Tänään on 29.03.2024, 01:53.

Champions League 2.8

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
Patessi
Jäsen
Viestit: 72
Liittynyt: 23.11.2004, 06:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Champions League 2.8

Viesti Kirjoittaja Patessi »

MyPa - FCK

Millaisia näkemyksiä joukkueiden maalinodotusarvoista tähän peliin?


Mode-edit: topic

2. VIESTIKETJUJEN (TOPIC) KÄYTTÄMINEN JA UUSIEN AVAAMINEN:
-Kun avaat uuden viestiketjun, laita siihen sisältöä hyvin kuvaava otsikko. Vihjetopicin otsikoksi sopii parhaiten sarjan/kilpailun nimi, sekä päivämäärä, jolloin kohteet pelataan (esimerkiksi "SM-Liiga 10.12.2005" tai "Pitkäveto 10/2"); käytä samaa sarjan/kilpailun nimeä kuin edellisten kierrosten topicien otsikoissakin on käytetty, tällöin topic -lista pysyy selkeänä.
-Älä avaa uutta ketjua, jos aiheesta on jo olemassa topic.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Pelikassa kiittää pelikassan ystävää.
http://www.nitesade.net/patessi

Minikommentit


erik
Jäsen
Viestit: 2040
Liittynyt: 25.07.2004, 12:46
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja erik »

Betfarilla mielestäni FC Kobenhavninin suorasta voitosta todella maukas kerroin tällä hetkellä 1,84.

Köpenhamina on tasoltaan arviolta samaa luokkaa kuin keskitasoinen BL-joukkue joka voittaa Mypan ehdottomasti 6 kertaa 10 vieraissa. Edel kautena oli Köpenhaminan vierassaldo kovassa Sas-ligaassa 11-2-3.

Monet puhuvat tästä ottelusta sävyyn: Köpenhaminalle riittää tasuri, Mypa sinnitteli viimeksikin niin hyvin jne...Minulla on hiukan erilainen kuva huomisesta ottelusta. Uskon että Mypan pelaajat menevät kentälle suomalaiseen tyyliin jo valmiiksi päät painuksissa eivätkä edes usko itseensä kun maailmanluokan Linderothit,Gravesenit, Gronkjaerit, Gravesenit pistävät parastaan. Tasoero on yksinkertaisesti joukkueiden välillä valtava.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jka10
Jäsen
Viestit: 906
Liittynyt: 26.11.2004, 14:41
Pisteitä: 77

Viesti Kirjoittaja jka10 »

Mypa - FC Kobenhavn 2 1,85 Betfair 55% 3/10

Muutama pointti illan pelistä;

- Mypa lähtee peliin niin, että varmistava toppari jää nyt pois ja nyt pelataan mies miestä vastaan alakerrassa.

- Mypan kotinurmi on saanut vierasjoukkueelta kehuja ja on kuulemma paremmassa kunnossa kuin heidän kotikenttänsä.

- Mypa joutuu hyökkäämään enemmän kuin vieraskentällä, jotta maaleja saataisiin aikaiseksi.

Mielestäni kaikki edellä mainitut seikat puoltavat taitavampaa vierasjoukkuetta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


erik
Jäsen
Viestit: 2040
Liittynyt: 25.07.2004, 12:46
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja erik »

Mypa - FC Kobenhavn 2 1,85 Betfair 55% 3/10

Jos rajakertoimesi on Köpenhaminan voitolle 55%-->1,82 ei tuohon Betfairin kertoimeen kannata tarttua. Vaikka olisit maailmanluokan peluri jolloin kommisiosi olisi 2% (1-X-2) vedonlyönnissä jäisi kertoimeksi 1,833(0,95%).
Jos olet pelannut Köpenhaminaa AH-puolella jää todelliseksi kertoimeksi 1,842(etu 1,2%), joka on vähän turhan pieni noin yleensä ja varsinkin 3/10 vedoksi. Toisaalta jos olet tarjonnut(lay) Mypan voittoa AH puolella kertoimella 2,16 jää kertoimeksi juuri tuo 1,85, mutta etu pysyy huimana (1,6%).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jka10
Jäsen
Viestit: 906
Liittynyt: 26.11.2004, 14:41
Pisteitä: 77

Viesti Kirjoittaja jka10 »

erik kirjoitti:Mypa - FC Kobenhavn 2 1,85 Betfair 55% 3/10

Jos rajakertoimesi on Köpenhaminan voitolle 55%-->1,82 ei tuohon Betfairin kertoimeen kannata tarttua. Vaikka olisit maailmanluokan peluri jolloin kommisiosi olisi 2% (1-X-2) vedonlyönnissä jäisi kertoimeksi 1,833(0,95%).
Jos olet pelannut Köpenhaminaa AH-puolella jää todelliseksi kertoimeksi 1,842(etu 1,2%), joka on vähän turhan pieni noin yleensä ja varsinkin 3/10 vedoksi. Toisaalta jos olet tarjonnut(lay) Mypan voittoa AH puolella kertoimella 2,16 jää kertoimeksi juuri tuo 1,85, mutta etu pysyy huimana (1,6%).
Totta turiset.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarttiS
Jäsen
Viestit: 112
Liittynyt: 28.05.2006, 11:13
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja MarttiS »

erik kirjoitti:
Monet puhuvat tästä ottelusta sävyyn: Köpenhaminalle riittää tasuri, Mypa sinnitteli viimeksikin niin hyvin jne...Minulla on hiukan erilainen kuva huomisesta ottelusta.
No Köpikselle riittää nyt kuitenkin se tasuri. Ja jos mennään jonnekin puoliajalle saakka tasatilanteessa, mielestäni se pikkuhiljaa alkaa riittämään MyPallekin. Kaksi maalia takana, kotiyleisön edessä tuskin hyökätään ihan päättömästi.

Tämä peli tietysti romuttuu jos FCK mättää heti alkuun pari-kolme...

MyPa - FC Kööpenhamina
Bet24
score draw 4.00

Omissa arvioissani annan tasurille yli 1/4.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


OC
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 31.08.2003, 21:22
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja OC »

MarttiS kirjoitti:
MyPa - FC Kööpenhamina
Bet24
score draw 4.00

Omissa arvioissani annan tasurille yli 1/4.

"Score draw" tarkoittaa käsittääkseni tasapeliä, jossa molemmat joukkueet tekevät ainakin yhden maalin. Tuolle ei kyllä irtoa kuin ~18%.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


erik
Jäsen
Viestit: 2040
Liittynyt: 25.07.2004, 12:46
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja erik »

score draw 4.00

Kerrassan räikeää ellei melkein törkeä alikerroin tuo pelivalintasi. 3,5-3,6 tasapelistä pörsseissä olisi huomattavasti parempi peli jos nyt haluaa antaa tasurille tässä 29-30% tai enemmän.

Jos annat esim tasapelille 30%-->niin rajakerroin 3,33-->tulossa vähämaalinen peli 0-0 tod 8-10%, oletetaan 9% vähennä se tuosta 30% arviostasi tasurille niin saat rajakertoimen sille että "Scoring Draw" toteutuu (30-9=21-->1/0.21=4,76)

http://www.yle.fi/tekstitv/html/P261_02.html

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


uhkapeluri
Jäsen
Viestit: 41
Liittynyt: 15.11.2005, 13:55
Pisteitä: 0

en Pelais

Viesti Kirjoittaja uhkapeluri »

En pelais kyllä Kööpenhaminan voittoo... kyllä tossa risti on lähempänä ja usein vierasjoukkue jolla on 2-0 lähtee passiivisesti peliin koska nimeenomaan toi tasuri riittää niille... mun veikkaus on peli on pitkään 0-0 ja sit mypa tekee lopussa maalin ja voittaa 1-0... että näin!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


erik
Jäsen
Viestit: 2040
Liittynyt: 25.07.2004, 12:46
Pisteitä: 0

Re: en Pelais

Viesti Kirjoittaja erik »

uhkapeluri kirjoitti:En pelais kyllä Kööpenhaminan voittoo... kyllä tossa risti on lähempänä ja usein vierasjoukkue jolla on 2-0 lähtee passiivisesti peliin koska nimeenomaan toi tasuri riittää niille... mun veikkaus on peli on pitkään 0-0 ja sit mypa tekee lopussa maalin ja voittaa 1-0... että näin!
Ehkä siksi oletkin uhkapeluri :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


byte
Jäsen
Viestit: 703
Liittynyt: 04.02.2004, 16:17
Pisteitä: 51

Viesti Kirjoittaja byte »

MyPa - FC Kobenhavn kehiin Betfairin 1.97 ,

Mitään yllättävää en ole kuullut mistä toi kymmenyksen nousu johtuis..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarttiS
Jäsen
Viestit: 112
Liittynyt: 28.05.2006, 11:13
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja MarttiS »

OC kirjoitti: "Score draw" tarkoittaa käsittääkseni tasapeliä, jossa molemmat joukkueet tekevät ainakin yhden maalin. Tuolle ei kyllä irtoa kuin ~18%.
No ei irtoaisi minultakaan enempää, mutta itse pelasin tuota kohdetta x tuloksena, ENKÄ nähnyt vaihtoehtoa "no goals". Oletko nyt tästä varma ?? Rupesi jo itseäänkin epäilemään - mutta mietittyäni olen kyllä 99% varma että maalitonta vaihtoehtoa ei ollut. Vanno en kuitenkaan, eikä tuota nyt enää pääse ihailemaan... samassa kohteessa siis vaihtoehtoina: Mypa voittaa maalilla, kahdella, kolmella Köpis voittaa maalilla, kahdella, kolmella, tai score draw.

Eli ristinä pelattu, ja risti uskon sen olleen, ilman maaliton tasuri vaihtoehtoa. En tuota kerrointa olisi pelannut muuten kuin "puhtaana" ristinä. Harmi kun en ottanut printscreeniä. Sinänsä ei ole mitään erikoista siinä että sama kohde löytyy eri puolelta bookkerin valikoimaa eri kertoimella, tuo on lähes normaalitilanne niissä peleissä joissa paljon "oheisvetoja".

Kohteen nimi: Winning margin, ja valinta oli siis score draw, EI scoring draw.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Viesti Kirjoittaja Darren »

MarttiS kirjoitti:
OC kirjoitti: "Score draw" tarkoittaa käsittääkseni tasapeliä, jossa molemmat joukkueet tekevät ainakin yhden maalin. Tuolle ei kyllä irtoa kuin ~18%.
No ei irtoaisi minultakaan enempää, mutta itse pelasin tuota kohdetta x tuloksena, ENKÄ nähnyt vaihtoehtoa "no goals". Oletko nyt tästä varma ?? Rupesi jo itseäänkin epäilemään - mutta mietittyäni olen kyllä 99% varma että maalitonta vaihtoehtoa ei ollut. Vanno en kuitenkaan, eikä tuota nyt enää pääse ihailemaan... samassa kohteessa siis vaihtoehtoina: Mypa voittaa maalilla, kahdella, kolmella Köpis voittaa maalilla, kahdella, kolmella, tai score draw.

Eli ristinä pelattu, ja risti uskon sen olleen, ilman maaliton tasuri vaihtoehtoa. En tuota kerrointa olisi pelannut muuten kuin "puhtaana" ristinä. Harmi kun en ottanut printscreeniä. Sinänsä ei ole mitään erikoista siinä että sama kohde löytyy eri puolelta bookkerin valikoimaa eri kertoimella, tuo on lähes normaalitilanne niissä peleissä joissa paljon "oheisvetoja".

Kohteen nimi: Winning margin, ja valinta oli siis score draw, EI scoring draw.
Mukana oli myös "0-0 draw" ja tosiaankin tämä "score draw" tarkoitti tuloksia 1-1, 2-2, 3-3 jne. Ei pitäisi läiskiä noita silmät kiinni, itse menin samaan vipuun kuin sinä ja luulin aluksi pelaavani tasuria (incl 0-0) ennen kuin havahduin. Onneksi tuohon ei saanut kuin satasen sisään, upeasti kun päädyin ottamaan tuosta sitten surelossit :?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarttiS
Jäsen
Viestit: 112
Liittynyt: 28.05.2006, 11:13
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja MarttiS »

Darren kirjoitti:
Mukana oli myös "0-0 draw" ja tosiaankin tämä "score draw" tarkoitti tuloksia 1-1, 2-2, 3-3 jne. Ei pitäisi läiskiä noita silmät kiinni, itse menin samaan vipuun kuin sinä ja luulin aluksi pelaavani tasuria (incl 0-0) ennen kuin havahduin. Onneksi tuohon ei saanut kuin satasen sisään, upeasti kun päädyin ottamaan tuosta sitten surelossit :?

Niin oli. Varmistin asian ja näin tosiaan oli.

Minun moka - ja minun kannattaa varmaan käydä optikolla. :( Et varmaan kuitenkaan tätä minun "niinsanottua" vihjettä pelannut ??

Kiitos foorumin tarkkasilmäisille jotka huomauttivat nopeasti minun virheestäni, ettei siihen luultavasti moni mennyt..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Viesti Kirjoittaja Darren »

MarttiS kirjoitti:
Darren kirjoitti:
Mukana oli myös "0-0 draw" ja tosiaankin tämä "score draw" tarkoitti tuloksia 1-1, 2-2, 3-3 jne. Ei pitäisi läiskiä noita silmät kiinni, itse menin samaan vipuun kuin sinä ja luulin aluksi pelaavani tasuria (incl 0-0) ennen kuin havahduin. Onneksi tuohon ei saanut kuin satasen sisään, upeasti kun päädyin ottamaan tuosta sitten surelossit :?

Niin oli. Varmistin asian ja näin tosiaan oli.

Minun moka - ja minun kannattaa varmaan käydä optikolla. :( Et varmaan kuitenkaan tätä minun "niinsanottua" vihjettä pelannut ??

Kiitos foorumin tarkkasilmäisille jotka huomauttivat nopeasti minun virheestäni, ettei siihen luultavasti moni mennyt..
No itseasiassa juuri sinun vihjettäsi tuossa pelasin. Ehkä huomasitkin niin tämä 4,00 tuli aika nopeasti alas vihjeesi jälkeen 3,75:een, kun ammuin räkälehmän alas. :D Kyllä täällä forumilla vastaavia virhevihjeitä aina silloin tällöin ilmenee, mutta jokainen on itse vastuussa lyömistään vedoista, joten en tule sinun päätäsi seinään hakkaamaan, tyydyin kumauttamaan omani pariin kertaan elikkäs no hard feelings. Saisi nyt tuo BET24 vaan maksaa voitot tuosta, no vastahan 1 vrk on pian mennyt :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarttiS
Jäsen
Viestit: 112
Liittynyt: 28.05.2006, 11:13
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja MarttiS »

Olen pahoillani Darren.

Oli miten oli, pitäisi perhana vieköön KATSOA ennenkuin kirjoittaa. Sanasi jokaisen omasta vastuusta lohduttavat, mutta vain hiukkasen. Lupaan paukuttaa päätäni tuohon kylppärin betoniseinään sinun puolesta pari kolme kertaa oikein kunnolla, vaikka ei kai tuo nyt paljoa sua lohduta.

Laitan tän vastauksen nyt ihan foorumille, enkä privana kun virheistä pitää rankaista (ja toivottavasti jotain opitaankin).

Olen tosiaan tullut vanhemmiten sokeaksi. Eka kerta kun tällä tavalla pelasin jotain muuta kuin piti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin