Olipa omituinen UFC. Katsoin suorana striimin kautta, niin kyllä sen huomasi miten kiusallista se on järjestäjälle kun PPV-aikaa on tietty määrä ja jos cardi etenee nopeasti, tulee kiusallisia taukoja.

Muutenkin, se ihme tuomaripelleily joka vaaransi ottelijan turvallisuuden aika räikeästi (Sell-Brown), ja Munozin pahannäköinen knokkaus tekivät kyllä oudon illan tuon lisäksi.
Uutta ketjua en halua avata tälle koska olen niin ajoissa liikkeellä. Eli UFC 97 huhtikuussa, unibetillä jo kertoimia.
Liddell, Chuck 1,55 -
Rua, Mauricio 2,30
Kummallakin ottelijalla hieman laskusuuntaista menoa ollut lähiaikoina suhteessa "vanhoihin hyviin aikoihin". Shogunin voitto Colemanista hävityn UFC-debyytin jälkeen oli kuitenkin ...no, sanotaanko että sen ottelun voittaja ei ollut maksava yleisö Shogunin lisäksi. Lähtökohtaisesti kuitenkin ennen loukkaantumisiaan Shogun oli pari vuotta sitten melkolailla paras 205-paunainen, ja Liddellin viimeaikaisilla näytöillä tuo on yksinkertaisesti liikaa. Silvaa vastaan mies oli terässä, muuten viimeiset 5 matsia ovat olleet aika tuskaisia.
Myönnettäköön että minulla on pieniä Liddell-epäilyjä aina ollut. Sinänsä olen pitänyt miestä yliarvostettuna ottelijana. Täytyy näin vielä sanoa että PRIDEn ollessa toiminnassa, rankkasin kyllä melko systemaattisesti PRIDEn materiaalin paremmaksi. Ehkä se näkyy näissä mutuarvioissa.
Silva, Anderson 1,18 -
Leites, T 4,25
Tähän on sitten vähän vaikeampi heittää noita perusteluja. Heti kärkeen voisi sanoa että Spider on kyllä ...no, vailla vertaansa. Ei sarjassaan taida olla voitettavissa jos motivaatio on kohdallaan, aikamoista dominointia ollut. Kuitenkin, eläköitymispäätös on jo tehty (UFC-sopimuskauden loputtua uutta ei ole tulossa mihinkään organisaatioon) ja siksi voi epäillä tuota motivaatiopuolta jonkinverran. Leites on tässä painoluokassa tällä hetkellä kovin luu mitä siihen kurkkuun voi yrittää tunkea.
Prosentteja olen hieman haluton tässä keksimään, kun en oikein tiedä miten moista näihin soveltaisi. Itse näen nämä ottelut hieman kertaluonteisina ja näihinkin lähdetään hieman eri tavalla jokaisen ottelijan kohdalla niin tuntuu vaikealta moisia heittää. Jos joku teistä herrasmiehistä haluaa avautua miten itse niitä teette niin neuvoja otetaan vastaan.
PS. Mainittakoon tähän jaarituksen päätteeksi vielä että tämä on enimmäkseen minulle kyllä aina hupia ollut tämä MMA-veikkaus. Joskus 90-luvulla näitä tuli ruttunauhaisilta videonauhoilta kaveripiirissä katseltua ja siinä sitten koukkuun jäi. Rikastumaan tässä ei pyritä, tuulipukumeiningillä

Minikommentit