Elikkä, löin kaverin kanssa vetoa että 21.2.2013 NBA pelistä
Los Angeles Clippers - San Antonio Spurs.
Minun piti pelata häntä vastaan San Antonio Spursia +3.5 kertoimella 1.952 pinnyltä. Soitin vaan nopeeta tälle ja homma oli ok ja peli otettu vastaan. Lähetin myös mailiin varmistuksen asiasta,
tein kuitenkin mokan ja lähetin vedon tässä muodossa ;
----------- nba
San Antonia Spurs - Los Angeles Clippers * 2 +3.5 kerroin 1.952 panos; 200€
Eli merkkasin kotijoukkueen vierasjoukkueeksi ja vierasjoukkueen kotijoukkueeksi. Omasta mielestä betsi on void koska alunperäinen vetoni olisi mennyt oikein, mutta olinkin merkinnyt pelin väärin. Kaverin mielestä hän voitti koska vierasjoukkue voitti ja olin pelannut kotijoukkueen tasoitusta. Yritin selittää että eihän tuollaista kerrointa nyt peliin ollutkaan, kun Clipperssin +3.5 kertoimet pyöri siellä 1.30-1.40 hujakoilla, enkä heitä edes halunnut pelata.. Ei usko, kaipaa virallisia todisteita..... Itse siis olen valmis ottamaan pelin voidiksi, mutten kyllä maksamaan betsin kokoa (200€) tästä merkkausvirheestä joka itselleni tapahtui. Olen myös täysin varma että jos oma pelini olisi mennyt oikein olisi se vedetty heti voidiksi. Elikkäpäs, onko mitä keinoja saada pinnyltä tuosta matsista enään virallisia kertoimia jolla voisin todistaa varmuudella ettei tuo ole todellakaan oikein laitettu peli. Ärsyttää ja vituttaa kun vielä näin myöhään tuli asia ilmi, luulin että oli selvä homma ...... Yritin myös sanoa että hyhvä ihminen katso vaikka oddsportalista kertoimet mutta ei kelpaa ku saitin viralliset tulokset, vittu mitä hommaa

Minikommentit
07.03.2013 09:57 <Zpr> Suosittelen kysymään asiaa käräjäoikeuden tuomarilta :P
07.03.2013 10:00 <Zpr> Mutta ite voidaisin, selkeä virhehän tuossa on käynyt..