Missiona on siis pelata Suomen ja Ruotsin T-pelejä (T5, T6, T7, T86) laadituilla prosenttiarvioilla käyttäen robottiominaisuutta (Annabet). Prosenttiarviot ovat aivan omiani mutta toki käytän niissä paria kolmea lähdettä jotka ovat huippua alallaan. Mutta "oma" tarkoittaa siis lähinnä sitä että en kopioi prosenttiarvioita mistään suoraan. En plagioi.
Liitän myös nuo arvioini näkyviin vaikka en tiedä itse asiassa vielä miten se tulee toimimaan. Annabetissa on sitä koskeva linkki jota siis kokeillaan ensimmäisen kerran.
Ja pelaamme siis vain rivit joiden odotusarvo on 1,54 tai suurempi. Jackpot kierroksilla käytetään matalampaa odotusarvoa. Tarvittaessa käytän (tavallisella kierroksella) suurempaakin odotusarvoa mutta en koskaan pienempää kuin 1,54.
Robotti toimii kimppapelissä parhaiten T5 - pelissä mutta muissa tahtoo tulla linkkejä liian paljon. Katsotaan miten luovitaan T75-pelissä. Linkit tulevat vain pelaajaryhmään Gubbe ja en liitä niitä siis koskaan tänne. Ryhmään voi liittyä linkistä ja samoin poistua milloin vain. https://www.veikkaus.fi/kutsu/3fda7ba
Pelit jätetään 60 min. ennen ensimmäistä kohdelähtöä pelaajaryhmään. Tämä tietysti on pulma koska ne kannattaisi jättää robotilla aivan viimeisenä mutta koska otan aina riskiä itse että joudun ottamaan liian paljon osuuksia niin on näin toimittava. Ne ovat vain pelaajaryhmälle saatavissa ainakin aluksi mutta jos ei kauppa käy niin muutan ne sitten varttia ennen kaikille saataviksi.
Ja pelataan aina vain ylintä voittoluokkaa. Ruotsin T75 se ei tosin ole mahdollista. Ja pidätän myös oikeuden max 1kpl/pelaaja jos tarkoituksenmukaista
Yritän nyt pitää seurantaa voitoista ja tappioista. Tämä on ollut huonoa itselläni ja uuden blogin yksi tarkoitus on kurinalaisuuden tehostaminen.
Vaikka blogi on tehty hieman huumorimielessä , kieli poskeassa, niin arvioissa pyrin ehdottomaan objektiivisuuteen. Ja takana on siis yli 50v pelikokemusta ja meriittinä 1.5.2021 Forssasta saatu 311000€ kimppapotti.

T5 TEIVO KIMPPA klo 18:10 tässä prosentiti https://annabet.com/toto/?code=647611bf81fd6
T6 ESKILSTUNA KIMPPA Tässä prosentit https://annabet.com/toto/?code=64761f4023ed1
Minikommentit
30.05.2023 15:23 <Hustlers Ambition> Mikä sun kokonaistulos näistä on?
30.05.2023 17:04 <Gubbe v3.0> Viimeisen kolmen vuoden aika olen toki voitolla (iso voitto 1.5.2021). Muuten en
30.05.2023 17:05 <Gubbe v3.0> tiedä.. Mutta nyt seuraillaan tarkkaan...voitollinen peli on ankaran vaikeaa :)
30.05.2023 17:06 <Gubbe v3.0> Jo hyvien %-arvioiden teko on vaikeaa..sitä ei oikein itse tajua ellei tee
30.05.2023 17:07 <Gubbe v3.0> itse aktiivisesti..markkina on itse asiassa hyvin viisas ja tehokas.. Suomessa..
30.05.2023 20:43 <toimitusjohtaja> Varsinkin Ruotsiin tuo tuntia ennen jättäminen on ihan
30.05.2023 20:43 <toimitusjohtaja> tuhoontuomittua hommaa. Viisas raha tulee sisään vikan tunnin aikana ja
30.05.2023 20:43 <toimitusjohtaja> pinnat liikkuu usein ihan älyttömästi ja yleensä oikeaan suuntaan.
30.05.2023 20:49 <Gubbe v3.0> On näinkin. Mutta ei kimppapelissä tässä muodossa ole oikein vaihtoehtoja.