Tänään on 28.03.2024, 17:49.

Löytyyko maailmalta helposti arbitraaseja..

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
mhki
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 14.10.2005, 18:42
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Löytyyko maailmalta helposti arbitraaseja..

Viesti Kirjoittaja mhki »

Vedonlyönnissä olen todella vasta-alkaja ja hieman tätä foorumia lueskellut. Löytyykö maailmalta helposti 1x2 arbitraaseja ja kuinka monen vedonlyöntitoimiston tilillä pitäisi olla rahaa, jotta niitä voisi hyödyntää? Noista vedonlyöntipörsseistä en ymmärrä kyllä vielä yhtään mitää. Sen verran sain jostain viestistä irti, että esim. voittajavedossa vedonlyöntitoimisto saattaa peruuttaa kohteen, jos on selvästi tapahtunut kertoimen asettelussa virhe. http://www.oddsonnet.com sivuilla näyttää olevan jonkinlainen taulukko arbitraaseista. Ainakin minulle tuollainen 2-3% päivittäinen tuotto kelpaisi, jos sen saisi kasvamaan vielä korkoa korolle. Onko kellään kokemusta noista oddsonnet.com arbitraasivedonlyönneistä? Olisiko helpoin tapa hyödyntää perustamalla jokaiseen vedonlyöntitoimistoon tili ja käyttää jotain Moneybookers palvelua, jolla sitten arbitraasin sattuessa, voisi rahaa siirrellä oikeisiin vedonlyöntitoimistoihin. Onko Moneybookersin vedonlyöntitoimistot riittävän kattavia? Eli täällä olisi vasta-alkaja kiinnostunut riskittömästä tuotosta... :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FMaster
Jäsen
Viestit: 321
Liittynyt: 12.02.2005, 10:35

Tuotto: -3.38 yks.

Palautus%: 97.30%

Panosten ka: 5.21 yks.

Vetoja: 24

Pisteitä: 36
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja FMaster »

Kyllähän noita aina löytyy, mutta yleensä tuotto on jotain promilleja, jolloin ei kannata vaivautua. Toiseksi usein käy myös niin että esim. pörsseissä voi tiettyä kerrointa pelata vain eurolla tai parilla. Hyviä arbeja löytyy ehkä kerran viikossa. Lisäksi pitää huomata, että aivan kaikki bookkerit eivät välttämättä ole luovtettavia >> rahoja ei välttämättä saa koskaan takaisin.
Mulla on noin yleisimmät kymmenen bookkeria, eikä niiltä juurikaan arbeja saa, ainuttakaan en ole katsonut hyödyntämisen arvoiseksi (siis kesän jälkeen, pistin systeemit syyskuussa uusiksi). Jos on iso panos niin kyllähän suo silti riittää, kyllä sillä ainakin pankin koron voittaa.. (riskitekijöitä on myös mm. kohteen peruuttaminen ja eri bookkereiden erilaiset säännöt, haulla löytyy varmaan vuodatusta, tenniksessa varsinkin tapahtuu usein yllätyksiä, jollei tunne kaikkia sääntöjä)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


SirSami
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 27.10.2003, 17:15
Pisteitä: 0

Re: Löytyyko maailmalta helposti arbitraaseja..

Viesti Kirjoittaja SirSami »

mhki kirjoitti:Ainakin minulle tuollainen 2-3% päivittäinen tuotto kelpaisi, jos sen saisi kasvamaan vielä korkoa korolle.
1,02^365=1377,4
1,03^365=48482,7

Myös melko monelle muulle kelpaisi! Vuositasolla tuotto olisi jo ihan ok...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Tuolta tietopohjalta ei arbitraasien pelaamisesta tule kuin sanomista. Vaikka muutamia 1-3% arbeja kiinni saisitkin niin jossain vaiheessa tulee jokin moka joka vie kerralla 50%. Harjoittele pienellä rahalla ja katso rauhassa onko se todella niin helppoa. Niin minäkin tein :oops:

Usein sen isoimman muista poikkeavan kertoimen tarjoaa vetopörssi, jolloin on laskettava todellinen kerroin ensin ja usein huomaa että arbi kuivui kokoon. Tai sitten sen tarjoaa jokin täysin tuntematon firma jonne ei rahojaan edes uskalla laittaa, puhumattakaan summista joita tulisi käyttää jos meinasi tuolla 1-3% marginaalilla rikastua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mhki
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 14.10.2005, 18:42
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

arbeista...

Viesti Kirjoittaja mhki »

Joo, hieman olen nyt enemmän tätä foorumia lueskellut ja kai tämä tietämystasokin on hieman noussut. Saattaahan se olla ikävä tunne, jos sijoittaa isot rahat arbitraasiin ja huomaakin, että toinen bookeri peruu niistä kohteen. Eli en taida edes yrittää leikkiä noilla arbeilla, ja eihän niistä tuottoakaan saa kuin suurella rahalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jk »

"Surettamisella" voi tehdä hyviä voittoja, noin kaksinkertaistaa kassansa vuotuisesti, mutta riskejäkin siinä on, joten olen aloittanut uudelleen pelaamaan nakuna. Mutta halukkaille olen valmis ohjeistamaan miten niitä kannattaa pelata - pientä korvausta vastaan tietenkin. Pistäkää yksityisviestejä jos kiinnostaa "arbi" vedonlyönnin salat...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pmmp
Jäsen
Viestit: 46
Liittynyt: 19.12.2004, 18:16
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja pmmp »

jk kirjoitti:"Surettamisella" voi tehdä hyviä voittoja, noin kaksinkertaistaa kassansa vuotuisesti, mutta riskejäkin siinä on, joten olen aloittanut uudelleen pelaamaan nakuna. Mutta halukkaille olen valmis ohjeistamaan miten niitä kannattaa pelata - pientä korvausta vastaan tietenkin. Pistäkää yksityisviestejä jos kiinnostaa "arbi" vedonlyönnin salat...
Tästä viestistä heti näkee, että tyyppi ei todellakaan tiedä mistä puhuu. Ai pystyn kaksinkertaistamaan esim 50k kassan? ..pientä korvausta vastaan, mikäs siinä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jk »

Tiedän todella mistä puhun... Minulla oli 12000 euron kassa ja sain tuottoa 90% vuotuisesti. Kerrotaan nyt muillekin, että mitä aikoisin valaista jos innostusta löytyy, eli: Kerron omista kokemuksista, riskeistä, työkaluista, välittäjistä ym... Eli virheitä ei tarvitse toistaa tämän tietopaketin jälkeen. Riskienhallinta olisi paremmassa kuosissa. Todella, en aio tyrkyttää mitään, vain ainoastaan kertoa omista kokemuksista, jos innokkaita löytyy.

Ai niin, olen todellakin pelannut arbitraaseja ja menestynyt niitä pelatessani. Osan olen sijoittanut tuotoista osakkeisiin, osan "tavalliseen" vedonlyöntiin ja osan kulutukseen. Voin sanoa, että arbitraasi pelaaminen kannattaa, mutta siinä on riskinsä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut jk, 23.10.2005, 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jk »

Täytyy vielä todeta, että tiedon myyminen oli hetken mielijohde, mutta todellakin, en rupea arbitraasi pelaamisestani täällä sen enempää valaisemaan. Teos syntyy kyllä, jos kiinnostusta riittää. Kerron vain oman tieni ja virheeni, jotka eivät olleet lopulta kovin merkittäviä...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FMaster
Jäsen
Viestit: 321
Liittynyt: 12.02.2005, 10:35

Tuotto: -3.38 yks.

Palautus%: 97.30%

Panosten ka: 5.21 yks.

Vetoja: 24

Pisteitä: 36
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja FMaster »

Et tainnut jk miettiä tätä kovin pitkälle.

Täytyy nyt valitettavasti torpedoida sun markkinointisi, mutta kuvittelepa jos saisit esim. kymmenen asiakasta, jotka pelaavat 10k kassalla. Ensimmäisen arbin tullen kaikki sijoittavat rahansa täsmälleen samoin samoille bookereille.
Veikkaan, että (riippuu tietysti bookerin koosta ja muiden pelaamisesta jne.)
kohteet suljetaan ennen kuin ehdit sanoa "arbitraasi"

Söisit siinä myös omaa voittoasi, joten minusta sinun pitäisi saada tiedoistasi (jotka tuskin ovat kovin mullistavia) ihan älytön hinta, jotta myyminen kannattaisi. Ja jos hinta olisi liian kova, varmasti joku myisi tiedot halvemmalla eteenpäin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Mitään järkeä ei ole kaupitella arbitraasien hakukoneita jollain verkostomarkkinoinnilla. Ei niistä loppujen lopuksi saa edes omiaan pois. Pari hassua euroa per hankittu asiakas ja sitten kuitenkin oma kuukausimaksu on huntin verran. Ja nämä uudet jäsenet kuitenkaan eivät todennäköisesti ole vedonlyönnin ammattilaisia, joten kuka heitä neuvoo kun kysyttävää ilmenee? - Tietysti heidät värvännyt kaveri ylälinjassa, koska ei halua menettää alalinjaansa. He saattavat ehkä olla vasta koeajalla mukana eivätkä vielä edes maksaneet mitään kun heitä on neuvottava sen tähden että jos sattuisivat innostumaan niin saisit pari euroa heidän liittymisestään.

Pitää olla valtava kassa ja ammattitaitoa että tulisi kysymykseen pitää hakukonetta joka maksaa satasen kuukaudessa. Kokeilkaa ihmiset ensin ilmaisilla palveluilla pelata arbitraaseja ja tehkää sitten ITSE arvio siitä pystyttekö tekemään sen satasen kuukaudessa ja vielä hieman päälle jotta hommassa olisi järkeäkin. Muiden arvioita siitä on turha kuunnella. Varmaan tiedättekin myyntimiehien puheet. Verkostomarkkinoijat ovat lisäksi astetta kovempia valehtelemaan ja luomaan mielikuvia. Kokeilkaa ensin itse ennenkuin laitatte rahoja mihinkään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Strat
Jäsen
Viestit: 397
Liittynyt: 06.05.2003, 11:38
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Strat »

Vielä alkuperäiseen aiheeseen. Kannattaa tutustua bookkereiden sääntöihin ennen arbeihin kajoamista. Itsellä kävi valtava (n. 5% pelikassasta) munkki koripallossa viikonloppuna kun peli menikin jatkoajalle ja päättyi siellä joukkueen A voittoon. Bet365 nimittäin ei ota jatkoaikaa huomioon eurooppalaisessa koripallossa => Push ko. tilanteessa. Jos joukkue B olisi voittanut jatkoajalla, olisin hävinnyt Joukkueeseen A panostetut rahat (toiselle bookkerille) ja saanut tuon pushin Bet365:ltä. Ei olis paljoa lämmittänyt, kun A oli vielä selvä suosikki. Nyt sain siis A:n voiton + pushin.

Voi olla etten vähään aikaan yritä arbeja hyödyntää :lol: :roll: :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin