no joo, enköhän mä ole jo tehnyt selväksi oman kantani siitä mihin suuntaan taulua kannattaisi mielestäni kehittää. palautetta tuli sen verran myös e-maililla, messengereilla ja privana että 99% Ylikerroin.comin porukasta haluaa varmaan että jatkan taas omassa roolissani, joka siis on:
-koitan pitää kehittävää urheiluvedonlyöntiaiheista keskustelua yllä muiden ahkerimpien kanssa, varsinkin juuri tällaisten EM2004 tapahtumien ollessa käynnissä (WOW!!)
-innostaa ja inspiroida kaikkia osallistumaan omalla esimerkillä
-kehun edelleenkin muita kirjoittajia jos on aihetta, ja annan neuvoja jos osaanja jos on tarvetta, mutta jatkossa yhä useammin yksityisviestinä, ettei se häiritse muiden lukijoiden ajatuksia ja yleistä viihtyvyyttä
-keskityn enemmän omaan tekemiseeni kuin puutun siihen mitä muut taululla tekevät (paitsi otteluiden todennäköisyysarvioiden ja muiden puhtaasti urheiluvedonlyöntiin liittyvien asioiden kohdalla, johon keskusteluun osallistun mahdollisimman paljon)
-tarkoitukseni ei ole huutaa kun kirjoitan isoilla kirjaimilla, se on vaan ollut minun tapani korostaa tärkeitä asioita. mutta jatkossa olen siis maltillisempi
-pidän myös turhat hymiöt minimissä (iloinen naama ei voi olla kovin usein turha asia, mutta häiritsee toki lukemista jos sellainen on joka sanan perässä)
-laitan ylipositiiviset tsemppaamiset suoraan kyseessä olevalle henkilölle yksityisviestinä
-ranskalaisin viivoin esille tuoduissa tärkeimmissä asioissa en käytää yhtään isoa kirjainta, en ainakaan peräkkäin, jos se tulkitaan huutamiseksi (paitsi tuo yksi WOW!! jonka aiheutti EM2004-fiilis)
-lisään viestieni loppuun päivän mietelauseen, ns. henkiseksi vitamiinipilleriksi kaikille. sen vaikutus koko elämään, ei pelkästään pikkuruiseen osa-alueeseen nimeltä urheiluvedonlyönti, on sitä suurempi mitä negatiivisempi lukija on kyseessä
teen siis pieniä muutoksia, en runoile enää niin pitkiä stooreja, vaan pyrin tuomaan kaikki asiani esille selkeästi, jäsennellysti, maksimihyödyllisesti, tärkeimmät pointit ensin mainittuna ranskalaisin viivoin, Ylikerroin.comin jäsenten toivomuksesta:
-kas näin!
ja sen jälkeen vielä kuitenkin tarkemmat ja pidemmät perustelut niille jotka jaksavat lukea kaiken:
jatkossa vihjeeni ja ideani taulun kehittämiseksi ovat siis toivottavasti selkeämpää luettavaa, ja muistuttavat vähemmän kaunokirjallisuutta ja enemmän juuri tätä viestiä.
toivottavasti runoilun vähentäminen ei tapa kaikkea luovuutta
välillä kun olen niin INNOISSANI ja täynnä energiaa että kirjoitan vihjeet SEISTEN, kas kun en samalla JUOKSE, tai TANSSI
äkkiseltään joku voisi luulla, että saan lisää voimia siitä mitä enemmän saan olla esillä, ja että mukamas nautin hommasta moninkertaisesti sitä mukaa kun saan kehuja ja suosiota... mutta kun asiaa tarkemmin miettii, niin sehän pitää paikkansa! emmekös me kaikki?
jatkan siis kirjoittelua ja Ylikerroin.comin kehittämistä kuten olen luvannut, enkä omalta osaltani tarvitse tähän enää sen kummempia fanfaareita tai keskustelua (ainakaan näin yleisesti).
kiitos Duunari, Jarcon ja Sputnik!
Päivän henkinen vitamiinipilleri kaikille, kuvaamaan Ylikerroin.comin jatkuvaa kehitystä:
”Parasta tässä maailmassa ei ole niinkään se, missä olemme, vaan se, mihin suuntaan olemme menossa.”
Minikommentit