Onnittelut bankshotille!

Vedonlyöntibonus: 100 % 100 € + 5 x 10 € ilmaisvedot - Wilz.com
Onneksi olkoon molemmat, ja pienempiä voittoja saaneille kans!Kuuma kirjoitti:Aijai, ei tullu voittoa mut kakkostila kuitenki.
Onnittelut bankshotille!
Tuotto: -13.78 yks.
Palautus%: 96.64%
Panosten ka: 3.90 yks.
Vetoja: 105
Eikös noi nimimerkit ole Fairin pokerin nikkejä eikä tämän foorumin? Tuskin monikaan käyttää samaa nikkiä sekä täällä että pokerissa. Näin mä tämän ajattelin pienessä mielessänipjl kirjoitti:Hienoa huomata, että Ylikerroin-foorumin freeroll on kerännyt laajasti osallistujia foorumin aktiivisista jäsenistä
Tuotto: -73.99 yks.
Palautus%: 97.85%
Panosten ka: 1.70 yks.
Vetoja: 2030
Tätä juuri tarkoitinkin, eli tämän ketjun viestejä. Ei tällä tosin itselleni mitään merkitystä ole kun en pokeria juurikaan pelaa. Toki olisin suonut, että palkintorahat olisivat menneet joillekin "oikeille" foorumin jäsenille eikä freeroll-huorille.power kirjoitti:Mutta katsopa kisasta kommentteja heittäneiden postausmääriä. Voittajakin rekisteröitynyt samana päivänä. Sama tyyppi muuten, joka taisi pokeritiedon freeroll-sittarin voittaa äskettäin? No mitäpä tuolle voi, täällä kun aktiivisimmat ovat kuitenkin enemmän niitä vedonlyöntityyppejä.
Tuotto: +18.41 yks.
Palautus%: 103.31%
Panosten ka: 0.26 yks.
Vetoja: 2117
Loistavaa, saadaan oikein fisujen polskuallas aikaiseksi.mikkou kirjoitti:Suunnitelmissa on kyllä freerolleja yms. myös pelkästään "Clubin" jäsenille, odotellaan rauhassa
Tämä on totta, sillä kaikki foorumille kirjoittamaasi kolme viestiä löytyvät tästä ketjustaKuuma kirjoitti: Se on totta että en kauhean aktiivinen tällä foorumilla ole ollut, mutta sillon tällön on juttuja tullut katseltua.
Vahinkoja sattuumikkou kirjoitti:kojak77 kirjoitti tänne hyvän viestin mutta onnistuin jotenkin poistamaan sen kun yritin vastata![]()
![]()
Tuo freerolli oli tarkoitettu kaikille ylikerroin.comin käyttäjille ja noita tullaan kyllä jatkossakin järjestämään, mutta tosiaankin suunnitelmissa on myös muistaa aktiivisia foorumilaisia erilaisilla kilpailuilla ja myöskin noilla freerolleilla joten katsellaan mitä saadaan aikaan.
Samoin. Ehdottomasti mukana jos Clubilaisille tulossa joku oma frolli, yks fisu lisää verkkoonpjl kirjoitti:No jos siellä muut ovat yhtä lahjattomia kuin meikäläinen, niin sitten voisin jopa osallistua. "Oikeita" pelaajia vastaan taitaisi käydä aika huonositmikkou kirjoitti:Suunnitelmissa on kyllä freerolleja yms. myös pelkästään "Clubin" jäsenille, odotellaan rauhassa
Epäilemättä, kun keskimääräinen vastus on aika löysääkojak77 kirjoitti: Kilon freeroll on ihan hyvä syy tehdä tunnarit saitille
Itse olisin toivonut, että rahat olisivat mennet niille ihmisille, jotka ovat myös jotain foorumille antaneet. Minulle ne eivät olisi missään tapauksessa tulleet kun en pelannut. Satuin vain lukemaan tätä ketjua, jossa käytännössä kaikki viestit olivat ihmisiltä joiden panos tälle foorumille on kaiketi ollut käytännössä olematon.kojak77 kirjoitti: Jos forum haluaisi palkita aktiivisimpia jäseniä, se olisi valinnut freerolliin pelaajat viestimäärien perusteella, kuten juuri tehtiin em. pokeritiedon freerollissa, Betfair takana tässäkin. Pahoittelut voitostani![]()
Samaa tietty toivoisin forumeilta joihin itse panostan. Mutta jos Äkäslompolon marttakerhon pitsiforum päättää laittaa pystyyn 5k freerollin pokerissa, niin veikkaan, että saattaa tulla yllättävän paljon yhtäkkiä pitsistä kiinnostuneita nettipelaajia turnaukseen mukaan ja olisi aika turha odottaa voittajan löytyvän kyseisen forumin aktiivijäsenistä.pjl kirjoitti:
Itse olisin toivonut, että rahat olisivat mennet niille ihmisille, jotka ovat myös jotain foorumille antaneet. Minulle ne eivät olisi missään tapauksessa tulleet kun en pelannut. Satuin vain lukemaan tätä ketjua, jossa käytännössä kaikki viestit olivat ihmisiltä joiden panos tälle foorumille on kaiketi ollut käytännössä olematon.
Minikommentit