Smith: pyysit torppaamaan
Mie vähän veikkaisin että myöskään Barcelona ei ole tällä kaudella pelannut sellaista puolustusta vastaan mitä Chelsealla löytyy. Taso kovenee "hieman" tässä leikissä. Voi olla että mulla on Premier-väritteiset lasit, mutta Chelskin takalinja + Cech (joka on pakko hyväksyä nyt huippumokeksi) on tasoa Juve/Milan. Barcelona voitti VAIVOIN Milanin kotonaan 1-0 alkulohkossa, taisi tulla yliajalla maali, ja hävisi vieraissa jos oikein muistan. Siitä voi ottaa jotain vertailupohjaa.
Nyt on kyse tasan siitä, saako Barcelona tehtyä kotonaan 2 maalia: jos eivät, Chelsea on jatkossa. Toiseksi: nyt kun Chelsealta on poissa Robben, ne lähtevät jos-vain-mahdollista vieläkin enemmän puolustavasti liikkeelle. Mun mielestä pari on niin tasabookki että en kyllä pelaisi mitään nykyisillä kertoimilla.
Toinen pari on Liverpool-Leverkusen, jossa jatkoonmeno ratkeaa myös pitkälti ekassa osassa. Leverkusen on ollut surkea vierailija tällä kaudella vaikka nyt viikonloppuna kenraali menikin hyvin (2-4 nurnberg), mutta Pool takoo kotonaan vähintään 2 maalia niiden reppuun. Jos Liverpool saa 3 maalia aikaan, se pystyy kyllä puolustamaan vieraissa itsensä jatkoon. Kaksi vahvaa kotijoukkuetta vastakkain, jossa itse näkisin myös vähintään tasabookkina tämän touhua. Molemmilla aika ailahtelevia otteita ja varsinkin vieraissa.
Sanoisin että vähän turhan rajatapauksia olet MINUN mielestäni poiminut, MUTTA sanon myös sen, että pienestä noi on kiinni. Veikkaisin että Primeraa seuraavat henkilöt näkevät kummasti Espanjan joukkueet vahvoina, Premier-miehet Chelsean jatkoon ja Portillo alkaa kohta tipsaamaan Bayern Munchenia

Näitä eroja on mun mielestä niin vaikea arvioida, että voin olla aivan hyvin totaalisen väärässäkin.
Mutta nykyisellään en oikein lämpenisi noille vedoille. Tuossa on nyt helvetin monta jatkoparia jotka ovat aivan fifty-sixty, ja ratkeavat yhteen vapariin tai kulmaan tai vastaavaan = hyvin pienestä kiinni.
Tipsatkaas joku Bayernia nyt Arsenalia vastaan, siinä mie voin olla mukana
T: Neo
Minikommentit