "cmd" to open a command window
4. at the command prompt type "tracert www.pinnaclesports.com"
5. copy and paste the results and send to us.

Kind regards,

Customer Service Department
Pinnacle Sports

Pisteitä

"Katsokaa tätä meteliä"

Minikommentit

juspa
Jäsen

Tuotto: +12.67 yks.

Palautus%: 100.15%

Panosten ka: 2.80 yks.

Vetoja: 2934

Pisteitä: 980

Viesti Kirjoittaja juspa »

Ei pääse sivuille taaskaan :x

Pisteitä

Minikommentit

veijo vetaja
Jäsen

Viesti Kirjoittaja veijo vetaja »

juspa kirjoitti:Ei pääse sivuille taaskaan :x
Jep aamulla heitti ulos noin 8-9 välillä ja sen jälkeen ei ole päässyt :(

Pisteitä

Minikommentit

timo
Jäsen
Pisteitä: 3528

Viesti Kirjoittaja timo »

Täälläkin ollut koko päivän jumissa! Erikoista Pinnaclen "kaatumisissa" aina on, etteivät saa ohjattua virheilmoitussivulle, jossa hommaa selitettäisiin kuten esim.Gamebookersilla usein on.

Pisteitä

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit

Mika Ässä
Jäsen
Pisteitä: 9
Viesti:

Re: Pinnaclen ongelmat

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Otsikko on Pinnaclen ongelmat, mutta tämä taitaa olla enemmänkin Internet Explorerin ja mun ongelma :lol:

Avasin eilen tietokoneen ja tuli teksti että IE pitää päivittää versioon nro. 8. No, minä tietysti kävin heti työn touhuun, ja melkein kaikki tärkeimmät sivut meni ihan sekavan näköisiksi, esim. Pinnaclelle ei pysty pelata lainkaan, eli mikään sarja ei aukea eikä valikoista pääse katsomaan kertoimia (kun klikkaa niitä plussiavaimitäneon). En tietenkään itse osaa korjata noita vikoja.

Eli varoitus kaikille muille jotka on samanlaisia "Supernörttejä" kuten minä, älkää päivittäkö IE:ta versioon 8 :D
Pitänee siirtyä lopullisesti käyttämään Mozilla Firefoxia.

Pisteitä

Minikommentit

Mika Ässä
Jäsen
Pisteitä: 9
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

...ja kas niin, Tietokonenero iskee jälleen!

Koska uudessa IE8 selaimessa kaikki näppäimetkin on vaihtaneet paikkaa tai piilotettu multa, niin painoin vahingossa sitä nappia minkä luulin olevan Refresh, mutta se onkin nykyään Yhteensopivuusnäkymä -näppäin: Vanhempia selaimia varten suunnitellut WWW-sivustot näkyvät paremmin, ja ongelmat, kuten paikoiltaan siirtyneet valikot, kuvat tai teksti, korjataan. Ja Pinnaclen valikot aukeaa!

( :lol: )

Pisteitä

Minikommentit

Tim
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tim »

Toimiiks Pinnacle tyypeil? Toimi hetken 30min sit ja enää ei sivu edes lataudu...

Pisteitä

Minikommentit

jone
Jäsen

Tuotto: +70.36 yks.

Palautus%: 101.35%

Panosten ka: 4.01 yks.

Vetoja: 1300

Pisteitä: 2258

Viesti Kirjoittaja jone »

Tim kirjoitti:Toimiiks Pinnacle tyypeil? Toimi hetken 30min sit ja enää ei sivu edes lataudu...
Toimii.

Pisteitä

Minikommentit

Tim
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tim »

Joo nyt toimii. Joku hetkittäinen tunnin pätkäsy kuitenkin oli..

Pisteitä

Minikommentit

kuikani
Jäsen

Viesti Kirjoittaja kuikani »

Mika Ässä kirjoitti:Otsikko on Pinnaclen ongelmat, mutta tämä taitaa olla enemmänkin Internet Explorerin ja mun ongelma :lol:

Avasin eilen tietokoneen ja tuli teksti että IE pitää päivittää versioon nro. 8. No, minä tietysti kävin heti työn touhuun, ja melkein kaikki tärkeimmät sivut meni ihan sekavan näköisiksi, esim. Pinnaclelle ei pysty pelata lainkaan, eli mikään sarja ei aukea eikä valikoista pääse katsomaan kertoimia (kun klikkaa niitä plussiavaimitäneon). En tietenkään itse osaa korjata noita vikoja.

Eli varoitus kaikille muille jotka on samanlaisia "Supernörttejä" kuten minä, älkää päivittäkö IE:ta versioon 8 :D
Pitänee siirtyä lopullisesti käyttämään Mozilla Firefoxia.
Mika Ässä kirjoitti:...ja kas niin, Tietokonenero iskee jälleen!

Koska uudessa IE8 selaimessa kaikki näppäimetkin on vaihtaneet paikkaa tai piilotettu multa, niin painoin vahingossa sitä nappia minkä luulin olevan Refresh, mutta se onkin nykyään Yhteensopivuusnäkymä -näppäin: Vanhempia selaimia varten suunnitellut WWW-sivustot näkyvät paremmin, ja ongelmat, kuten paikoiltaan siirtyneet valikot, kuvat tai teksti, korjataan. Ja Pinnaclen valikot aukeaa!

( :lol: )
Enpä uskonu Ässää vaan menin ja päivitin IE8:aan. No nyt se pinny ei sitte skulaa. Sisään voi rekkautua ja niissä missä on se nuolen kärki oikeelle pystyy asettamaan vetoja, mut niihin missä on plussa, niin ne ei aukee ollenkaan paitsi tietenkin ihan kuin v..tuilakseen 4-6 niistäkin toimii ja loput ei. F5 on jo sulanu ja hihat palanu, mut ku ei tajuu ni ei tajuu(saa nauraa). Tulikettuu kokeilin kanssa, mut sillä en päässy edes rekkautumaan sisään. Ratkaisu lienee simppeli, vai kuis??

Pisteitä

Minikommentit

Vedonlyöntibonus 100 % 200 €  Winnerz.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin