Tänään on 28.03.2024, 15:26.

PAF kusettaa

Vastaa Viestiin
wizardd
Jäsen
Viestit: 436
Liittynyt: 15.09.2005, 13:53
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja wizardd »

Julli79 kirjoitti: Itse kun olen töissä joskus käynnyt paffin sivuilla ja mikäli edellinen kävijä ei ole tyhjentänyt välimuistia jne.
Niin näen kaverin vetohistorian.
:shock: Siellä on kyllä todella pahasti jotain vialla! :twisted:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mario66
Jäsen
Viestit: 309
Liittynyt: 24.05.2004, 12:04
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mario66 »

Maverick kirjoitti:
Julli79 kirjoitti:Löikö kaverisi vedon joltain julkiselta koneelta?
Kotikoneelta.
Itse en atk-asioista ymmärrä juuri mitään, joten kysymys voi olla tyhmä:
Mutta pystyykö ne Paffilla näkemään IP:n, josta se veto on laitettu? Koska jos pystyisi, niin silloinhan voisi todistaa, että kyseinen veto on laitettu kaverisi kotoa... :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

If you`re not gonna shoot, you`ll always miss.

Minikommentit


Maverick
Jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 16.05.2004, 12:04
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Maverick »

mario66 kirjoitti: Itse en atk-asioista ymmärrä juuri mitään, joten kysymys voi olla tyhmä:
Mutta pystyykö ne Paffilla näkemään IP:n, josta se veto on laitettu? Koska jos pystyisi, niin silloinhan voisi todistaa, että kyseinen veto on laitettu kaverisi kotoa... :roll:
Enpä itsekään mikään tietotekniikan ihmelapsi ole, mutta epäilyttää kerran jos pelit hyppivät toiselle tilille niin tuskinpa ip-osoitteistakaan hyötyä on, kokeilemisen arvoinen idea kumminkin. Tosin kaverin osalta asia kuulemma loppuun käsitelty, sanoi ettei viitsi räperrellä enää asian kanssa kun kerroin mikko82:n kertomasta maarianhaminan pelejä valvovasta instituutiosta, jonne yhteyttä ottaminen saattaisi auttaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pelimies
Jäsen
Viestit: 41
Liittynyt: 20.05.2003, 19:42
Pisteitä: 0

Avoimet vedot

Viesti Kirjoittaja pelimies »

Paffi kyllä sekoilee oikein urakalla. Tänään tein muutaman rivin ja tulostin avoimet vedot. Illalla rupesin kattelee mitä sitä tuli pelattua. Yllätys yllätys avoimissa vedoissa ensimmäisenä 10 kohdetta ja 40€ panoksella. Rivi oli tehty tuntia aikaisemmin, kun minun tekemä ensimmäinen rivi. En muista mikä oli paffin pelitilinsaldo, eli en tiedä onko peli veloitettu minun tililtä. Laitoin asiasta paffille viestiä, katotaan mikä on vastaus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin