Tänään on 29.03.2024, 10:09.

Suomen presidentinvaalit 2006

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Viestiketju Lukittu
Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Viesti Kirjoittaja Darren »

Henkka kirjoitti:
"Kuka toimii Suomen presidenttinä seuraavan 6-vuotiskauden (alk. 1.3.2006)?"... eli erittäin hyvin ehtii delaamaan tossa ajassa :wink:
Vedon kysymysasettelua aloin pohtimaan "Kuka on Suomen seuraava presidentti?". Tämä hämää, koska vaikka Halonen jatkaakin seuraavalle kaudelle, on hän edelleen se yksi ja sama Halonen, joka siis jatkaa tehtävässään, ei siis sinänsä ole Suomen seuraava presidentti. :?

No eiköhän veto ratkea kuitenkin heti, kun ääntenlaskentapäivänä tulokset julistetaan, tuskin millään pörssillä on tarvetta kusettaa / odottaa "virkaanastujaispäivää" omia rahojahan ne siinä pannaisivat. Eikä ainakaan fairilla kysymysasettelu tuollainen ole, että tarvitsisi odottaa 1.3 asti, saatikaan sitten vuoteen 2012 asti.

Minusta hieman arveluttava tuo S.Sukkelan "vihje". Varmastikin tuo 1.06 tosiaan on parhaillaankin ylikerroin ja siten on perusteltua se vihjata, mutta koska tarkoitusperänä on ollut vedättää muita foorumilaisia oman tilipussin toivossa, niin kovin hyvää makua ei tuollaisesta jää.:? Itse en ole edes ajatellut vielä, mikä mahdollisen Halonen-Niinistö -parin kerroinasetelma toisella kierroksella olisi eikä varmasti moni muukaan foorumilainen, joten vihjeen olisi voinut muotoilla tyyliin: Otetaan riski ja myydään Halosta luottaen siihen, että toiselle kierrokselle joudutaan ja siinä vaiheessa Halosen kerroin nousee, käykää apajille" tjms.

Omaan nilkkaankin tuo voi vielä kopsahtaa. Nyt kun ennakkoäänestys oli suht vaisua ja kun yleiseen tietouteen leviää "tieto" siitä, ettei Halosta valitakaan ekalla kierroksella, osa Halosnukkujistakin varmasti herää ääniä antamaan jo ensimmäiselle vaalikierrokselle. Itse en lähtisi Halosta suretuksen toivossa nyt myymään, kyllä Halonen valitaan presidentiksi eklla kiekalla näillä tiedoilla mitä mulla on ainakin kerran kolmesta, jolloin tuo myyntikikkailu muuttuu jo vesiperäksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

Darren kirjoitti: Minusta hieman arveluttava tuo S.Sukkelan "vihje". Varmastikin tuo 1.06 tosiaan on parhaillaankin ylikerroin ja siten on perusteltua se vihjata, mutta koska tarkoitusperänä on ollut vedättää muita foorumilaisia oman tilipussin toivossa, niin kovin hyvää makua ei tuollaisesta jää.:?
Lueppas ketju alusta asti ja vielä toi ensimmäinen sukkelan viesti uudelleen. Ketjun alussahan oli monia viestejä joissa puhuttiin "varmoista" rahoista ja porukat tuota kohdetta pelasi vastaavilla kertoimilla.
S.Sukkela kirjoitti:Jos täällä on edelleen niitä jotka haluis saada Halosta pelaamalla "varmat" korot sijoitukselleen niin Betfairillä on tarjolla kerrointa 1.06 Wink
Kyllä tosta selvästi näkee, että sukkela ei ole ketään vedättämässä tai mitään tipsaamassa. Kunhan ilmoittaa että Fairilla voi tuota kohdetta pelata tuolla kertoimella, joka on kilpailukykyinen muihin bookkereihin verrattuna. Hymiökin perässä ja ketjun myöhemmässä vaiheessa käy varmasti selville, että toi on sukkelan oma tarjous, jos sitä ei sattunut tajuamaan ensimmäisestä viestistä.

Viestejä voi tulkita monella tapaa, mutta en minä ainakaan mitään vedättämistä tuossa näe.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22709
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Darren kirjoitti:
Minusta hieman arveluttava tuo S.Sukkelan "vihje". Varmastikin tuo 1.06 tosiaan on parhaillaankin ylikerroin ja siten on perusteltua se vihjata, mutta koska tarkoitusperänä on ollut vedättää muita foorumilaisia oman tilipussin toivossa, niin kovin hyvää makua ei tuollaisesta jää.:?
Milläköhän tosta mun kirjotuksesta sai sen kuvan, että se olisi joku vihje, siinähän vaan todettii mitä Betfairilta saa, kun alkupään ketjuissa oli valittelua, että on Tarjan kertoimet pudonneet. Lisäsin vielä tuon hymiönkin tonne loppuun merkkinä siittä, että oli kaikki olisivat tajunneet, että en suosittele vaan pikemminkin naureskeluna tämä varman koron hakijoille. Se, että tarjoon itse tuota 1.06 niin voihan se siltikin olla jollekkin mieleinen kohde ja jonkun papereissa ylikerroin.
Olet varmaan Darren saanu mun muistakin vihjeistäni sen kuvan, että haen vihjeilläni vaan omaa etua, jos tuon yhden sinun mielestäsi "vihjeen" kautta näin toimin? Jos tarkoitukseni ois vihjeilläni vedättää niin tuskin oisin täällä palstalla lähes alkuajoista lähtien reilut 1000 vihjettä palautusprosentilla n.105% kirjoitellut?

Juu Aapo pelaan aina päivastaistoin kuin vihjaan NBA:ssa, mutta pian vihjeet joutuu lopettaa, kun kassa on kuivunut kokoon :wink:

EDIT: Darrenin helpotukseksi ei ole tarjaa mennyt lainkaa tänään kaupaks tuolla kertoimella :cry:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Viesti Kirjoittaja Darren »

GooRio kirjoitti:
S.Sukkela kirjoitti:Jos täällä on edelleen niitä jotka haluis saada Halosta pelaamalla "varmat" korot sijoitukselleen niin Betfairillä on tarjolla kerrointa 1.06 Wink
Hymiökin perässä ja ketjun myöhemmässä vaiheessa käy varmasti selville, että toi on sukkelan oma tarjous, jos sitä ei sattunut tajuamaan ensimmäisestä viestistä.

Viestejä voi tulkita monella tapaa, mutta en minä ainakaan mitään vedättämistä tuossa näe.
No pelasin itse tänään tuon S.Sukkelan viestin jälkeen Halosta kertoimella 1,07 nimenomaisella betfairilla. Vasta Henkkan kommentti paljasti minulle sen, että Sukkelahan se siellä itse omia rahojaan toisille tarjoili.

Eli toisinsanoen - kyllä - itse olin niin tyhmä, että kuvittelin silmän iskun tarkoittaneen sitä, että kyseessä on todellakin 100% varma raha, enkä sitä, että tämä oli Sukkelan oma tarjous. Olinko ainut, Henkkan(?) lisäksi? :) Toisaalta, jos Henkka tajusi hän toi asian ytimen julki muillekin, tyhmemmillekin foorumilaisille, esimerkillistä toimintaa.

S.Sukkela kirjoitti:
Milläköhän tosta mun kirjotuksesta sai sen kuvan, että se olisi joku vihje
No jos nyt ajatellaan mikä on tämän vihjeosion tarkoitus...minun ymmärtääkseni täällä nimenomaan niitä vihjeitä jaellaan, joten todellakin otin tuon vihjeenä :shock:
S.Sukkela kirjoitti:
Se, että tarjoon itse tuota 1.06 niin voihan se siltikin olla jollekkin mieleinen kohde ja jonkun papereissa ylikerroin.
Kyllä minusta tämän hetken tiedoilla tuo todellakin on ylikerroin. Toki on syytä pari prosenttia jättää ilmaa jonkin viime hetken uutisshokkiankalle, mutta ei kai kukaan täällä tosissaan epäile, etteikö Halosesta tulisi lähestulkoon sillä 100% ensi kauden pressaa?
S.Sukkela kirjoitti:
Myyjänä ois kannattanu hienosti, mutta harmi vaan ettei kellekkään ole kelvannu "varma" raha Sad Äläkä henkka koita sotkea mun kaupankäyntiä, tottakai kannattaa vedellä halosta päämärkänä Very Happy
:roll:
S.Sukkela kirjoitti:
Olet varmaan Darren saanu mun muistakin vihjeistäni sen kuvan, että haen vihjeilläni vaan omaa etua, jos tuon yhden sinun mielestäsi "vihjeen" kautta näin toimin? Jos tarkoitukseni ois vihjeilläni vedättää niin tuskin oisin täällä palstalla lähes alkuajoista lähtien reilut 1000 vihjettä palautusprosentilla n.105% kirjoitellut?
Älähän nyt, vähänkin pidempään foormumia seuranneet tietävät tasosi ja tarkoitusperäsi - minäkin - vaikken montaa kymmentä vetoa NBA:han ja tennikseen vuodessa teekään. Tämä oli vain yksittäinen vuodatus, missä tyhmempi ei tajunnut viisaamman ajatuksenkulkua, minun puolestani näin.

Kuitenkin, olen silti sitä mieltä, että tuo suretus ei kannata, koska silloinhan toisen kierroksen syntymiselle tarvitsee saada prosentteja useamman ventin verran. Paljonko sun arviosi tälle on?

No loppukevennyksenä todettakoon, että Suomen laissahan tunnetaan salassapidon syyte, joten Sukkelalle tästä harhaanjohtamisen ohella pari päiväsakkoa, koska ei tuonut selkeästi julki tarkoitusperiään.:)
S.Sukkela kirjoitti:
EDIT: Darrenin helpotukseksi ei ole tarjaa mennyt lainkaa tänään kaupaks tuolla kertoimella
No nyt kyllä helpottaa, ties vaikka sotkin hiukan suunnitelmiasi, mutta tuuhan sitten sunnuntaina puristamaan kättä, kun Halonen valitaankin jo ekalla kiekalla. :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Viesti Kirjoittaja pka »

S.Sukkela kirjoitti: Se, että tarjoon itse tuota 1.06 niin voihan se siltikin olla jollekkin mieleinen kohde ja jonkun papereissa ylikerroin.
Onkin, mutta vain niukasti. Jos nostat 1,08:aan, niin käyn heti hakemassa pois.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Kyllä nyt Darrenilta nieltiin rahat ja vielä "oman" foorumin toimesta, eiköhän Sale vie nämä kisat :wink: Joo, siellähän se 15kiloo Sukkelan toimesta makasi tarjolla. Koska toinen kierros on hyvin lähellä niin en nyt kovin huonoksi voi sanoa tota jättöä. Jos kortit katsoisi loppuun asti niin se olisi sulaa hulluutta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22709
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Itse en todellakaan ole politiikan asiantuntija ja omat mielipiteeni ovat syntyny median sekä mediassa kuultujen asiantuntijoiden arvioiden mukaan sekä joihinkin omiin arvailuihin. Tälläisiä asoita ovat olleet:

1) Gallupit antavat liian liian isoja lukuja suosikille, jotka kaventuu mitä lähemmäksi vaalit tulee (tuosta esimerkkinä aamulehdessä täälläkin jonkun mainitsema Koivisto tapaus, jossa Gallupit näytti 65% ja lopputulos tais olla 48%)

2) Milloin nämä Gallupit toteutetaan? Työaikana? Suuri osa Niinistön kannattajista ovat työssäkäyviä, osa korkeassa asemassa olevia sekä yrittäjiä. Onko näitä henkilöitä tavoitettu Galluppiin vai onko ollut työkiireitä.

3) Tässakin ketjussa mainittu nukkuvien joukko. Enakkoäänestys viime vaaleja hiljasempi joka olisi haitaksi Haloselle, jos tosiaan suuri osa nukkuvista on Halosen kannattajia. Kuulin myöskin sen epäilyn, että koska ennakkoäänestäjistä niin suuri osa on naisia niin olisiko osa syy siinä, että demarimiehet epäröivät ketä äänestävät.

4) Lisäksi Niinistö on esiintyny omasta mielestäni viimeaikojen tilaisuuksista hyvin esim viikonloppuna Tampereen Yliopistossa olleessa vaalitentissä jossa Tarja ja Sale ottivat välillä tiukastikin yhteen.

No juu kaikki pelkkää spekulaatiota ja omaa suosikkiani ei myöskään taida olla vaikea arvata GO SAULI GO SAULI 8)

Heitetään ny myös omat prossa-arviot ekalle kiekalle

Mummo: 44%
Sale: 29%
Pääministeri: 20%
Muut 7% (Soini neljänneks)

Joten toinen kierros edessä kertoimet Tarjalle kertoimet nousee 1.15-1.2, omat pois Tarjal ja loput jätetään Salen puolelle. Vihreet siirtyy Tarjan puolelle. Perussuomalaiset, Laxin ja suurin osa äänestäjistä Salen puolelle. Lisäksi osa Tarjan äänestäjistä kääntyy Saulin puolelle, kun Sale esiintyy väittelyissä paremmin ja SALE PRESSAKS!!!

Darren antaa päiväsakkojen tulla, kun ei ne kai kovinkaan isot voi olla, kun kk tulot koostuu pelkästä asumislisästä joka on alle 200 euroa :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22709
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

pka kirjoitti:
S.Sukkela kirjoitti: Se, että tarjoon itse tuota 1.06 niin voihan se siltikin olla jollekkin mieleinen kohde ja jonkun papereissa ylikerroin.
Onkin, mutta vain niukasti. Jos nostat 1,08:aan, niin käyn heti hakemassa pois.
Tingitään, nyt on 1.07 tarjolla...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Viesti Kirjoittaja pka »

S.Sukkela kirjoitti: Tingitään, nyt on 1.07 tarjolla...
Sorry, ei riitä :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

S.Sukkela kirjoitti:Kuulin myöskin sen epäilyn, että koska ennakkoäänestäjistä niin suuri osa on naisia niin olisiko osa syy siinä, että demarimiehet epäröivät ketä äänestävät.
Kyllä, tuolla aiemmin oli mainittu.
nacho_cheese kirjoitti:
SAK:n TNS-Gallupin kyselyssä marraskuussa kävi ilmi, että SAK-laisten miesten äänestysvarmuus oli ainoastaan 56 prosenttia. STTK-laisilla sama luku oli 81% ja Akavassa 82%.
http://www.iltasanomat.fi
Nämä kaikki puoltavat toista kierrosta. Halosen voitto ekalla kiekalla vaikuttaisi tällä hetkellä siis varsin epätodennäköiseltä, ja mikäs siinä kun Ladbrokes aiemmin tarjoili maukkaita kertoimia tuosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


laudrup
Jäsen
Viestit: 1534
Liittynyt: 06.09.2004, 23:30
Pisteitä: 54

Viesti Kirjoittaja laudrup »

Ladshän tarjoili aikoinaan m.m 1,60 siitä että Tarjan kannatusprosentti jää alle 58,5 ekalla kierroksella. Kelpasi 8)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Viesti Kirjoittaja Darren »

Henkka kirjoitti:Kyllä nyt Darrenilta nieltiin rahat ja vielä "oman" foorumin toimesta, eiköhän Sale vie nämä kisat :wink:
Lääh Lääh onko toi varma vihje? :shock: Eli äkkiä myymään Halosta 1.08, jotta tappiot minimoidaan ;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


24855
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 23.01.2004, 14:21
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja 24855 »

Aluksi sanottakoon,että kävin tänään piirtämässä vaalilippuun nro 9. Toiseksi, olen seurannut (ja välillä osallistunutkin)politiikkaa yli 30 vuotta. Joten "ei pojat sotaa näin käydä" ! Tällä foorumilla näyttää levinneen ajatus, että vaaleissa tulee toinen kierros ilman muuta. Mihinkähän tosiasioihin tämä perustuu?!
Sanoin tutuilleni jo alkusyksystä, jolloin kampanjat olivat vasta alkamassa, että näiden vaalien yllätys saattaa olla, että vaali ratkeaa jo ensimmäisellä kierroksella. Olen edelleen samaa mieltä. Joulukuussa sanoin, että taistelusta tulee tiukka - yksittäiset prosentit ratkaisevat ja äänestysvilkkaus. Ennakkoon kävi äänestämässä 30,7 % kun 6 vuotta sitten 33,4. Myönnän.että tämä ei Halosen kannalta ole mikään hyvä merkki... MUTTA sitä kompensoi se, että naisia kävi äänestämässä lähes 200 000 enemmän kuin miehiä. Se on merkittävä ero. Jos sama tendenssi jatkuu varsinaiselle äänestyspäivälle, niin ..! Sillä kuten hyvin tiedätte on koko kautensa supersuosittu presidentti ollut sitä eritysesti naisten keskuudessa. Viimeisimmissä gallupeissa n.65 prosenttia heistä on ilmoittanut äänestävänsä Halosta, miehistä alle 50 %. Ja mitäs sanottiin viime vaalien jälkeen : etelän suurten kaupunkien naiset ratkaisivat vaalin. Ettei vaan nytkin kävis samoin!? Nyt vaan jo 1. kierroksella.

Fakta on myös, että yksikään gallug ennen vaaleja ei ole ennustanut Haloselle alle 50 prosentin kannatusta. Ei tämän päivän Hesarinkaan. Huomenna ilmestyy mtv:n ja torstaina yleisradion gallupit. jotka ovat syksyn aikana luvanneet Haloselle hiukan suurempaa kannatusta kuin hesarin. Näiden jälkeen alkaa hahmottua kokonaistilanne, kuten Unto Hämäläinen vaaliblogissaan tämän päivän hesarin verkkosivuilla totesi.

Edellä vain muutama huomio vaaleihin liittyen. Näyttää vain pelimiehiin tarttuneen sopuli-ilmiö (jos aikaisemman demaripresidentin kuuluisaa vertausta käyttää)! Eli esim. 1,7 kerroin ei houkuttele pelaamaan fifty-fifty tilanteessa. Ei pidä ylireagoida yksittäiseen gallup-tulokseen. Samoin poliittisten tutkijoiden komméntteja löytyy joka lähtöön. Aikoinaan legendaarinen sänkiaho veti kotiinpäin niin että tällaista perusdemarikannattajaakin hirvitti, joku martikainen taas toiseen suuntaan! Ne motiivit, ne motiivit...
Sen sijaan 1,07 kerroin varmalle asialle on aivan kelpo(vrt. ns. urheiluvarma)! Mutta ennen 1.kierrosta pitää hyödyntää koska..!
Ja joulukuussako joku tarjosi 1,7 sille, että Halosen kannatus jää alle 58,5 % !?!

Käykää äänestämässä!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


nacho_cheese
Jäsen
Viestit: 56
Liittynyt: 08.11.2005, 15:32
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja nacho_cheese »

Näitä karkeita yleistyksiä voisi melkein pitää tietynlaisina faktoina:
1. Varallisuus vaikuttaa myönteisesti äänestysaktiivisuuteen
2. Varallisuus vaikuttaa puoluekantaan.

Näistä voi vetää johtopäätöksen, että mitä matalampi äänestysaktiivisuus, sen vahvemmilla oikeisto on ja toisinpäin. Tämähän on näkynyt viime vaaleissakin. (Vrt esim viimeisimmät presidentin vaalit, eduskuntavaalit, kunnallisvaalit ja europarlamenttivaalit)

Näissä ennakkovaaleissa jäätiin 30,7% äänestyaktiivisuuteen, joka itselle oli ainakin yllätys. Tämä aktiivisuuden puute tiputtaa oman arvion Halosen suorasta menosta alle 50%, kun se ~5-8% korkeammalla äänestysprosentilla olisi noussut merkittävästi korkeammaksi.

Fakta on myös, että yksikään gallug ennen vaaleja ei ole ennustanut Haloselle alle 50 prosentin kannatusta
On vain huomioitava se ikävä tosiasia, että kannatus on täysin eria asia kuin äänestystulos. Valitettan moni vasemmiston kannattaja (tai politiikkaa vieroksuva, joka valitsee kahdesta pahasta sen omasta mielestään vähemmän pahan, useimmin vasemmiston) jättää taas kerran äänestämättä. Jos Suomessa olisi äänestyspakko, niin olisin jo ajat sitten laittanut puoli omaisuutta peliin Halosen puolesta, mutta kun ei ole.
2) Milloin nämä Gallupit toteutetaan? Työaikana? Suuri osa Niinistön kannattajista ovat työssäkäyviä, osa korkeassa asemassa olevia sekä yrittäjiä. Onko näitä henkilöitä tavoitettu Galluppiin vai onko ollut työkiireitä.
Heh... Aiheutti pienoista hilpeyttä. Jatkakaa

T: Halosen kannattaja ja täten myös työtävieroksuva SAK:n retku ;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Manku
Jäsen
Viestit: 275
Liittynyt: 01.02.2003, 01:02
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Manku »

24855:n propagandakirjoitus oli toisaalta osin oikeassa, mutta toisaalta myös monin paikoin kyseenalaistettavissa... Oma äänestyspäätökseni syntyi jo kuukausia sitten, mutta monilla päätös syntyy vasta viime hetkillä; ja tällöin gallupit ovat mielestäni erittäin suuria mielipidevaikuttajia!

Parisen kuukautta sitten tiedotusvälineissä tuotiin julki, että noin 80 prosenttia kansalaisista oli hyvin tyytyväisiä presidenttiin. Kukapa olisi halunnut kuulua tuolloin tuohon noin viidenneksen vähemmistöön? Itsenäisyyspäivästä alkaen on Halosella kuitenkin ollut oikeankaltainen suunta. :twisted: Viimeisen viikon aikana hän on mielestäni saanut ylivoimaisesti eniten negatiivista uutisotsikointia osakseen presidenttiehdokkaista. Kannatuslukemat ovat myös SELVÄSTI laskusuuntaiset. Voiko hänen toimintaansa sittenkin kyseenalaistaa... :twisted:

Julkisuuden (positiivisen/negatiivisen) ja galluppien painoarvoa ei sovi vähätellä :!:

T; Suomalainen Suomalaisten arvojen puolestapuhuja :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Manku, 11.01.2006, 01:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


nacho_cheese
Jäsen
Viestit: 56
Liittynyt: 08.11.2005, 15:32
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja nacho_cheese »

Ei näitä propagandakirjoituksia niin hirveen vakavissaan pidä ottaa. Pääpointti oli kuitenkin tuo, että äänestysvilkkaus ennakkovaalissa oli alhaista->Halosen mahdollisuudet suoraan valintaan putosivat selvästi. Ja se ei enää ole propagandaa! ;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Spartacus
Jäsen
Viestit: 126
Liittynyt: 25.10.2005, 10:27
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Spartacus »

Sportingbet:
Voittaako Tarja Halonen vaalit jo ensimmäisellä kierroksella ?
No 1.85
Yes 1.85

Pienet panoskatot kuitenkin...!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ampumahiihto seuranta:
17 osumaa / 31 vihjettä
Palautus% tasapanoksin: 99,8%

Minikommentit


nacho_cheese
Jäsen
Viestit: 56
Liittynyt: 08.11.2005, 15:32
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja nacho_cheese »

Unibet
Valitaanko Tarja Halonen presidentiksi jo ensimmäisellä kierroksella? (Kyllä - Ei)
2.95 - 1.33

Siellähän on voimakkaasti reagoitu. Kyllä ainakin omissa mutu-arvioissa Haloselle voi laskea yli tuon ~33,9% todennäköisyyden. Tuolla kertoimella alkaa Halonen olla jo pelattava. Joku asiantuntija voi tietysti kumota tämän väitteen...

[Edit] Prosentti korjattu

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut nacho_cheese, 11.01.2006, 14:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Spartacus kirjoitti:Sportingbet:
Voittaako Tarja Halonen vaalit jo ensimmäisellä kierroksella ?
No 1.85
Yes 1.85

Pienet panoskatot kuitenkin...!
Jep, Henkan kuuluisa "vaikka piereskellen" -metodihan taisi ampua tähän jopa 65%, joten kohtalainen ylikerroin on tarjolla :lol: Saahan tuosta myös helpot surebetit esim yo. Unibetin kertoimen kanssa.

Pienillä pelaaville siis Sportingbetin bonusrahat kiertämään: 29.10€ näytti minulla maksimipanosta tuohon.

Sama 29.10 voi pelata Niinistöä Vanhasta vastaan kertoimella 1.80, sehän oli tainnut laskea jo 1,70:een tänään?

Edit: viestejä 2006 - hupaisaa :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Tarja sai just yhden uuden äänen. Mun ei pitäny äänestää ketään, mutta oli pakko poimia tuo unibetin 2.95 kun sportingbetillä ei ole tiliä :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Spartacus
Jäsen
Viestit: 126
Liittynyt: 25.10.2005, 10:27
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Spartacus »

Neo kirjoitti:
Spartacus kirjoitti:Sportingbet:
Voittaako Tarja Halonen vaalit jo ensimmäisellä kierroksella ?
No 1.85
Yes 1.85

Pienet panoskatot kuitenkin...!
Jep, Henkan kuuluisa "vaikka piereskellen" -metodihan taisi ampua tähän jopa 65%, joten kohtalainen ylikerroin on tarjolla :lol: Saahan tuosta myös helpot surebetit esim yo. Unibetin kertoimen kanssa.

Pienillä pelaaville siis Sportingbetin bonusrahat kiertämään: 29.10€ näytti minulla maksimipanosta tuohon.

Sama 29.10 voi pelata Niinistöä Vanhasta vastaan kertoimella 1.80, sehän oli tainnut laskea jo 1,70:een tänään?

Edit: viestejä 2006 - hupaisaa :)
Suretuksella saisi kasaan huikeat 6,50€ :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ampumahiihto seuranta:
17 osumaa / 31 vihjettä
Palautus% tasapanoksin: 99,8%

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22709
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Halosen tavoite voi olla karkaamassa käsistä viime hetken virheiden vuoksi.

Itsevarma ilmoitus voiton tavoittelusta ensimmäisellä kierroksella saattoi ärsyttää muiden kuin vasemmistopuolueiden mahdollisia Halos-kannattajia.

Halosen kampanjapäällikkö Markku J. Jääskeläinen ehti samassa huumassa vedota, että Suomen naiset voisivat säästää valtiolta seitsemän miljoonan euron vaalikulut äänestämällä Halosta ensimmäisellä kierroksella. Myöhemmin Jääskeläinen ilmoitti "paheksuvansa lausuntoaan itsekin".


Lähde iltasanomat

Ruvetaan näköjään Halosen joukoissakin olevan epätoivon piirteitä, kun valituksi tuleminen ekalla kierroksella on luisumassa sivuun :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Vici
Jäsen
Viestit: 149
Liittynyt: 06.05.2005, 12:44
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Vici »

Ennakkotietoa MTV3:n gallupista:

Epävarmojen äänestäjien määrä kasvanut
11.01.2006 17:55

Kannastaan vaikenevien äänestäjien osuus on kasvanut reilusti, kertoo MTV:n vaaligallup.

Research Internationalin tekemän kyselyn mukaan presidenttisuosikkinsa jätti kertomatta joka viides vastaaja.

Kyselyn mukaan vasemmiston ehdokkaan Tarja Halosen kannatus on laskenut mutta säilynyt edelleen reilusti yli 50 prosentissa. Toiselle sijalle on noussut kokoomuksen Sauli Niinistö.

Varsinaiseen presidentinvaaliin on aikaa neljä päivää.

Lisää aiheesta Seitsemän uutisissa MTV3-kanavalla kello 19.

(MTV3)


http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /01/417864

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Vici
Jäsen
Viestit: 149
Liittynyt: 06.05.2005, 12:44
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Vici »

Tässä viimeisin gallup:

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /01/417879

Halonen 55%, Niinistö 19%, Vanhanen 17%.

Edit: Tämä gallup on tosin tehty kolmen viikon aikana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


24855
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 23.01.2004, 14:21
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja 24855 »

No sopulit! Onko se toinen kierros varma?! Miten reagoitte tähän gallupiin? Yhtä voimakkaasti kuin eiliseen? No kuitenkin... tiukka taistelu tulee olemaan. Olen edelleen sitä mieltä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu