Alkoholiveron alennuksesta on puhuttu ja jopa semmoinen onkin tulossa. Lukekaas toi juttu, mikä ihmeen alennus toi on. Kolmoskaljan hinnasta lähtee julmetut 12 senttiä. Ja perustelut tuolle laskulle tai sen pienuudelle on taas mitä sattuu. Kauppalehdessä oli tiistaina juttua että Ruotsi laskee jo nyt paljon alempana olevia verojaan Tanskan ja Saksan halvan veron takia. Eli oululaiset tuokaa sitä halpaa kaljaa mullekin.
Viron tuleminen eeuun jäseneksi kyllä pistää kiihdyttämään Volvon kohti Viroa. Vaikkakin olen aikasemmin ollut hieman kaljarallia vastaan, mutta jatkossa ihan rotestin vuoksi voisi käydä hakemassa, veroalennus, PAH sanon minä. Onneks on varmari niin saa tuotua tarpeeksi. Miten tämä liittyy vedonlyöntiin... no sillä tavalla että jotain valtio kyllä keksii miten pelaajiltakin saadaan riistettyä vielä enemmän. Veikkaus on siinä mielessä epäonnistunut että pelaajat pelaa muualle, mutta onneksi on valtio joka tulee vielä keksimään jotenkin että pelieuroista otetaan se 20 %. Minä olen siitä vakuuttunut, toivottavasti olen väärässä...
Jaahas, laitetaan venttiilit kiinni ettei kaikki höyryt karkaa.

Minikommentit