Vedonlyöntivihje: - Player To Win SAP Open - peliaika päättynyt
- kohde
- Player To Win SAP Open
- veto
- Istomin
- kerroin
- 11.380 (Pinnacle)
- panos
- 5 yks.
Vedonlyöntibonus: 100 % riskitön veto 50 € - Winz.io
Tuotto: +122.96 yks.
Palautus%: 109.28%
Panosten ka: 2.95 yks.
Vetoja: 449
Itse peesasin Tuplajallun tipsiä Federerille 2-0 tuo peli.timo kirjoitti:Mitä mieltä veljet olette tämän illan Jarkko-matsista eli vastassa on Roger Fed-Ex!
Viime vuonna Baselissa Rogerin kotikentällä Jakke vei jopa erän. Mites nyt?
Itse uskon, että kahdessa erässä sveitsiläinen tämän voittaa, mutta kykeneekö Jarkko
pitämään matsin edes suht tasaisena eli riittääkö tasoitus +5.5?
Entäpä over 18.5 games?
Joka tapauksessa huikea matsi suomalaisittain odotettavissa: loppuunmyyty keskuskenttä ja
n. 13 000 katsojaa ja Maskun poika koettaa tehdä parhaansa!
Tuotto: -60.80 yks.
Palautus%: 94.18%
Panosten ka: 5.00 yks.
Vetoja: 209
Tuotto: +122.96 yks.
Palautus%: 109.28%
Panosten ka: 2.95 yks.
Vetoja: 449
Olen pähkäillyt useamman tunnin että pelaisinko Roddikkia. TennisInsightissa on juttua että Roddick loukkasi nilkkansa edellisessä pelissä Kudlaa vastaan. En tällä mitenkään epäile sinun betsin valueta mutta halusin tuon kertoa... Mietin myös ns. void bookkerille pelaamista mutta jätänpä koskematta ja seuraan sivusta kun sinun pelisi osuu kohdalleen.grenberg kirjoitti:
RODDICK - Istomin 1.69 (Pinnacle)
Jenkkitykki Roddick ei ole tällä kaudella paljoa pelannut, mutta silti löytyy luottoa mieheen. Täällä ekassa pelissä tiukka vääntö karsija-Kudlaa vastaan, mutta Andy ei ollutkaan pelannut peliäkään Australian Avointen jälkeen. Vastus kovenee hieman edellisesti nimittäin Denis Istomin pelasi samaisessa San Josen turnauksessa viime kauden parhaan ATP-tason turneensa. Molemmat viihtyvät hyvin sisäkovilla, mutta miesten saldot puoltavat enemmän Roddickin suuntaan. Viideltä viimeiseltä kaudelta sisäkovilla miesten saldot Roddick 42-15 Istomin 39-34. Istomin pelasi eilen päivän viimeisen pelin Russellia vastaan joka voi vähän painaa jaloissa toisin kuin Roddickilla jonka pelistä on jo toista päivää aikaa. Mielestäni Roddickin kuuluukin olla suosikki tässä pelissä ja vieläkin selvempi mitä kertoimet antavat ymmärtää.
Tuotto: +24.78 yks.
Palautus%: 100.18%
Panosten ka: 10.60 yks.
Vetoja: 1311
Tuotto: +374.56 yks.
Palautus%: 108.27%
Panosten ka: 5.47 yks.
Vetoja: 828
Kyllähän tämä pahasti 2-0 näyttää. Ei kyllä riitä itselle jarkon +5,5. Nuo game tasoituksetkin ovat kahden erän peleissä kohtuu ärsyttäviä, kun syöttövuoron aloituksella kohtuu suuri merkitys ja täten arvioriskit kasvaa. Sinänsä en kyllä Federeriäkään pelaisi -5,5:lla. itse olen pistänyt poikottiin nuo federerin miinus game tasoitukset. Jotenkin vuosien saatossa tullut olo, ettei Roger edes halua murskata vastustajiaan. Tekee toki sen tarvittavan ja ottaa heikommiltaan sen yhden murron erää kohden vastustajaa enemmän.timo kirjoitti:Mitä mieltä veljet olette tämän illan Jarkko-matsista eli vastassa on Roger Fed-Ex!
Viime vuonna Baselissa Rogerin kotikentällä Jakke vei jopa erän. Mites nyt?
Itse uskon, että kahdessa erässä sveitsiläinen tämän voittaa, mutta kykeneekö Jarkko
pitämään matsin edes suht tasaisena eli riittääkö tasoitus +5.5?
Entäpä over 18.5 games?
Joka tapauksessa huikea matsi suomalaisittain odotettavissa: loppuunmyyty keskuskenttä ja
n. 13 000 katsojaa ja Maskun poika koettaa tehdä parhaansa!
ATP Rotterdam
ATP Totterdam
Tuotto: +29.15 yks.
Palautus%: 100.25%
Panosten ka: 5.92 yks.
Vetoja: 1951
Hyvä kohdeTuplaJallu kirjoitti:Greekillä Fed+5.5, saas nähä miten käy. Ei kai noi bännäilemään kuiteskaan käy..
Tuotto: +29.15 yks.
Palautus%: 100.25%
Panosten ka: 5.92 yks.
Vetoja: 1951
Tuotto: +374.56 yks.
Palautus%: 108.27%
Panosten ka: 5.47 yks.
Vetoja: 828
Tuotto: +24.78 yks.
Palautus%: 100.18%
Panosten ka: 10.60 yks.
Vetoja: 1311