peron kirjoitti:Haluaisin takertua tuohon viittaamaasi tekstiin, jossa mainitset, että "laadulla ei ole niin paljon merkitystä", kun juuri sillä pitäisi olla merkitystä ja erittäin paljon, ettei asiakkaat katoa, toivotaan, että muun muassa tämä viestiosio saisi laajempaakin huomitota, jopa maailmanlaajuisesti ja että nostetaan kissa pöydälle. luulisi sen muuttavan toimintamalleja yhtiöissä...ehkä?!
Mutta entä jos asiakkaiden halutaan katoavan? Kannattaako silloin satsata asiakaspalveluun?
Tarkoitan nyt sitä, että suurin osa yhteydenotoista asiakaspalveluun tulee varmasti niiltä vedonlyöjiltä, jotka eivät ole bookkereille sieltä kannattavimmasta päästä. Niiltä, jotka lyövät suhteellisesti ottaen paljon erilaisia erikoisvetoja, joissa on tyypillisesti suurempi epäselvyyksien ja kiistatilanteiden riski. Niiltä, jotka pelaavat ammatikseen ja pitävät huolen siitä, että kaikki vetovoitot maksetaan varmasti oikein. Niiltä, joiden pitää kotiutuksia varten varmentaa henkilöllisyytensä lähettelemällä erilaisia dokumentteja. Niiltä, joiden täytyy taistella panosrajoitusten kanssa. Jne.
Huono, hidas ja tahallisen takkuinen asiakaspalvelu ei välttämättä ole ollenkaan haitaksi bisnekselle, jos se karkottaa juuri tietyntyyppiset pelaajat.
Minikommentit