Ilves - HIFK 33 % 23 % 44 %
Tuossa arvioissa ei oikeastaan ole Tukion poissaoloa ja Alhqvistin peluuttamista huomioitu, koska se vaan nostaisi HIFKin prosentteja ja noi riittävät jo minun mutulleni

Ilvekseltä myös poissa viime aikoina hyvin pelannut Torkki (pelikiellossa kymppitilin takia) sekä edelleen Toni Koivisto. Maalivahtitilanne on toivoton. Itse laskisin Häkkisen potentiaalisemmaksi huippupelin pelaajaksi, jos ja kun Leinosella ei edelleenkään ole kaikki kunnossa. Saas nähdä onko tuo Leinosen merkkaaminen aloittavaksi pelkkä Saken kikka, kuten aiemmin Lahdessa tällä kaudella. En muista, koska sääntöjen mukaan pitää lopulliset kokoonpanot ilmoittaa. Joku toimittaja sen joskus minulle kertoi.
Ahlqvist on aloittanut uransa haparoiden, mutta viime pelit ovat käsittääkseni menneet ihan ok, mikä voi kukkia tänään. HIFK ei myöskään ole pelannut viime aikoina kahta huonoa peliä peräkkäin, kun taas Ilveksellä niitä oli ennen Jokerit-pelin loppua aika monta putkessa.
EDIT:
Tipsi unohtui
Ilves - HIFK - HIFK +0,5 (60min) 67,0 % 1,637 @ Pinnacle
Lisäksi over 5,5 on varmaankin myös yli 50% luokkaa. Puolustaminen ei ole näiden joukkueiden parhaita puolia eivätkä maalivahdit yllä liigan keskitasolle.
SM-Liiga 2006-17.2.2009: Vetoja: 348 Tasapanoksilla: 104,22% OA: 111,91%
NHL 2007-17.2.2009: Vetoja: 251 Tasapanoksilla: 102,65% OA: 108,81%
Tarkemmat seurannat
Minikommentit