Olen listannut about 40 eri vihjaajaa/palvelua. Heidän vedot tuottaneet 105-112% yli 20000 vedon sarjassa. Vuodesta 2002 alkaen.
Jos porukkaa löytys vaikkapa 5henk niin voitaisiin vaikka hommata joku "toimisto" jostain oulusta. (joo tiedän, kuulostaa hullulta...
Muutama hyvä puoli kimppahärdelliin -> Aikaa säästyy aika h*lvetisti(tuotto pysyy silti samana), kaikki vihjepalvelu/neteller siirtokulut pienenee. Tappioputketkin varmaan helpompi KESTÄÄ porukassa...
Eli jos olet luotettava, erittäin MOTIVOITUNUT aloittamaan pelikassan kasvattamisen niin ota yhteyttä yvllä tai emaililla! Ja tosiaan pelikassan ei tarvitse olla mitään 1000000€ vaan esim 2000€lla pääsee jo hyvin alkuun!
Olen muuten itse 24v. Työttömänä kolmatta vuotta.. Vedonlyöntiä tullut useamman vuoden harrastettua... Välillä hyvällä ja välillä huonommalla menestyksellä.
-Juha
ps. Kimppa kasaan ja vuoden päästä ajellaan sit vaikka tuollasilla -> http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... rch=Hae&PN pirsseillä jonossa italiaan kattomaan serieBn matsi johon ollaan saatu niin "saletti kuuma vihje" että ollaan päätetty lyödä koko kassa Xlle kiinni...
TAI SITTEN EI....

Minikommentit